Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sanger på hjernen

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-10, 23:41   #81
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Jeg hadde en som satt klistret fra jeg var liten. Jeg husker min mor spillte den av og til, og den var på slutten av kassetten slik at halve sangen var kuttet bort.
Det som satt klistret var: tonight I'll celebrate my love for you.
Jeg lette i flere år, fikk en kompis som jobbet i radio til å hjelpe meg å lete, sang den til alle jeg kjente og etter ca 20 års leting og masse hjelp fikk jeg endelig høre hele sangen.
Og en til, jeg hørte bare strofen welcome home, to my broken promise land, på radioen. Den var utrolig vanskelig å finne, jeg måtte gjennom en haug med karaokeklipp på youtube før jeg faktisk fant den.

Jeg kjenner at jeg skal smøre meg med viljestyrke, for jeg skal ikke klikke på noen av disse linkene.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 23:43   #82
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg hadde en som satt klistret fra jeg var liten. Jeg husker min mor spillte den av og til, og den var på slutten av kassetten slik at halve sangen var kuttet bort.
Det som satt klistret var: tonight I'll celebrate my love for you.
Jeg lette i flere år, fikk en kompis som jobbet i radio til å hjelpe meg å lete, sang den til alle jeg kjente og etter ca 20 års leting og masse hjelp fikk jeg endelig høre hele sangen.

20 år?! Jeg har hørt den siden jeg var liten.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 23:53   #83
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

20 år?! Jeg har hørt den siden jeg var liten.

Det har jo jeg og, vel, i alle fall halve sangen. Helt til det ble båndsalat av den kassetten, men det var jo ingen som visste hva den het eller hvem som hadde den. Så det var ikke lett å finne den.
Jeg burde ringt deg med en gang skjønner jeg.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 23:54   #84
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg hadde en som satt klistret fra jeg var liten. Jeg husker min mor spillte den av og til, og den var på slutten av kassetten slik at halve sangen var kuttet bort.
Det som satt klistret var: tonight I'll celebrate my love for you.
Jeg lette i flere år, fikk en kompis som jobbet i radio til å hjelpe meg å lete, sang den til alle jeg kjente og etter ca 20 års leting og masse hjelp fikk jeg endelig høre hele sangen.
Og en til, jeg hørte bare strofen welcome home, to my broken promise land, på radioen. Den var utrolig vanskelig å finne, jeg måtte gjennom en haug med karaokeklipp på youtube før jeg faktisk fant den.

Jeg kjenner at jeg skal smøre meg med viljestyrke, for jeg skal ikke klikke på noen av disse linkene.

Jeg kjenner igjen strofene, jeg tror jeg har en melodi knyttet til de - men greier ikke helt å plassere de. Og lettpåvirkelig som jeg er kommer de vel til å surre rundt i hodet mitt en stund. Kan du legge ut hva fasiten er?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 23:55   #85
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Helvete, jeg har ikke lest tråden og kommer til å angre på at jeg skal gjøre det nå.

Og så klarer jeg å ødelegge kvelden din med StevieB ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 23:59   #86
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Det har jo jeg og, vel, i alle fall halve sangen. Helt til det ble båndsalat av den kassetten, men det var jo ingen som visste hva den het eller hvem som hadde den. Så det var ikke lett å finne den.
Jeg burde ringt deg med en gang skjønner jeg.

Ja, det synes jeg. Husk det!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 00:03   #87
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg kjenner igjen strofene, jeg tror jeg har en melodi knyttet til de - men greier ikke helt å plassere de. Og lettpåvirkelig som jeg er kommer de vel til å surre rundt i hodet mitt en stund. Kan du legge ut hva fasiten er?

Tonight I'll celebrate my love for you - Peabo Bryson & Roberta Flack
Broken promise land - Weeping willows

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Ja, det synes jeg. Husk det!

Notert!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 00:06   #88
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Og så klarer jeg å ødelegge kvelden din med StevieB ...

Jah. Derfor skal jeg legge meg, drømme om ham og knerte ham i søvne.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 00:17   #89
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jah. Derfor skal jeg legge meg, drømme om ham og knerte ham i søvne.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no