Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hurtigruten minutt for minutt

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-11, 23:21   #81
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.812
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg bor i byen den var innom i kveld, og har ikke hørt noe. Viste ikke det var direkte, men viste det skulle sendes en hurtigrute tur på tv. Ikke lokalt mediaopøslag her.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 23:23   #82
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.287
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg vil tippe at folk finner på det selv, uten NRKs innblanding. Mange er jo linselus i flere sammenhenger. På den annen side så har jeg jo tatt Hurtigruta selv, og liv og røre på kaia er det jo uansett flere steder uansett.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 23:25   #83
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.690
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg ser at f.eks. mine venner i Bodø linker til egen blæstgruppe på fb.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 23:30   #84
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.738
Blogginnlegg: 630
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Da jeg tok Kiel-ferga var det er baugkamera som filmet hele veien, og man kunne se dette på en av tv-kanalene. Noe sier meg at produksjonsteamet har hatt julebordet sitt der.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 23:31   #85
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 7.020
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Me like. Slow tv, en merkelig kombinasjon av pausefisk og dokumentar. Kommer til å stå på her mye av tiden de neste dagene. Jeg har tatt Hurtigruta fra Harstad via Lofoten til Bodø, og drømmer om en lenger tur en gang i fremtiden.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 23:36   #86
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.392
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Litt pausefisk, ja, men vakker pausefisk! Har stått på i bakgrunnen her store deler av kvelden.

Vi tok Hurtigruta i et par døgn for noen år siden, og gjør gjerne det igjen. Trollfjorden i Vesterålen midt på natten var magisk.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 23:50   #87
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Vi så akkurat barndomshjemmet til min mann.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 23:55   #88
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg ser at f.eks. mine venner i Bodø linker til egen blæstgruppe på fb.

Takk for link. Jeg hadde ikke sett det før.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 00:01   #89
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.735
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Akkurat nå er det helt fantastisk altså. Ingen kommentatorer, ingen musikk, kun suset fra bølgene som slår.

Tinkadott: Det blir vel noe i morra, jeg dro kjensel på et par fra lokalavisa.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 02:39   #90
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.050
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Klumpen i halsen under innseilingen til Kristiansund i natt! Fineste småbyen badet i magisk lys Jeg og Rochermannen satt bare å sukket og akket oss i kor

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 08:53   #91
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Dette er definitivt Norgesreklame på høyt nivå!

Vi tok Hurtigruten fra Tromsø til Kristiansund da vi skulle flytte hjem etter militæret ( skulle til Molde, men etter tre døgn til sjøs var hjemlengselen så stor at vi hoppet av i Kr Sund og kjørte bil den siste timen ) Det var en uforglemmelig opplevelse, naturen her til lands er bare rå! Har også tatt turen fra Molde til Bergen. Siste biten får jeg ta på en rundreise når jeg blir pensjonist!

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 08:57   #92
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.507
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Det er genialt å ta hurtigruten på vinterstid. Som regel har de tilbud på bilfrakten også så det blir ikke så dyrt heller.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 09:58   #93
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.690
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Om vinteren har de pleid å ha tilbud om å ha bilen med gratis.

Ang. liv og leven så er det noe folk ordner sjøl, trur eg. Blir sikkert litt "konkurranse" av det, anløpsstedene imellom. Leser om en som tar initiativ til å fylle Gisundbrua med folk når hurtigruta går under den. Gisundbrua går fra Finnsnes over til verdens vakreste øy, Senja. Kvart på tolv på mandag. Og halv tre ankommer den Tromsø.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 10:27   #94
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.392
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Dette hadde jeg aldri trodd, men jeg finner meg selv foran tv-en og ser på Hurtigruta til kaffen min i dag. Kos!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 10:47   #95
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.501
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg også tar visst hurtigruten nå. Påtar meg selvfølgelig litt indignert skuffelse over at kameraet henger igjen på den mindre pene kaia i Trondheim mens alle turistene er på tidligsightseeing på museum og i Nidarosdomen.

Jaja.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 11:16   #96
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 9.057
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Imponert over hvilket liv og røre Trondheimerne lager.

Flaks at Tolga musikk-korps egentlig skulle i Pirbadet da..

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 11:27   #97
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

En verden av nei, faktisk. kunne rett og slett ikke falt meg inn.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 14:10   #98
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg satte på, så på litt og tenkte at det var kjedelig. Gikk på kjøkkenet og hentet litt mat, så på litt til. Fortsatt ikke noe som skjer. Jeg dusjer, er tilbake 20 minutter senere. Jeg kan ikke se at båten har rikket seg what so ever.

Nei jeg ser ikke mer på dette.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 14:22   #99
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg skal kikke på igjen om en halvtimes tid, da går båten forbi feriehuset vårt. Artlig å se kjente steder fra sjøsida!

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 15:57   #100
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 9.057
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Men hun ute i naturen-dama er ikke helt stø på improviserte intervjuer, altså..

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no