Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Liker dere Pepsi Raw?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-10, 09:11   #81
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg liker den kjempegodt! Minner meg om en eller annen brus som fantes da jeg var liten.
Synd. For jeg skal jo selvsagt ikke helle i meg brus i tide og utide.

Jolly cola?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 09:15   #82
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Har ikke smakt, men for meg som ikke er så glad i cola-brus generelt, kanskje jeg vil like denne.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 17:35   #83
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Det nekter jeg å tro. Jeg har da pantet flere av dem..? Eller, de har blitt med i pante-sekken, men hva som skjedde med dem deretter, kan jeg ikke si med sikkerhet. Det er jo helt vanlige halvlitersflasker.

Jeg synes forøvrig den er god.

Altså, jeg ljuger ikke. Vi kjøpte 6 flasker, 0,35. Fikk ikke pant på noen av dem...
mulig det er annerledes med halvlitersflaskene av plast, men det er for dårlig at man ikke får pant på glassflasker.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 18:10   #84
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Veldig god - retrosmak!
Ingefærøl-aktig.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 18:40   #85
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Veldig god - retrosmak!
Ingefærøl-aktig.

Ja, det var ingefærøl-vibber jeg fikk også. Ingefærøl fra 80-tallet.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 19:00   #86
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Nei Den smakte smeltet brunt sukker......

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 19:01   #87
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Kjøpte i går,og jeg likte den,minner litt om ingefærøl.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 20:35   #88
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Likte den ikke. Synes den smakte dispenser-brus som holdt på å gå tom for essens(?) Den falt heller ikke i smak hos mann og barn.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 22:10   #89
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Jeg så på den i butikken i dag, det var ikke noe pantemerke på den!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 23:03   #90
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jeg så på den i butikken i dag, det var ikke noe pantemerke på den!

Men det går da virkelig ikke an! : oppbrakt :

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 08:15   #91
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.956
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Altså, jeg ljuger ikke. Vi kjøpte 6 flasker, 0,35. Fikk ikke pant på noen av dem...
mulig det er annerledes med halvlitersflaskene av plast, men det er for dårlig at man ikke får pant på glassflasker.

0,35-litersflasker, ja. Det blir jo noe annet. Det er nok ikke pant på 0,35-liters Coca Cola-flasker heller, når jeg tenker meg om. Det er jo dumt av dem å fremstå som jålete miljøsvin, når produktet deres liksom skal være naturlig. Skjønt, glassflasker er det jo ikke noe problem å levere til gjenvinning, pant eller ei. (Da er det verre med plastflasker uten pant, for oss som ikke har plastgjenvinningsordning).

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 09:54   #92
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Panteordningen er i all hovedsak ment på plast, som er en større miljøfare enn glass. Glassflasker leveres i egne gjenvinningsbokser. Polet har også sluttet å pante vinflasker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 15:17   #93
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Men det går da virkelig ikke an! : oppbrakt :

Det jeg så i går var en 0.5 liters plastflaske. I dag så jeg på en 1.5 liters flaske og den hadde heller ikke pantemerke. Men pant var lagt til på prisen! Jeg kjøpte ikke ellers skulle jeg pantet og sjekket

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 16:09   #94
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

0,35-litersflasker, ja. Det blir jo noe annet. Det er nok ikke pant på 0,35-liters Coca Cola-flasker heller, når jeg tenker meg om.

Joda, det er pant på Coca Cola 0,35l.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 16:24   #95
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Jeg sjekket både 0,5 og 1,5 liters plastflaskene i dag. Intet pantemerke.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 14:24   #96
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg sjekket både 0,5 og 1,5 liters plastflaskene i dag. Intet pantemerke.

Jeg pantet ytterligere to flasker i dag, halvlitersflasker som mannen hadde liggende i bilen. INGEN pant.

Pepsi fortjener fysj-mail!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 14:27   #97
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Det er veldig dårlig at noen som markedsfører seg på den måten ikke er med i panteordningen, verken på glass eller plast. Det trodde jeg virkelig ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 21:19   #98
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Det er jo enda verre at man må BETALE 2.50 i pant på en flaske man ikke får pant tilbake for! Må maile Eurospar og Pepsi altså.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 19:59   #99
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg sjekket både 0,5 og 1,5 liters plastflaskene i dag. Intet pantemerke.

Det står da gjerne ikke pantemerke på helt vanlige brusflasker? Man kan jo fjerne etiketten og likevel få pant. Det må være en eller annen feil der det ikke ble gitt pant altså.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 20:30   #100
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Isola, du har et meget godt poeng. Her har vi meget mulig brakt oss voldsomt opp over ingenting. :sjekket mannen sin Urge:

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no