Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva abonnerer du på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-07, 10:53   #81
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva abonnerer du på?

ShapeUp.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 10:55   #82
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva abonnerer du på?

I Form

Sykepleien

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 09:12   #83
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.460
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva abonnerer du på?

Nå abbonerer jeg på et blad til, i tillegg til Vanity Fair, nemlig amerikanske BUST.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 18:46   #84
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Hva abonnerer du på?

Jeg har Mamma, Kamille også tegnet jeg abonnement på O-magazine (Oprah) forleden.

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 18:51   #85
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva abonnerer du på?

ingenting

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 19:06   #86
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva abonnerer du på?

National Geographic
Heavy Metal
Carl Bark's samlede
Illustrert vitenskap + IV Historie

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 19:08   #87
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva abonnerer du på?

Interview Knits, Simply knitting og Sogn Avis. Og Pondus, da.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 19:16   #88
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva abonnerer du på?

Lokalavisa.
Henne.
Kamille.
Vi menn.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 19:30   #89
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva abonnerer du på?

Abonnerer for tiden på Kamille, men vurderer å si opp (korttidsabonnement her også, ja). De siste gangene har jeg bare løst kryssordet omtrent, og ellers bare bladd fort gjennom.

Foreldre&Barn abonnerer jeg på, og kommer nok til å fortsette med. Særlig forbruker-stoffet er god underholdning i heimen!

Så får jeg cøliaki-nytt, da.

En ting vi IKKE abonnerer på, er Aftenposten, men det har visst ikke aften-budet fått med seg. Må se og få hengt opp en lapp på postkassa: Aften, nei takk! Eller noe i den duren... Det blir altfor mye papir, og jeg rekker uansett ikke å lese det.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 19:34   #90
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva abonnerer du på?

Foreldre og Barn, Morgenbladet og Norsk Medietidsskrift. Kunne tenkt meg å abonnere på mye mer, men det blir for dyrt. Kommer sikkert til å bytte fra FogB til et annet blad når abonnementet går ut. Finnes mange blader jeg har mer lyst til å lese.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 19:35   #91
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.940
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva abonnerer du på?

Jeg abonnerer på Stavanger Aftenblad (vurderer å kutte ut, leser helst aviser på nett), KK, Henne og I Form. Får i tillegg noen fagtidsskrifter gjennom jobb.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:06   #92
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva abonnerer du på?

Vi har sagt opp et par abonnementer nå, og blir avisløse og nesten bladløse fra slutten av måneden. Fremdeles skal vi ha Pondus og Bamse verdens sterkeste bjørn. I tillegg får vi vel Utdanning fra fagforeningen.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:28   #93
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva abonnerer du på?

Adresseavisen og Prosa.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:33   #94
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva abonnerer du på?

Dagens næringsliv (betalt av jobben til mannen), Østlandets blad og lokalavisen fra mitt hjemsted (sponset av foreldrene mine).
I tillegg har jeg Finansavisen på jobben. Vi får Pondus fra svogeren min.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Lykken : 12-02-08 kl 22:03.
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:41   #95
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Hva abonnerer du på?

Akkurat nå er det bra Fjell og Vidde, i Form og Bonytt som kommer i posten. Alt annet er sagt opp. Noe fornuftig jeg gjorde i 2007.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:42   #96
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva abonnerer du på?

Ingenting.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 22:14   #97
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva abonnerer du på?

Fjell & Vidde, Kamille og Vi Menn. I tillegg får vi lokalavisen, men det er pappa som betaler.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 22:24   #98
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.803
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva abonnerer du på?

Adressa og lokalavisa fra hjemstedet mitt. Ellers er det F&B, men det skal jeg si opp for jeg har bestilt Mamma. Mannen får noen "friluftsblad" (har ikke helt oversikt). I perioder abonnerer jeg på Illustrert Vitenskap, men det er en stund siden sist nå.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 06:38   #99
Sarpo
Nybegynner
 
Sarpo sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 22
Sarpo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva abonnerer du på?

Pondus

Sarpo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 08:08   #100
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.491
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva abonnerer du på?

Foreldre og barn, Canis og rom 123. Så får jeg div medlemsaviser også, Tidsskrift for Norsk Psykologforening, Hørselshemmedes landsforbunds medlemsblad...noe kjedelige børsgreier fordi vi har litt penger i fond... Min mann abonnerer på Illustrert vitenskap historie og Empire. I tillegg får han Finansavisen og Dagens næringsliv på døra gjennom jobben, men den er det ingen av oss som leser. Bare irriterende med alt det søppelet egentlig, og stakkars trærne da.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no