Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-13, 23:34   #81
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 28.020
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Dette går helt klart innunder det jeg mener folk bør tåle. Neste bruker er kanskje helt uenig og kunne tenkt seg kjolen selv.

Å gå inn i kjøpstråden og disse kjolen en bruker har lagt ut, blir noe annet.

Enig.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 23:45   #82
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 28.020
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Ja. Og jeg må tåle at folk harselerer med dyreprint. :har Leopard- print:

Jeg stiller meg laglig til for hogg. Jeg gjør antagelig alt feil, etter FP-standard. Jeg kan finne på å gå med svart skinnbukse, jakke fra Fretex, på søndagsgudstjeneste i en statskirkemenighet, uten å gidde såpass som å børste det hjemmeklippede, ustylede håret mitt, og med sminke fra Body Shop, og forlater da et hus med en relativt shabby innredning og uten en eneste rødvinsflaske, og i dieselbilen vår spilles lovsangs-cd'en som naboen synger på.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 23:50   #83
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.052
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Ja. Og jeg må tåle at folk harselerer med dyreprint. :har Leopard- print:



Det er jo det som er kult. De AndreTM har bare ikke skjønt det enda :dyrisk: .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 23:59   #84
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.249
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Dette handler ikke om lange tær og å bli såret egentlig, jeg er for eksempel ikke i nærheten av såret og tar meg ikke nær av den andre tråden for å presisere det, men jeg synes språkbruken i den er litt ekkel. Og grunnen til det er ikke så lett å definere, men jeg ser jo at noe av grunnen til det er at jeg er så lite bevandret i skotøy at jeg ser at det er mange stiler som kritiseres, jeg prøver heller febrilsk å finne fasiten. Jeje, jeg har gitt opp å skjønne mote for mange år siden.

Men jeg synes det er interessant å diskutere hvordan vi ordlegger oss når vi diskuterer generelle temaer som omhandler smak. For det er smak man diskuterer i like stor grad som man diskuterer enkelteksemplarer av rasen skotøy. Og de fleste av oss er vant til å bli tolket ut fra den klesstilen man har/det man presenterer av seg selv, slik vil det alltid være. Og at man da blir puttet i kategorien "kjerring" er ikke udelt positivt for å si det pent.

Sammenlignbart er hvis man båssetter musikksmak, bøker eller interesser som harry, kjerring, fordummende, uintelligent eller kaksete. Ikke "den sangen likte jeg ikke", men "det der er frp-musikk". For eksempel. Det er kanskje greit? Jeg synes det er innenfor det man skal ha lov til å si på et forum, men jeg synes ikke det er spesielt hyggelig og man må regne med at man treffer noen når man sier det. Og jeg synes ikke da at man kan plassere ansvaret hos den som føler seg truffet hvis det skal plasseres noe ansvar noe sted.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 00:03   #85
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.988
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Å gå inn i kjøpstråden og disse kjolen en bruker har lagt ut, blir noe annet.

Eller hva med å disse rumpa til en bruker på grunnlag av et bilde av vedkommendes nye kjole? (På grunnlag av bl.a. den episoden har jeg faktisk ganske stor forståelse for at tråder om klær og klessmak også kan være litt hårsåre, ja.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 00:07   #86
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 19.008
Blogginnlegg: 352
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Med kjerringskotråden ønsket jeg råd for meg selv, jeg tenkte overhodet ikke over at folk kunne bli lei seg av den.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 00:09   #87
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.164
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Jeg har på meg fleecejakke nå, det tipper jeg er ganske kjerring.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 00:20   #88
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.461
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Eller hva med å disse rumpa til en bruker på grunnlag av et bilde av vedkommendes nye kjole? (På grunnlag av bl.a. den episoden har jeg faktisk ganske stor forståelse for at tråder om klær og klessmak også kan være litt hårsåre, ja.)

Seriøst? Noen gjorde det?

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 00:57   #89
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 28.020
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Og jeg synes ikke da at man kan plassere ansvaret hos den som føler seg truffet hvis det skal plasseres noe ansvar noe sted.

Jeg er enig i at andre ikke egentlig kan plassere ansvaret der, nei.

Men jeg er ikke fremmed for å ta ansvar selv når jeg føler meg truffet av noe. Det trenger slett ikke være hos avsender feilen ligger, det kan veldig godt tenkes at det er mottaket mitt som må justeres. Det må det i grunn hele tiden.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 01:07   #90
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg ser faktisk mest på det som humoristiske sleivspark til egen stil.

Jeg er helt 100% enig med Niobe og takk og pris for at FP ikke er et forum der man holder kjeft om man ikke er i full enighet med trådstarter.

Jeg synes ikke det går an å sammenligne tråden med type hva vi lærere barna våre om de som ikke har like dyre klær. Overhode ikke det samme. Her inne, som i den aktuelle tråden, er vi alle oppegående damer som sitter og fniser av oss selv og av observasjoner rundt forskjellige stiler hva angår skotøy. Vi sitter ikke å ler av folk med billige sko fra Europris eller folk i grilldress eller bling-bling klær. Vi snakker ut fra samme utgangspunkt, bare forskjellige nyanser. Tar man seg nær av slike ting, genrelle betrakninger og synsing mener jeg faktisk man kan styre unna slike tråder.

Så må jeg bare kommentere ordet "kjerring". Der jeg kommer fra er det kjæreste man har "kjerringa" si. Det er et ord nesten alle bruker, også den yngre generasjonen, og det er overhode ikke negativt ladet på samme måte som mange andre steder. Derfor har nok ordet også en litt mindre negativ klang for meg tror jeg selv om ordet i denne sammenhengen betyr en litt kjedelig stil som definitivt er en av mine aller største utfordringer, og nettopp derfor setter jeg utrolig stor pris på slike tråder. Jeg kan le av alt jeg kjenner meg igjen i og jeg plukker opp tips jeg alltid synes er nyttige. Hvem trenger Trinny og Susannah liksom når man har FP.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)

Sist redigert av Lisa : 20-02-13 kl 01:14.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 07:49   #91
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.988
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Seriøst? Noen gjorde det?

Jeg skal medgi at jeg overdriver litt nå, men det var noe ufordelaktig om figur og kjolefasong og 'noe å huske på til en annen gang'.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 08:07   #92
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg skal medgi at jeg overdriver litt nå, men det var noe ufordelaktig om figur og kjolefasong og 'noe å huske på til en annen gang'.

Det er jo direkte frekt! Slike kommentarer bør man holde for seg selv syns jeg.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 08:08   #93
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.609
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg skal medgi at jeg overdriver litt nå, men det var noe ufordelaktig om figur og kjolefasong og 'noe å huske på til en annen gang'.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 08:10   #94
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.431
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg skal medgi at jeg overdriver litt nå, men det var noe ufordelaktig om figur og kjolefasong og 'noe å huske på til en annen gang'.

Så frekt, og til og med med pekefinger!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 08:37   #95
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.


Jeg synes ikke det går an å sammenligne tråden med type hva vi lærere barna våre om de som ikke har like dyre klær. Overhode ikke det samme. Her inne, som i den aktuelle tråden, er vi alle oppegående damer som sitter og fniser av oss selv og av observasjoner rundt forskjellige stiler hva angår skotøy. Vi sitter ikke å ler av folk med billige sko fra Europris eller folk i grilldress eller bling-bling klær. Vi snakker ut fra samme utgangspunkt, bare forskjellige nyanser. Tar man seg nær av slike ting, genrelle betrakninger og synsing mener jeg faktisk man kan styre unna slike tråder.

Akkurat det med økonomi var ikke så viktig for argumentet, som jeg sa lenger opp i tråden. Poenget med å nevne det var at jeg tror økonomi er en mer relevant faktor når unger disser hverandres klær - jeg tror ikke det er det her på FP.

Når det gjelder det at vi "alle er oppegående damer som fniser av oss selv og observasjoner ..." så er jo det absolutt inntrykket man får av å henge på FP, men det slo meg etter å ha tenkt litt rundt disse trådene at når vi får inntrykket at dette er vi alle sammen om å synes er moro, er kanskje ikke helt reelt? Når man står midt i en "in group" og har det moro om et tema, så ser man ikke de som føler det annerledes. Og når responsen på et forsøk å diskutere dette blir at "det er jo bare å holde seg unna diskusjonen", så er jo det med på å vedlikeholde "in-gruppens" følelse av at dette er bare moro for oss alle.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 08:39   #96
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Med kjerringskotråden ønsket jeg råd for meg selv, jeg tenkte overhodet ikke over at folk kunne bli lei seg av den.

Jeg håper du fikk med deg at denne tråden ikke er ment som en kritikk av deg som trådstarter, Pøbelsara. Det var på ingen måte det jeg ville.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 08:58   #97
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Jeg synes det blir dørgende kjedelig på et diskusjonsforum når noe så ufarlig som bilder og beskrivelse av hva man definerer som kjerringsko fører til en oppfølgende tråd om såre følelser.

Jeg synes kjerringskotråden var morsom. Noen mente sko jeg bruker er kjerring, jeg mener helt subjektivt at de tar feil. Skulle jeg virkelig ta meg nær av det?

Det er på tide å riste av seg selvhøytidligheten her. Noen mener og krasse kommentarer må vil tåle. Hvis ikke støver vi bort i en diger kjerringhaug hele gjengen.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 09:12   #98
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.609
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Jeg tror at de fleste temaer her inne kan oppleves som såre for en eller annen, og vet at iallefall jeg har mine triggerpunkter som trigger vonde følelser om det kommer opp i en tråd. Ikke på noe nivå syns jeg det skal være bestemmende for hva som kan diskuteres. Personangrep og direkte dissing av enkeltbrukere er ikke akseptabelt, men å ramse opp hva man syns er fint eller ikke fint - det er helt innenfor.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 09:15   #99
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg tror at de fleste temaer her inne kan oppleves som såre for en eller annen, og vet at iallefall jeg har mine triggerpunkter som trigger vonde følelser om det kommer opp i en tråd. Ikke på noe nivå syns jeg det skal være bestemmende for hva som kan diskuteres. Personangrep og direkte dissing av enkeltbrukere er ikke akseptabelt, men å ramse opp hva man syns er fint eller ikke fint - det er helt innenfor.

Men det er jo ikke snakk om at folk sier hva de synes er fint eller ei - det er jo helt greit. Det er merkelappene som settes på, som konnoterer mer enn akkurat det som er fint eller ei.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 09:27   #100
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.609
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Men det er jo ikke snakk om at folk sier hva de synes er fint eller ei - det er jo helt greit. Det er merkelappene som settes på, som konnoterer mer enn akkurat det som er fint eller ei.

Jeg ser at du mener det, men jeg syns det er uproblematisk og innenfor hva man må tåle.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no