Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Produktanbefaling: Baby foot

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-12, 10:06   #81
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Greia med salisylsyre eller hva det nå heter er vel at det kun virker på død hud. Så det er ingen fare for at foten etser bort. Mast sannsynlig går det an å pensle på de greiene man brukte i barnehoder også, med samme resultat.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 01:20   #82
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Genialt å ligge slakt på sofaen med Baby Foot og Eurovision, vips 4 timer gått ...jeg kan ike sove med dem all den tid det er altfor varmt!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 07:12   #83
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.692
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Det var salg på Vita på denne nå. Så lå i 2 1/2 time i går kveld med den på. Vi får håpe resultatet er så godt som jeg håper.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 16:22   #84
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Kjøpte også en pakke på tilbud på Vita. Men så leser jeg på pakken: "Limit your activity while feet are peeling, and for about a week after the peeling has finished - no long walking, jogging, exercising or high heels." Det passet dårlig med min plan om å være mer aktiv enn vanlig fremover... Må jeg vente til høsten, da, tro? Kan jo ikke være i ro i tre uker fremover, liksom...

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 18:07   #85
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.172
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

"About a week" betyr ikke tre uker, da.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 18:09   #86
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

"About a week" betyr ikke tre uker, da.

Nei, men det står at prosessen er ferdig etter ca. 14 dager, og at man ikke skal være i høy aktivitet under prosessen og en uke etter. Da blir det tre uker.

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 18:18   #87
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Hva skjer om man er litt for aktiv da.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 18:22   #88
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Hva skjer om man er litt for aktiv da.

Nei, det sier pakningen ingenting om. Men jeg tør liksom ikke når det står så spesifikt at man ikke skal - "long walking" var liksom noe jeg hadde tenkt å drive med i de nærmeste ukene...

Dere som har prøvd: har dere vært i aktivitet, og har det gått bra?

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 19:37   #89
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Tror min mor gikk en tøff fjelltur i løpet av første uke, med solide fjellsko. Man kan si hun flasset 'litt' av da de tursokkene kom av.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 20:16   #90
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Det er ikke noe problem med å være vanlig aktiv. Grunnen til at den skriver det er fordi om man vant til å ha veldig tykk hud kan man få litt lettere gnagsår om man plutselig har tynnere hud.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 23:36   #91
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.935
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg går lange, raske turer hver eneste dag. Det kan jrg ikke slutte med sånn uten videre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-12, 23:41   #92
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Men det står ikke i den norske bruksanvisningen... Dette står på nettsiden:


Kan man kanskje bare anta at (for andre enn engelskspråklige) så går ikke lange raske gåturer inn under intens sportsaktivitet, kanskje? Hva kan gå galt, liksom?

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 09:52   #93
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.738
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg har både jogget og gått, jeg. :leste visst ikke bruksanvisningen så nøye: Flasser litt, men ikke skremmende mye, tre dager etter sokkebehandling.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 09:58   #94
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.868
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Ut og kjøpe til gubben her.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 09:59   #95
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.491
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Jeg har både jogget og gått, jeg. :leste visst ikke bruksanvisningen så nøye: Flasser litt, men ikke skremmende mye, tre dager etter sokkebehandling.

Jeg har både trent, klippet plen, gått barbent i skyhøye hæler og gått turer, og føttene har tålt det helt fint. Jeg begynte å flasse i går, fire dager etter behandling, og da tok jeg en runde etter dusjen og fikk bort mye. Nå er de litt møkkete, men fine.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 18:32   #96
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.935
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg har både trent, klippet plen, gått barbent i skyhøye hæler og gått turer, og føttene har tålt det helt fint. Jeg begynte å flasse i går, fire dager etter behandling, og da tok jeg en runde etter dusjen og fikk bort mye. Nå er de litt møkkete, men fine.

Går du med sokker døgnet rundt, eller kommer det flass overalt i huset?

Jeg merker jeg har litt panikk for at det skal flasse non stop absolutt overalt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 18:56   #97
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.491
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Går du med sokker døgnet rundt, eller kommer det flass overalt i huset?

Jeg merker jeg har litt panikk for at det skal flasse non stop absolutt overalt.

Jeg har gått barbent og flasser kun om jeg peller på det.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 18:59   #98
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.645
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Så man har ikke ekstremt stygge og ekle føtter mens det pågår? Det orker jeg nemlig ikke.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-12, 19:06   #99
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.738
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Så man har ikke ekstremt stygge og ekle føtter mens det pågår? Det orker jeg nemlig ikke.

Jeg synes ikke det. Jeg filer når jeg dusjer og i går vasket/filte jeg en ekstra gang før sengetid for å få unna litt.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 17:40   #100
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.935
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg er ikke skapt for å sitte i ro!! Jeg har sittet tjue minutter og går snart på veggen.

Dere sier man ikke sksl trø på foten. Jeg måtte vaske hendene etter griset og gikk fra badet til stua. Med plastsokker. Nå når jeg sitter her: Skal beina ligge i sofaen eller kan de være på gulvet? Tenker på best effekt. Jeg er redd for å ikke ha de i løse lufta, for det må jo komme gele overslt? Mrn jeg sliter med å holde dem rett ut altså.

Sulten er jeg også. Fy søren som mannen springer..

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no