Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan jeg gå med pelsen min nå?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-10, 20:58   #81
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Kan jeg gå med pelsen min nå?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Man vet vel også at en god del dun som brukes i dunjakker tas fra levende dyr og en del av det tas fra dyr som i tillegg blir tvangsforet. Jeg vet likevel for lite om det for å ta et definitivt standpunkt- mange av dyrene slaktes på vanlig måte for kjøttproduksjon og ribbes etter de er døde, og det er jo ikke noe problem.

Bruker du dun, da?

Hvis du gjør det, så lurer jeg litt på hvorfor du ikke setter deg inn i hvordan det foregår, siden du er opptatt av det samme når det gjelder pels. Hvis du ikke bruker det fordi du ikke vet nok så skjønner jeg selvfølgelig det, altså, poenget er ikke at du absolutt må vite alt om alle relaterte temaer selv om du er opptatt av det.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 21:03   #82
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg gå med pelsen min nå?

Opprinnelig lagt inn av Olive Oyl, her.

Bruker du dun, da?

Hvis du gjør det, så lurer jeg litt på hvorfor du ikke setter deg inn i hvordan det foregår, siden du er opptatt av det samme når det gjelder pels. Hvis du ikke bruker det fordi du ikke vet nok så skjønner jeg selvfølgelig det, altså, poenget er ikke at du absolutt må vite alt om alle relaterte temaer selv om du er opptatt av det.

Nei, jeg bruker ikke dun. Hadde jeg hatt et stort ønske om å bruke dundyner eller jakker hadde jeg nok prøvd å finne ut mer om det.

Jeg er slett ingen helgen altså, håper ikke det høres sånn ut. Jeg er ikke nødvendigvis konsekvent når jeg kjøper matvarer, og har stort forbedringspotensiale der.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 21:16   #83
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.835
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg gå med pelsen min nå?

Saint Olympia

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 21:17   #84
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg gå med pelsen min nå?

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Saint Olympia

Nå som det er jul og greier!

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 21:18   #85
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.835
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg gå med pelsen min nå?

Du får merke av denne datoen i kalenderen i årene fremover!

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no