Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Alt det fine med korps!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-12, 12:54   #81
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.989
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Min 10-åring får nå hoppe direkte fra aspirant til Junior. Stooor stas! Håper bare ikke at han minster mestringsfølelsen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 19:30   #82
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.003
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Min 10-åring får nå hoppe direkte fra aspirant til Junior. Stooor stas! Håper bare ikke at han minster mestringsfølelsen.

Finnes det et mellomledd? Her går alle inn i juniorkorpset etter et år som aspirant.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 19:31   #83
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.989
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Han begynte i år, hatt tre øvinger som aspirant. Det er pga alder han rykker opp med en gang.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 19:56   #84
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.914
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Vi er hjemme og slitne, men kjempefornøyde etter høstens store dugnadsinnsats. Kjempeloppis med kjemperesultat. Korpsbarna har det gøy - de voksne har jo ikke tid til å passe på dem fordi vi jobber. Og vi voksne gjør ting vi ikke kan. Direktører griller burgere, lærere selger lintøy og tv-produsenter og forskerspirer og ingenøier selger finlopper og betjener betalingsterminal.

Dessuten har jeg handlet masse fine ting.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 12:40   #85
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.113
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Vi er hjemme og slitne, men kjempefornøyde etter høstens store dugnadsinnsats. Kjempeloppis med kjemperesultat. Korpsbarna har det gøy - de voksne har jo ikke tid til å passe på dem fordi vi jobber. Og vi voksne gjør ting vi ikke kan. Direktører griller burgere, lærere selger lintøy og tv-produsenter og forskerspirer og ingenøier selger finlopper og betjener betalingsterminal.

Dessuten har jeg handlet masse fine ting.

Jeg har prøvd å handle med sånne direktører på Oslo vest.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 18:28   #86
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Huff, kjenner jeg gruer meg til vårt loppemarked.
Fra 17 til midnatt med lopperigging på fredag og fra 9(?) til 17 på lørdag og omtrent samme på søn.
Mannen holder på med oppussing så dette faller på meg.
Ikke kjenner jeg noen der heller, selv om man blir kjent så tror jeg det blir en laaaaang helg.
Detter er litt av grunnen til at jeg ikke har hatt så lyst på korpsbarn,
selv om det er to sånne helger i året( i tillegg til noe lotteri/varetellinger) så
er det mange timer synes jeg.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 18:30   #87
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.513
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Øyh, dette er ikke en sutretråd! :streng:

Jeg syns virkelig ikke det er et stort offer med to sånne helger i året.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 18:31   #88
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.914
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Huff, kjenner jeg gruer meg til vårt loppemarked.
Fra 17 til midnatt med lopperigging på fredag og fra 9(?) til 17 på lørdag og omtrent samme på søn.
Mannen holder på med oppussing så dette faller på meg.
Ikke kjenner jeg noen der heller, selv om man blir kjent så tror jeg det blir en laaaaang helg.
Detter er litt av grunnen til at jeg ikke har hatt så lyst på korpsbarn,
selv om det er to sånne helger i året( i tillegg til noe lotteri/varetellinger) så
er det mange timer synes jeg.

Det går sikkert fint. Det er jo mye jobb, men man blir jo kjent med folk. Og så kan det jo hende at du rett og slett synes det er gøy? Det oppdaget jeg at jeg syntes, nemlig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 18:36   #89
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Øyh, dette er ikke en sutretråd! :streng:

Jeg syns virkelig ikke det er et stort offer med to sånne helger i året.

Men jeg synes alt annet er supert!
Korps er topp, og gutten liker det.


Bare at mammaen som er litt usikker i sånne settinger.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 18:44   #90
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.914
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Men jeg synes alt annet er supert!
Korps er topp, og gutten liker det.


Bare at mammaen som er litt usikker i sånne settinger.

Hvis du er usikker, så heng deg på noen av dem som har rutine fra før og si at du trenger opplæring/inføring/whatever. Vi har faddere til nye loppisforeldre i korpset vårt, det funker som bare det. Da slipper man å føle seg usikker og har noen å spørre når man lurer på noe.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 18:49   #91
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.513
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Men jeg synes alt annet er supert!
Korps er topp, og gutten liker det.


Bare at mammaen som er litt usikker i sånne settinger.

Hopp det med begge bena, og husk at det er mange andre usikre også. Vær vennlig og grei, og det meste løser seg. Spør hvis det er noe du lurer på, og som regel kan man ønske seg til en spesiell oppgave, om det er steder du føler du kan bidra mer. Les hovedinnlegget mitt en gang til, også bare bestemmer du deg for å se de positive sidene ved loppemarked, i stedet for de negativet. Må du bære tretti pulter ned fra fjerde etasje? Ta det som helgas treningsøkt, og bli kjent med den du bærer sammen med. Må du finne deg i at noen pruter på noe som allerede er underpriset? Stå på krava og ta det med et smil.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 20:41   #92
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hvis du er usikker, så heng deg på noen av dem som har rutine fra før og si at du trenger opplæring/inføring/whatever. Vi har faddere til nye loppisforeldre i korpset vårt, det funker som bare det. Da slipper man å føle seg usikker og har noen å spørre når man lurer på noe.

Det har vi også. Og hver "post" har en gruppeleder som tar seg godt av ny-kommerene og setter de inn i de oppgaver som skal gjøres! Dette går så fint Guttemammis. Se frem til en sosial og hyggelig helg.

Hos oss har heller ikke alle penger, kun de som selv ønsker og gjerne har litt erfaring fra loppis, de er litt mer hardhudet når det kommer til pruting. De som ikke ønsker å diskutere pris har mer enn nok med å rydde rundt og få ut mer lopper. Dette går fint!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 21:27   #93
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Skulle ønske noen koprs kunne hatt loppmarket her. Vil kjøpe lopper!

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 22:47   #94
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.160
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Jeg elsker sånt.

Jenta mi går aspirant, men jeg aner ikke om korpset driver med loppemarked. Men regner med det blir mye annet sosialt. Og fint miljø uten prestasjonspress, samt et herlig utvalg av personligheter.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 14:38   #95
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Er vel i denne tråden at dette passer fint da

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 22:34   #96
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

En loppehelg gir en masse trim også! *støl i ben og armer*

Og jeg har fått meg noen fantastiske skatter! En nesten helt ny
lekker NoaNoa kåpe.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 23:12   #97
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

En loppehelg gir en masse trim også! *støl i ben og armer*

Og jeg har fått meg noen fantastiske skatter! En nesten helt ny
lekker NoaNoa kåpe.

Og jeg fikk meg en Philips mixmaster!

Loppejobbing var faktisk veldig koselig!
Småsliten i kroppen her også.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 23:36   #98
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Og jeg fikk meg en Philips mixmaster!

Loppejobbing var faktisk veldig koselig!
Småsliten i kroppen her også.

Så bra!! Det er jo så mange hyggelige folk!

Det er utrolig slitsomt, men en veldig fin måte å bli kjent med foreldre på.

Gratulerer med mixmaster! Jeg fant noen flere skatter, men jeg finner kun ting inne hos "meg", har ikke fått sett skikkelig rundt ellers, så jeg får vel ta meg en runde å titte litt.

Jeg hadde så vondt i bena i går så selv dynen føltes vond på tærne.
Jeg tror jeg har løftet 2 fingre i kveld og det er det jeg orker.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 13-10-12 kl 23:41.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-12, 20:24   #99
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.989
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Guttungens korps vant 6 av 7 priser på årets Rennebuspæll og masse skryt! Gøy!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 20-10-12 kl 20:35.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-12, 20:28   #100
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.513
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Grattis!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no