Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-15, 22:31   #81
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.263
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Og altså, per definisjon så vil jo ca halvparten av oss se mer eller mindre eldre ut enn snittet for vår alder, og den andre halvparten som yngre.



Det er selvsagt litt kjipesen for oss som ligger til høyre, men vi får trøste oss med at det finnes samme kurver for morsom, snill, smart og klok.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 22:40   #82
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.211
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jeg syns det virker som en farlig karusell å sette seg på. Det må gjøres ofte, det koster masse penger, det er lett å miste gangsynet og bli seende rar ut. Jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å gjøre noe sånt noen gang.

Og jeg har aldri tenkt over at du ser eldre ut enn du er. Jeg syns det er så stor variasjon i rynker og grått hår og sånt fra 35-50 at det er ikke lett å gjette alder uansett.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 22:46   #83
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg synes det er skremmende at man ikke skal kunne se seg i speilet uten å føle på at man burde hatt en liten korreksjon her og der. At tanken kommer så naturlig hos såpass mange. Hva som er normalt flytter seg. Jeg har en mistanke om at man enkelte steder i landet har et normalbilde hvor restylane med venner utgjør en del av spekteret og hvor normal aldring defineres ut.

Tja. Jeg er jo ikke uenig med deg. Jeg er ingen motstander av naturlig aldring, jeg bare skjønner "greia" man kan få for sånne ting. Noen har jo gener som gjør at aldringen kommer tidligere, og jeg forstår tanken om å manipulere de tydeligste aldringstegnene. Nå aner jeg jo ikke om dette gjelder for Divine i.o.m. at jeg aldri har sett henne, så jeg snakker mer generelt.

Det handler kanskje om at jeg har vært inne på tanken om langt mer drastisk kirurgi for utseendes skyld selv, et inngrep svært mange her inne også har vært gjennom (noen helt sikkert med god grunn). Og jeg tenker jo at det er mye "verre" med omfattende kirurgi enn midlertidig "pynt". Og jeg tenker vel at det er ikke alt man har fått utdelt man må leve med om man ikke ønsker det.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 23:00   #84
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Så spørs det også litt hva som er viktig med å eventuelt gjøre dette? Å Please dem som kommenterer? Å bli verdsatt mer? Å falle inn i en konstruert normalitet?

Dette synes jeg er viktige spørsmål. Hvorfor og hvordan er det normalen blir definert? Jeg har også gått en del ned i vekt og huden i ansiktet og under hakan er alt annet enn stram. Det er bare sånn det er og et tegn på hva jeg har klart. Jeg kjenner også at det plager meg nå og da og må gå noen runder med meg selv på hvorfor.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 23:03   #85
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Hvordan blir huden seende ut på sikt om man gang etter gang fyller opp med restylane? Stemmer det som selgerne sier at ingen ting blir forandret? Jeg synes det høres litt utrolig ut dersom det er tilfelle.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 23:40   #86
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jeg lurer på om menn tenker slik om rynker og grå hår? Det er utrolig mange menn på min alder som er gråsprengte i håret, har måne, eller til og med har mistet alt håret, men jeg synes ofte ikke de ser gamle ut likevel. Her om dagen så jeg en dame som utvilsomt var en del år ynge enn meg, kanskje rundt 35, som var i god gang med å la alt håret bli grått. Jeg tok meg i å stirre (har hun farget det grått? But why...!) men skjønte at hun rett og slett hadde valgt å ikke farge bort det grå som kom. Tøft gjort, men rart at jeg reagerer på en relativt ung dame med grått hår, men ikke på en mann. Det er omtrent på samme måte med rynker, jeg "ser" lettere rynker hos damer enn hos menn, og det irriterer meg litt at det/jeg er slik.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 23:42   #87
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Og så tenker man ikke negativt om endringer med alder hos menn. Det gjør man hos damer i vår kultur. Hvorfor? Hvorfor må kvinners utseende alltid være et tema?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 23:45   #88
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Min oppfattelse er at dette ikke er fullt så fremtredende hos menn, nei. De fleste menn jeg kjenner som mister hår eller gråner tidlig, får hverken plugs eller farger håret. Damer gjør iallefall det siste (inkludert meg), og mange av oss jazzer jo opp utseende med hudbehandlinger, kremer, sminke og øyenbrynsforming/farge også. Det tror jeg heller ikke er fullt så utbredt blandt menn.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 23:52   #89
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.132
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jeg kjenner flere menn som tar botox, har transplantert hår (eller har tupe) og som har fått støpt nye tenner. Noen av dem har sikkert tatt botox også, uten at jeg ser det.
Jeg registrerer at jeg ikke legger merke til fyllere eller botox, så sant det ikke er nebb.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 19:24   #90
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Husk bare også at dette er en spesifikk tråd fra en bruker mange kjenner, så mange vil være mindre krasse og negative til noe hun vurderer å gjøre enn en generell tråd om fiksing.

Personlig lar jeg som sagt være, uten at jeg er dømmende overfor dem som vurderer det av den grunn.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 20:46   #91
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Innimellom skvetter jeg når jeg ser mitt eget speilbilde i farten. Ansiktet er fremdeles ganske glatt når det er stille foran speilet, men når jeg snakker, ler eller tenker litt hardt så fylles det av streker og rare ting. Jeg har ikke fått med meg at jeg ser slik ut. Det er ikke meg, derfor skvetter jeg når jeg får noen glimt av det i farten. Jeg irriterer meg over at jeg ikke satte pris på hvordan jeg så ut før, men akkurat det har jeg sagt mange ganger i livet. Da jeg var 30 skjønte jeg ikke at jeg ikke var fornøyd da jeg var 20 osv.

Så nå jobber jeg med saken. Jeg prøver å bli mer glad i hvordan jeg ser ut, for det går bare én vei. Hvis jeg ikke klarer å bli glad i det ansiktet og de rynkene jeg har nå så blir jeg aldri glad i dem. Innimellom tenker jeg at det hadde vært deilig å være mindre kritisk til å fikse på eget utseende, bare kjøre på og ta bort det jeg ikke liker. Jeg hadde hatt mindre rynker, men tviler på at jeg hadde vært lykkeligere, og mest sannsynlig ikke mer fornøyd med eget utseende heller.

Jeg skjønner deg, Divine, og hvordan sånne tanker dukker opp. Hva du ender opp med å gjøre er ditt valg, og du er uansett reflektert og gjør ingenting forhastet. Jeg synes det er noen som vokser inn i sitt eget utseende. Har du tenkt på det noen gang? Noen blir fort "gamle", men så tar det lang tid før de blir eldre. Andre har et ungt utseende mye lenger, men de blir eldre til slutt de også. Hvis du spør meg så synes jeg ikke du skal gjøre det. Du har så levende og godt ansikt og smil.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.

Sist redigert av Java : 12-11-15 kl 21:59.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 20:56   #92
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.420
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jeg tenker at det er din avgjørelse. Har bekjente som driver med botox og fillere, det ser ikke naturlig ut og man blir nok fort blind for hva som er "nok". Jeg er 50 og har ikke tenkt å gjøre noe, men jeg har gode hudgener mht rynker.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-15, 14:06   #93
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, du har endel furer. Ja, du har mer furer enn meg, men jeg er også yngre enn deg. Ja, du har nok mer furer enn jeg kommer til å ha på sammen alder. Men hva er aldersadekvat utseende, egentlig? Jeg får høre at jeg ser yngre ut enn jeg er, andre litt eldre. Normalen er faktisk at damer i førtiåra har et bredt spekter av furer, rynker og andre alderstegn. Normalbegrepet er bredt.

En annen ting du bør tenke på er følgende: du får ikke mindre hud. Det vil si at en filler må fylle ut både det som går inn og ut av furen din, noe som ofte fører til en bulk. Jeg ser mange som i stedet for rynke, nå har en slags unibrow av hud. I kinnene får man ofte disse litt rare bollekinnene, slik som Madonna har fått seg.




Endel av forskjellen på disse to bildene ligger jo i at hun strekker hodet mer på høyrebildet, og dermed er ikke linjene ved munnen og kjaken like fremtrende. Hun løfter brynene og myser øynene litt også, noe som gir henne mindre sinnarynke, men mer rynke i øyekroken.

Nei, min erfaring med sinnarynken er at å løfte brynene ikke gjør noe med en loddrett rynke.
Jeg har tatt Botox en gang i fjor, på grunn av sinnarynken. Jeg har fått mer langvarig effekt enn det reklameres med, fordi jeg hadde strammet øyebrynsmusklene så lenge at de snappet tilbake med mindre jeg bevisst tenkte på å slappe av. Å ha Botoxeffekt i noen måneder fikk visst avvent den vanen. Når Botox var ny(intil 3-4 mnd) løftet den også brynene bittelitt. Jeg kan altså avkrefte at en blir avhengig og må gjøre mer og mer...

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-15, 14:13   #94
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Men dette var ikke noe svar på restylanespørsmålet. Jeg ville gjort det, for effekten er ikke varig. Det er ikke så farlig som noen sier. Ikke mange som blir avhengige og ser ut som Mickey Rourke eller Melanie Griffith. Google melanie griffith plastic surgery disaster.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-15, 14:17   #95
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jeg ville ikke ha gjort det. Kanskje lett å si når en er 33, men jeg er ganske sikker på at jeg vil mene det samme når jeg er 50. Jeg tenker aldri at aldring er stygt, men noen ganger tenker jeg at forsøk på å skjule aldring ikke er så veldig pent.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-15, 14:46   #96
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.252
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Men dette var ikke noe svar på restylanespørsmålet. Jeg ville gjort det, for effekten er ikke varig. Det er ikke så farlig som noen sier. Ikke mange som blir avhengige og ser ut som Mickey Rourke eller Melanie Griffith. Google melanie griffith plastic surgery disaster.

o skjæbne... hun som var så fager engang...

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-15, 15:07   #97
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.895
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

o skjæbne... hun som var så fager engang...

Jepp. Hun har gått i samme fella som Priscilla Presley og Meg Ryan og en haug andre skjønnheter.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-15, 16:02   #98
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.793
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Fikk nettopp sms fra en klinikk nær meg. Har vært der på pedikyr, så det er vel derfor de har nummeret mitt.

Vi har kampanje dager på IPL og AWT. Du får 50% på første behandling ut året!

Jeg får lyst til å parere med WTF?! Skal jeg VITE hva IPL og AWT er? Er det allmennkunnskap?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-15, 16:15   #99
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.895
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Fikk nettopp sms fra en klinikk nær meg. Har vært der på pedikyr, så det er vel derfor de har nummeret mitt.

Vi har kampanje dager på IPL og AWT. Du får 50% på første behandling ut året!

Jeg får lyst til å parere med WTF?! Skal jeg VITE hva IPL og AWT er? Er det allmennkunnskap?

Nope. Men jeg ble selvsagt veldig nysgjerrig.
Google forelsår Applied Weather Technology, American Windsurfing Tour og Abstract Window Toolkit.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-15, 16:17   #100
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.895
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Og IPL er Indian Premier League.

Og noe lysgreier.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no