Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jean Paul = østkantstil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-10, 10:48   #81
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.056
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Jeg var ironisk. : opplyser:

Jeg har virkelig ikke peiling på klær, men tror det har svært lite med bosted å gjøre.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 10:50   #82
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.460
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg var ironisk. : opplyser:

Jeg skjønte at du var ironisk, men jeg oppfatter ironiske utsagn av den typen til å være ganske snurte.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 10:52   #83
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Hva er definisjonen på mote egentlig? Jeg er fairly opplest på klestrender, moter og hvilke designere som lager hva. Er det mote når "alle" innenfor et miljø eller en aldersgruppe etc. går med de samme klærne? Er man som 35-åring moderne og trendy hvis man kler seg i Ilse Jacobsen-støvler og Berganjakke? Eller er man bare god til å uniformere seg? Det er jo lite gummistøvler og vindjakker på catwalken mener jeg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 10:56   #84
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg er litt over hvilke fordommer som finnes på øst og vest her inne.
Jeg er født og oppvokst i vest, og jeg må si at jeg ikke kjenner meg igjen i mange situasjoner/forestillinger som blir fremmet her inne, hverken hos meg selv eller hos mine venner.

Tjah, jeg har også vokst opp på vestkanten, og kjenner godt igjen stereotypiene.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 10:59   #85
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Jeg kjenner Oslo best fra utsiden selv om jeg har bodd i byen en kort stund, og bortsett fra det med at Jean Paul og Hummer(?) er østkantstil - som jeg ikke har oppfattet i det hele tatt, så er det ikke så ukjent det andre som skrives om øst og vest her. Det er stereotypier som har gått igjen i medier og litteratur over mange tiår.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 17-12-10 kl 11:15.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 11:01   #86
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.460
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hva er definisjonen på mote egentlig? Jeg er fairly opplest på klestrender, moter og hvilke designere som lager hva. Er det mote når "alle" innenfor et miljø eller en aldersgruppe etc. går med de samme klærne? Er man som 35-åring moderne og trendy hvis man kler seg i Ilse Jacobsen-støvler og Berganjakke? Eller er man bare god til å uniformere seg? Det er jo lite gummistøvler og vindjakker på catwalken mener jeg.

Utrykket "å følge moten" sier jo egentlig ganske mye. Man er ikke en trendsetter da, men uniformerer seg. Det som er på catwalken er jo også inspirert av noe, det er faktisk ikke slik at moteskaperne er de opprinnelige trendsetterne. Det er som regel unge voksne selv som setter sammen nytt og gammelt på eget vis, og syr egne klær. For eksempel var det veldig vanlig at de store motehusene hadde scouts i Harajuku-bydelen i Tokyo, for å få inspirasjon.

For øvrig kan man si at nesten alle klesstiler er uniformering. Du finner så godt som aldri noen som er helt pukk unike, helt alene. Trender gror frem i subkulturer, og man kler seg etter hvilken man (ønsker å) hører hjemme i.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 11:05   #87
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

For øvrig kan man si at nesten alle klesstiler er uniformering. Du finner så godt som aldri noen som er helt pukk unike, helt alene.

Ja, helt klart. Kanskje bortsett fra Odd Nerdrum og sånn.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 11:11   #88
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ja, helt klart. Kanskje bortsett fra Odd Nerdrum og sånn.





I tillegg tenker jeg at enkelte moter er styrt mer av praktiske hensyn enn faktiske trender. For eksempel Bergans og Ilse Jacobsen. Det er jo moter som har slått an fordi det å kle seg fornuftig og etter forholdene er rimelig essensielt med det klimaet vi har.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 11:12   #89
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg kjenner Oslo best fra utsiden selv om jeg har bodd i byen en kort stund, og bortsett fra dem med at Jean Paul og Hummer(?) er østkantstil

Jeg kan informere om at en del østkantfolk ikke aner hva Hummer er.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 11:14   #90
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Nordmenn som gruppe er jo ultrapraktiske når det kommer til påkledning. "Fornuftige sko"

Når vi kommer til Roma og Paris og slikt så ser vi jo ut som noen freaks av noen turister med joggesko og ryggsekk og praktiske klær.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 12:27   #91
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.460
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ja, helt klart. Kanskje bortsett fra Odd Nerdrum og sånn.

Jeg har sett Odd Nerdrum i chinos og oilskinjakke, faktisk.

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Nordmenn som gruppe er jo ultrapraktiske når det kommer til påkledning. "Fornuftige sko"

Når vi kommer til Roma og Paris og slikt så ser vi jo ut som noen freaks av noen turister med joggesko og ryggsekk og praktiske klær.

Jepp. Franske damer brekker seg nesten når de ser norske tær i sånne sportssandaler.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 12:41   #92
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jepp. Franske damer brekker seg nesten når de ser norske tær i sånne sportssandaler.

He-he, franske damer kan jo også være så mangt. En av de få jeg kjenner, går nettopp i sportssandaler, fleecegenser og turbukse. Jeg kjenner knapt norske damer som gjør det samme.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 17-12-10 kl 12:47.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 12:44   #93
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg forbinder JP med litt sånn vestkant-sportslige greier. Sånne veldig uniforme klær de gikk i på vestkanten da jeg bodde i Oslo. Ikke designerklær, men heller ikke billigklær.

Ja, sånne blå hvite klær. Hvit polo, blå skjorte og sportsgenser med v-hals. Så på noen slike på Match. Jeg trenger litt vestkantklær til representasjon under Oslo VM, tror jeg. Liker de ikke veldig godt, men greit å ha.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 12:48   #94
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Ja, helt enig, men det kan virke som om noen bør se litt bedre etter også. Linderudsenteret = Notodden?

Jean Paul distribueres massivt ut i kjøpesenter-Norge. Det er de som går i slike miljøer og vil handle det dyreste der, som kjøper merket. De blir på en måte pariakaste. De som de viser seg frem for lokalt synes de er pretensiøse klovner, mens kleskjennere ler av den ignorante uniformeringen. Tipper de har en Match-butikk på Notodden. På østkantsentrene i Oslo er de ihvertfall representert.

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 12:49   #95
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Du verden.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 13:06   #96
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Jeg er glad jeg kjøper de plaggene jeg liker uten å bekymre meg nevneverdig for hva slags signaler de forskjellige merkene gir til omverdenen. Jeg har vel et par veldig nøytrale Jean Paul-plagg også tror jeg, de ser ikke spesielle ut på noen måte og jeg føler meg ikke som noen pariakaste når jeg har dem på. (Er heller ikke del av noe kjøpesenter-miljø).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 13:34   #97
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.434
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hummer-tettheten (om man kan si noe slikt om et kjørtetøy det kanskje finnes en håndfull av) har jeg inntrykk av at er tettest på vestkanten.

Jeg føler at de hører til på øst, men gjerne i de yttre strøkene. Jeg jobbet i øst (i 13 år) og bodde i vest før vi flyttet.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns ikke det er noe vits i å bli snurt i denne tråden. Det er ikke slik at folk fra vestkanten vet best, eller omvent. Ei heller om at klærne og stilen til noen er bedre enn andres. I ulike sosiale lag, subkulturer, områder etc. danner det seg ulike stiler. Det som er akseptert innen ett miljø, er fullstendig ut i ett annet. Det betyr ikke at ett av miljøene har rett. Det finnes like mye "snobberi" på begge kanter av byen i forhold til klesdrakt.

Jeg er helt enig, det er mye av klesstilen på østkanten som jeg skulle ønske at jeg hadde litt mer av til tross for at jeg hele tiden i Oslo har bodd på et snobbete sted i vest. Det er mye klesstil (og hestehaler) på vestkanten som jeg humrer til, men ubevisst så påvirkers jeg nok av den klesstilen som jeg ser mest rundt meg.

Men tilbake til HI, jeg var ikke klar over at JP var et "gammelt" merke og at det startet på vestkanten (ettersom jeg ikke bodde i Norge da), takk for opplysningen!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 13:35   #98
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.434
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Mannen handler ikke på Dressmann, men jeg liker det. Dvs jeg liker reklamene.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 13:41   #99
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, er det ikke deilig med sånne kjekke skjeggstubbmenn i klær som sitter flott på akkurat passe slanke og veltrente kropper. Noe skal vel vi ha å se på også, blant alle überfantastiske damene i reklamene.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 14:14   #100
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jean Paul = østkantstil?

Jean Paul har vel som flere har sagt her hatt en liten renessanse i Kjøpesenter-Norge de siste på årene. De posisjonerer seg greit som det "Fineste" merket i en del kjeder (Boys of Europe etc) og er samtidig et billig alternativ på VIC-butikkene dersom du ikke har råd til å kjøpe deg den Hugo Boss-genseren som er så fin. Jeg synes at JP lager forferdelig stygge klær, men de er populære hos de som liker preppy-stilen.

Det er veldig interessant og gå på Tbanen lengst øst i byen og gå av på Majorstuen og se på forskjellene på påkledningen til folket. Det er relativt store forskjeller, og min påstand er i hvert fall at det er mer individuell stil i øst og mer uniform stil i vest.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no