Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ufattelig dårlig service hos baker Samson

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-07, 12:13   #81
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ufattelig dårlig service hos baker Samson

Hva er så stygt med den marsipankaka?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-07, 20:04   #82
Stillongs
Aktiv
 
Stillongs sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 203
Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Sv: Ufattelig dårlig service hos baker Samson

Nå har jeg ledd meg gjennom hele denne tråden. Sorry.

Stillongs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-07, 15:46   #83
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ufattelig dårlig service hos baker Samson

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Man blir jo helt matt av hva som leveres av såkalt "profesjonelle".

Jeg er en kløne, jeg har ti tommeltotter og null tålmodighet med pirkearbeid. Men jeg kan lage bedre kaker enn det der. Legger ved et bilde (det er ikke sjokoladestrø på kaken, jeg har bare visket ut navnet). I tillegg smaker hjemmelaget marsipankake uendelig mye bedre enn ferdigkjøpt. Poenget med å kjøpe kake må da være at man da får en pen kake, og når man ikke en gang får det...

Denne var jo mye finere enn den store, grønne brudekaka!

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-07, 15:47   #84
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ufattelig dårlig service hos baker Samson

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hva er så stygt med den marsipankaka?

Den kan de aller, aller fleste av oss klare å mekke sammen på kjøkkenet.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-07, 18:45   #85
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ufattelig dårlig service hos baker Samson

Jøss.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-07, 20:51   #86
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.818
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ufattelig dårlig service hos baker Samson

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hva er så stygt med den marsipankaka?

Jeg syns den var stygg fordi den har altfor mye pynt, og ser helt overlesset ut. I tillegg ser pynten uprofesjonell ut syns jeg, se på de hvite "dertene" som går langs kanten av siden, de går jo ikke i noenlunde rett linje engang. Nei, jeg tror faktisk at denne kaken kunne til og med jeg pyntet finere.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-07, 21:02   #87
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ufattelig dårlig service hos baker Samson

LilleLeo, den var utrolig stygg. Selv jeg som ikke er konditor skulle klart det mye bedre.
Hadde jeg ikke fått kompensasjon, så hadde jeg nok skrevet et eller annet passende i avisen. Sånn som det der går det faktisk ikke an å behandle kundene sine! Det bør folk få vite om.

  Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 14:26   #88
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ufattelig dårlig service hos baker Samson

Vi skal feire ztjernas bursdag i helgen, og svigermor ville betale en kjøpekake. Trenger jeg si at jeg avslo tilbudet?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 14:45   #89
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ufattelig dårlig service hos baker Samson

OI oi oi - nå ble jeg nervøs for å satse på bakeren når jeg en eller annen gang skal ha kalas!

Vi bestilte foressten kaker hos Samson til bryllupet vårt. Husker bare at ostekaka var veldig god...

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 22:30   #90
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ufattelig dårlig service hos baker Samson

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Vi skal feire ztjernas bursdag i helgen, og svigermor ville betale en kjøpekake. Trenger jeg si at jeg avslo tilbudet?

Det finnes jo andre bakere da... jeg har feks alltid vært strålende fornøyd med Baker Hansen :har ikke lest hele tråden:.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 22:33   #91
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ufattelig dårlig service hos baker Samson

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Det finnes jo andre bakere da... jeg har feks alltid vært strålende fornøyd med Baker Hansen :har ikke lest hele tråden:.

Fra nå av baker jeg selv. Det er tryggest.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no