Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Er helsetrygdekortet ditt utgått?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-09, 22:00   #81
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.488
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er helsetrygdekortet ditt utgått?

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Det var da merksnodig da? Hva kan dette skyldes?

Hvis det ikke kommer innen noen dager ville jeg bestilt på nytt, eller ringt og hørt hva som kan ha skjedd.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 22:09   #82
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.510
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er helsetrygdekortet ditt utgått?

Bestilte nye til heile familien for ein månads tid sidan, så dei er i orden

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 23:44   #83
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er helsetrygdekortet ditt utgått?

Jeg og barna fikk nye forrige uke, men sambo fikk ikke. Selv om jeg krysset av for hele familien. Kan det ha noe med at vi ikke er gift? Jaja. Noe får han ordne selv.
Jeg ble ikke spurt om kort da jentungen var innom legevakt og 2 sykehus i -06...Der var det bare forsikringsbevis som ble etterspurt. Uansett liker jeg å ha sånne saker i orden, i tilfelle man plutselig trenger det.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 13:16   #84
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er helsetrygdekortet ditt utgått?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvis det ikke kommer innen noen dager ville jeg bestilt på nytt, eller ringt og hørt hva som kan ha skjedd.

Da er nytt bestilt til Poden. Det var visst ikke helt uvanlig at barna "falt ut av systemet".

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 14:05   #85
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er helsetrygdekortet ditt utgått?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Har bestilt nye nå, minsten hadde jo ikke siden han ikke var født da jeg fikk de forrige. Håper bare de blir sendt til riktig adresse nå da, siden vi har flyttet. Har meldt midlertidig adresse til Posten men allikevel klarer de ofte å sende post til den nye faste adressen som ikke er i bruk før juli. Jaja det går nok fint.

Og rotet med adressene har de nok ja, for jeg har ikke sett snurten av kortene enda, og nå er det snart 2 uker siden de ble bestilt. Vi reiser på søndag.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 20:09   #86
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er helsetrygdekortet ditt utgått?

Hvis man har bestilt og må reise før man har motatt kortene kan man ringe et nummer, om man får behov for kortet uten å ha kortet med seg. Jeg tror det nummeret står inne på NAV sine sider.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 20:41   #87
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er helsetrygdekortet ditt utgått?

Mannen sjekka våre og bestilte nye i forrige uke.

__________________
-99 -01 -05
mina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 22:38   #88
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er helsetrygdekortet ditt utgått?

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Hvis man har bestilt og må reise før man har motatt kortene kan man ringe et nummer, om man får behov for kortet uten å ha kortet med seg. Jeg tror det nummeret står inne på NAV sine sider.

Det går også an å gå til NAV, de fikser et midlertidig på 15 min Det varer i 1 mnd

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 23:33   #89
Hønemor!
Superaktiv
 
Hønemor! sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 430
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er helsetrygdekortet ditt utgått?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg bestilte likesågodt nye jeg også.

Jeg og.

__________________
EK 13.05.08
Hønemor! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
helsetrygdekort, utenlandsreise


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no