Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Mitt forhold til
Vi går ikke på ski hjemme. Ungene deltar ikke på skiaktiviteter. 8 5,76%
Vi går ikke på ski, og ungene lærer det av seg selv/andre steder. 18 12,95%
Vi går på ski kun fordi vi har barn, og ønsker å lære dem det slik at de ikke faller utenfor. 36 25,90%
Vi har alltid likt å gå på ski, og det er selvsagt at familien skal drive med dette. 39 28,06%
Vi liker å gå på ski, men barna får bestemme selv hva de vil være med på etter hvert. 31 22,30%
Slalom 7 5,04%
Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-12, 00:18   #81
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Jeg ble slept ut på mange kjipe og ukoselige skiturer som barn, unngikk skigåing fra jeg var 13 til passert 20. Nå som vi har barn, så prøver vi å få til koselige småturer med pølsetermos og kakao. Det viste seg vel at det ikke var skigåingen jeg mislikte, men det å bli pest rundt i umenneskelig tempo på alt for lange strekninger. Rart.

Skiturer krever en viss foreldreinnsats her, siden vi sjelden får snø å gå på i mindre enn en times kjøreavstand.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 00:22   #82
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Jeg vil ha snø til jul.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 07:06   #83
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Vi har ski. Tenker at i år bør vi dra med ungene på tur. Jeg er redd for at jeg oljevirksomhet kunne formidle skiglede til barna mine, men tenker at de bør kunne det. Mannen er oppvokst på en øy. Lite snø og dårlig grunnteknikk

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 08:22   #84
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.876
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Jeg gikk masse på ski da jeg var liten. (70årene. Knirk.) Det var tvang ut på tur i Nordmarkas skoger og lokalt der vi bodde.
Vi var med på alt av Karusellrenn og andre renn i området.
Egentlig var det helt greit. Det var det vi gjorde om vinteren... gikk på ski på jordene med venner...

Jeg og broren min var godt trent så det gikk greit å gå langt på ski. Vi var flinke og likte å være først i løypa.
Da jeg var 14 begynte vi å stå slalom. Jeg fikk noen urgamle alt for korte ski som var kjøpt brukt på et bruktutsalg på skolen, mens resten fikk nye flotte ski.
Det var de eneste skiene jeg hadde oppover. Sluttet å være ute i snøen da jeg var rundt 17 og frem til jeg traff gubben da jeg var 29.
Han er superflink i alt av sport så det var bare å starte på`n igjen.
Det er helt greit.
Vi har vært mye ute på slalom og skøyter. Langrenn har det blitt lite av, fordi vi voksne også liker best slalom. Men i år SKAL vi gå mer på langrenn.
Koseturer med kakao og vedkubbe og grille pølser. Så jeg håper på snø snart.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 08:42   #85
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg er redd for at jeg oljevirksomhet kunne formidle skiglede til barna mine

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 10:59   #86
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?

hahaha! - OG det verste av alt: Jeg er jikke helt sikker på at jeg husker hva jeg skulle skrive, sånn egentlig..

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 11:10   #87
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Jeg er ikke ift det å gå på ski.
Men vi går på ski, litt sånn nå og da. Barna liker det godt da, særlig minstemann.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 11:10   #88
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Vi er en skøyte/hockey-familie.
Ski har vi ikke og kommer heller ikke til å kjøpe. Det kan ha noe med at det sjelden ligger snø her lenge nok til at vi får brukt den. Ikke liker vi snø heller.

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 11:11   #89
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Hvor er det ok skiløyper i min by nå da tro?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 11:39   #90
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hvor er det ok skiløyper i min by nå da tro?

Masse fine skiiløyper i bymarka. Du kan gå ut fra både Skistua, Lian, Granåsen og Estenstad, egentlig. JEg har hørt rykter om at om man parkerer på Byneset en plass, så kan man gå opp til Rønningen uten å gå i kø til og med.

Ellers er det vel ok å gå på ski i Mostadmarka (hommelvik) også.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 12:11   #91
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.983
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Jeg gikk aktivt langrenn fra jeg var 5 til jeg var 13 år. Da la jeg skiene på hylla foruten i påsken på fjellet. Kjøpte meg nye ski for drøye 10 år tilbake for å ta opp koseturene. De siste 5 årene har jeg ikke kunnet være i aktivitet grunnet sykdom, så da utgår ski også. Men det har vært selvsagt at barna skal lære det, og de har hatt langrennski siden de var 2-3 år gamle. Mannen tar de med på turer i marka. Snuppa begynte med alpin da hun var 4 år, men poden er ikke begeistret for det. Ski er en naturlig det av fritiden her i huset.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 13:00   #92
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.906
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hvor er det ok skiløyper i min by nå da tro?

Fint i Bymarka. Fra feks p-plassene opp langs Skistua-veien, Granåsen og Lian. Ok i Estenstadmarka også, men mer opp og ned-terreng der.

Akkurat nå er det fint fra Kumlokket/Skistua og inn til Elgseterhytta

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 13:45   #93
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hvor er det ok skiløyper i min by nå da tro?

Ser at du har fått flere gode forslag. Klassikeren er jo å gå fra Henriksåsen/Skistua til Elgsethytta men der er det temmelig folksomt i helgene. Turen fra Storsvingen til Grønnlia eller fra Granåsen til Rønningen er også fin hvis du vil kombinere skitur med kakao og bolle på ei av hyttene i marka.
Vil du ha fine løyper og mindre folk, så anbefaler jeg Bratsberg. Skistadion ligger rett ved skolen (avkjøring ved kirka). Her er det lysløype så det er fint å gå på kveldstid også.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 13:51   #94
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.785
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Hvor langt er det fra Lian til Grønlia egentlig? Et par–tre kilometer? Det var der vi gikk som regel da jeg var barn. Jeg syntes det var sååå langt (men var vel heller sliten etter å ha bært ski og utstyr hjemmefra, bort til trikken, stått som sild i tønne på trikken og så gått den lange, bratte bakken opp til Lian restaurant).

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 14:21   #95
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Ser at du har fått flere gode forslag. Klassikeren er jo å gå fra Henriksåsen/Skistua til Elgsethytta men der er det temmelig folksomt i helgene. Turen fra Storsvingen til Grønnlia eller fra Granåsen til Rønningen er også fin hvis du vil kombinere skitur med kakao og bolle på ei av hyttene i marka.
Vil du ha fine løyper og mindre folk, så anbefaler jeg Bratsberg. Skistadion ligger rett ved skolen (avkjøring ved kirka). Her er det lysløype så det er fint å gå på kveldstid også.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 18:36   #96
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Jeg elsker å gå på ski, mannen er likeens. Vi driter i hva ungene mener, men tvinger dem med. Det er karakterbyggende. Det er rett rundt svingen her, som min far pleide å si når det var 2 mil igjen. Karakterbyggende, uten tvil.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 19:00   #97
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Nja. Jeg er litt usikke på hva slags karakter jeg fikk bygget.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 19:03   #98
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.105
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Jeg har sluttet å røyke, sluttet å gå på ski og føler meg endelig voksen.
Datter (10) liker å gå på ski. Hun har heldigvis en far.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 19:11   #99
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Jeg er veldig glad i kjøre slalom og liker meg på langrennsskitur så lenge det ikke er bakglatt og ikke sånn kjempe-halse-etter-for-langt. Type tursekk og stødige ski med stålkanter og skinn i sekken, og varm drikke og niste i sekken - helst noe varmt.
Jeg kjørte mye mer slalom før jeg hadde barn, da bodde jeg sørover i europa og hadde god tilgang på alpene og helger å kaste bort Jeg har også gått mye langrennsturer uten at det har vært noen barn med i bildet, både alene og med andre. Og med hund (DET er gøy det, dobbeltspann f.eks!!)

Jeg er oppvokst med skibakke bak huset omtrent hele livet (Selv om vi bodde mange forskjellige steder) og flere fedre i gata som var med og lagde hopp og løyper og sånt til oss. Masse ski- og snølek.

Jeg er også glad i en skikkelig aketur, jeg, og leke og base i snøen og lage snømenn og snøhule. Og den gleden jeg opplever av å være ute og i naturen har jeg tenkt å prøve så godt jeg kan å overføre og lære til lillegutt.
Det er jo så herlig!!


Sist redigert av m^2 : 13-11-12 kl 19:18.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no