Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør skolens SFO i feriene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-12, 15:02   #81
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.494
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør skolens SFO i feriene?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det var ekstremt dyrt!

Jepp, det er veldig dyrt. Vi har regnet på at det vil være billigere for oss å betale for at svigerfar flyr ned hit og har ungene de dagene SFO er stengt enn det er for oss å ha ungene på SFO, eventuelt at ungene flyr til svigers og er der. Det er svært få barn som er på SFO i feriene på vår skole, rett og slett fordi det blir for dyrt, spesielt i juni og august.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 15:27   #82
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.961
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør skolens SFO i feriene?

Opprinnelig lagt inn av Sure Eplet, her.

Stengt i sommerferien, men samarbeider med en annen skole i kommunen. To mil unna.

Plass på fri- og feriedager koster 360 kroner per dag, så det er kanskje ikke så merkelig at foreldre velger vekk SFO når de kan. Og det er det mange som kan, en dag i uka har første og andre klasse nemlig helt fri fra undervisning.

Opplegg i ferier? nei. Det pleier ikke å komme noen barn likevel, så det er ikke noen vits i å legge opp et opplegg.

Høres kjent ut, det er billigere å booke fly på widerøe og sende poden til mormor enn å ha han fra 8-16 (da må vi kutte mye i arbeidsdagen begge to) på oppsamlings sfo i sentrum...

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 15:28   #83
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.961
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør skolens SFO i feriene?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jepp, det er veldig dyrt. Vi har regnet på at det vil være billigere for oss å betale for at svigerfar flyr ned hit og har ungene de dagene SFO er stengt enn det er for oss å ha ungene på SFO, eventuelt at ungene flyr til svigers og er der. Det er svært få barn som er på SFO i feriene på vår skole, rett og slett fordi det blir for dyrt, spesielt i juni og august.

Samme her, jeg er glad foreldrene mine er pensjonister...

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 16:06   #84
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør skolens SFO i feriene?

Vi betaler 2200 for full plass, omtrent akkurat samme som maxprisen for barnehageplass her. Vi betaler ikke ekstra for feriene høst, jul, vinter, men de har stengt hele juli som de fleste har. De prøvde på sommer SFO en uke ut i juli et år, men det var for få barn tror jeg/for dyrt.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 16:36   #85
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør skolens SFO i feriene?

Vi fikk lapp nå om vinterferien. Der sto det noe om at man kunne benytte de tidene man hadde disponibel, alt utenom måtte det betales ekstra for. Jeg håper jeg misforsto, for jeg trodde at man kunne bruke det antall timer man hadde uansett når på dagen. Det er jo helt håpløst om min sønn kun kan være på sfo fra 14.15 til 15.45 uten å betale ekstra. Vel, jeg har spurt faren min om han kan ha han de dagene jeg ikke har ferie.

Sto ikke noe om at det skulle være noe spesielt opplegg, så det tror jeg ikke det er. Jaja, opplegget til vanlig er jo stort sett å se på film eller perle, så skal ikke skryte for høyt av sfo nei.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 17:11   #86
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør skolens SFO i feriene?

Da har vi fått programmet, og de skal ha karneval, på kino, skidag med skiforeningen, vinteraktivitetsdag med ski/skøyter/aking/grilling og en hjemmedag med ute- og inneaktiviteter på AKS. Hiawata får med seg noe, men ikke alt. Sånn er tross alt livet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no