Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hjelp, støvet overtar!

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-10, 21:47   #81
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp, støvet overtar!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg tørr mopper ikke, jeg tørrmopper.

Jeg bruker Jif-moppen og har sånne tørre engangskluter som hører til, men når de er oppbrukt skal jeg bruke selve moppekluten som hører til. Man skal visst fukte den biiiittelitt først, knapt merkbart. Ja, og så har jeg et sånt stativ med kost og brett som jeg bruker etterpå, der alt samler seg. Kosten og brettet vaskes for hver gang.

Den er tørr og det er en mopp

Same shit

Men sånn jif vaske mopp går ann å bruke?

Brett og kost? vanlig kost og støvbrett eller noe fænsy?


jeg støvsuger hver dag men kanskje man skulle prøve dette med mopp istede

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 21:49   #82
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, støvet overtar!

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Den er tørr og det er en mopp

Same shit

Men sånn jif vaske mopp går ann å bruke?

Brett og kost? vanlig kost og støvbrett eller noe fænsy?


jeg støvsuger hver dag men kanskje man skulle prøve dette med mopp istede

Det er forskjell på en sløydlærer og en sløyd lærer.

Ellers har jeg egne tørrmopper til flergangsbruk som jeg rister utendørs for å bli kvitt støvet og vasker med våtmoppene og mikrofiberklutene.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 21:59   #83
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, støvet overtar!

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det er forskjell på en sløydlærer og en sløyd lærer.

Nettopp! Orddeling kan være ganske så festlig, og NEI det er ikke same shit. Fnis.

Vanlig kost og brett ja. Bare for å lettvint få opp driten jeg mopper tilside. Jeg støvsuger av og til altså, for å lett få vekk alt inne i hjørner osv, men jeg prøver å gjøre det mye sjeldnere nå siden det tydeligvis blir mindre støvete her når jeg bare mopper. Tenke seg til.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 08:09   #84
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp, støvet overtar!

Sorry men jeg ser ikke forskjell på det så for meg er det same shit :P
De ordene jeg har lært på skolen som er sammen satt eller delt er printet inn,men nye ord som eks tørrmopping ser jeg for meg at skal skrives tørr mopping for sånn jeg sier det... Og når jeg søkte på det så kom det opp delt.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 19-12-10 kl 19:14.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-10, 19:13   #85
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, støvet overtar!

Kan man ikke si tørr mopping?

Altså en mopping som er tørr?

Man kan vel også si rød vin og hvit vin, altså hvit som er hhv rød og hvit. Det er jo ikke sammenlignbart med sløyd lærer - som altså ikke er en lærer som lærer bort sløyd, men en lærer som er er sprettet opp og rensket for innvoller.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no