Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?
Selvsagt. Jeg ser på det som en støtte til palestinerne 7 5,98%
Ja. Det er stygt. 10 8,55%
Nei, hvorfor skulle jeg det? 87 74,36%
Jeg klarer ikke ta noe standpunkt her 13 11,11%
Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-09, 21:25   #81
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Svar på HI: Nei. Jeg vil ikke la min åtteåring gå med politiske symboler i det hele tatt; hun er for liten til det.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 21:29   #82
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Om ikke AC kan, kan noen andre? Har prøvd å søke litt, men det er ikke så lett å få en god og kjapp oversikt.


Øh. Seff kan jeg. Se her.

Et ekte skjerf er for eksempel kjøpt på Palestinabutikken og ikke på Lindex. Om vi gir det makt? Nei, hvordan da? Pussig spørsmål.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 21:52   #83
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.221
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

:Venter på Polyanna:

Hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Polyanna, som bruker av palestinaskjerf i over halve livet mitt har jeg aldri, aldri noen sinne sett det koblet til å være "mot jødenes eksistens". Tendenser til antisemittisme blir slått ekstremt hardt ned på i solidaritetsbevegelsen for palestina og på venstrefløyen i Norge generelt.

Det har kanskje vært sånn, i hvert fall her hjemme, men er det åpenbart ikke lenger, ser man på det som skjer av antisemmitiske ytringer de siste dagene. Ja, av folk i palestinaskjerf.

Det brukes jo også av fashionbimbos. Så jeg ville likt å vite hva barnet la i det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 22:24   #84
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.516
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Jeg er enig med Hatifnatten. Symboler er bare det vi legger i dem, og hva som legges i dem er kulturspesifikt (for ikke å snakke om kjønnspesifikt, tidsspesifikt og klassespesifikt). Hva et palestinasjerf er er ikke entydig.

På samme måten som ord bare er det vi legger i dem. Homse og nigger er typiske skjellsord som er prøvd å bli tatt tilbake. Her i Norge er vel ikke "homse" lenger er skjellsord? Men nigger er det.

Men både symboler og ord har det til felles at de er det vi legger i det. Fysiske ting har egenskaper, ord, ideer og symboler lever bare inne i oss.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 09:33   #85
Thinkerbell
Jag har ju hjärna.
 
Thinkerbell sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: på pendlertoget
Innlegg: 50
Thinkerbell har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Nei. Jeg ville tatt en prat med barnet om palestinaskjerfets symbolikk og mine følelser rundt det, og deretter latt barnet gjøre som han ville.

Thinkerbell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 09:40   #86
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Svar på HI: Nei. Jeg vil ikke la min åtteåring gå med politiske symboler i det hele tatt; hun er for liten til det.

Det er mitt ståsted også. Jeg mener at før barna ifører seg politiske symboler skal de være politisk bevisste og vite hva dette står for. Derfor ville jeg nektet barnet mitt å bruke palestinaskjerf.

(Og samtidig strekker jeg meg til at ungene kan få ha ballonger med parti-logoer på under valgkampen, uansett parti.)

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 09:42   #87
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg stemte "Jeg synes det er vanskelig å ta noe standpunkt". For meg går det mest på dette med alder. Jeg er usikker på om jeg hadde vært komfortabel med å sende en femåring ut med palestinaskjerf.

Vi snakker vel om barn som velger selv?

Det er vel ikke vanskelig å la et barn fra 10-års-alderen og opp gå med palestinaskjerf - om barnet vil det?

  Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 09:44   #88
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.819
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Jeg er muligens litt akterutseilt nå som jeg svarer på hovedinnlegget, men er på jobb og har ikke tid til å lese alle eventuelle avsporinger.

Jeg har ikke tenåringer helt enda, men jeg ville nok forsikret meg veldig grundig om at barnet visste hva skjerfet symboliserte. Jeg var selv svært politisk interessert og aktiv som blodfersk ungdom (13 år) og jeg vil kaste store stein i glasshus hvis jeg forbyr mine barn å være det samme. (ser forresten ikke helt poenget heller, det er herlig befriende med naive små med brennende politisk engasjement.)

Jeg ville nok ikke hatt et forbud mot palestinaskjerf, men hadde det vært brukt til pynt, så ville jeg forsikret meg om at den historieløse ungdommen hadde blitt satt inn i saken.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 09:58   #89
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Njæ ... Jeg ville muligens krevd en viss innsikt i konflikten og at barnet skjønte hvilket statement det gav uttrykk for. Jeg gikk selv med palestinaskjerf, anarkisymboler og diverse på ungdomsskolen, uten at jeg hadde peiling. Jeg kommer nok ikke til å tillate det samme av mitt barn. Jeg håper dog ikke jeg vil nekte fordi det strider mot min overbevisning.

Er enig i denne. Jeg ville tatt en prat med den som hadde tatt på seg palestineskjerfet eller andre symboler for den saks skyld. De skal vite hva det står for. Og jeg regner med at HI tenkte på ungdom eller hvert fall unger som er store nok til å tenke selv.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 11:51   #90
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Ja, hun er 5 år og for liten til å ta standpunkt både den ene og den andre veien .

Ikke ønsker jeg å bruke et barn under skolealder til å "demonstrere" for noe hun ikke forstår. Altså, hun vet at krig ikke er bra, men hun er for liten til å forstå konflikten og historikken.

Det betyr dog ikke at vi er enige i det som skjer nede på Gazastripen...

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 12:06   #91
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Nei, jeg ville ikke nektet henne hvis hun insisterte. Men jeg ville kanskje frarådet henne å bruke det nå som hun bare er seks år. Både på grunn av at hun ikke har forutsetning for å forstå symbolikken og fordi det er et særdeles upraktisk plagg til en seksåring.

Når hun blir eldre, type ungdomsskolealder, så tror jeg at jeg kommer til å la henne få lov til det meste innen symbolsk bekledning - også uten at hun fullt ut forstår symbolikken. Jeg skal iallefall ha helt klare og logiske argumenter om det er noe jeg syns jeg må nekte henne å ha på seg.

Hvis hun noengang insisterer på nazisymboler så tror jeg vi må sette inn helt andre tiltak enn å ta fra henne armbindet.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 14:57   #92
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Nei, det ville jeg ikke. Det skal mye til for at jeg nekter barna mine å ha på seg noe de ønsker.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-14, 23:26   #93
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Hauggammal tråd, men eg drar den opp igjen. Eg har nemlig lagt merke til at no blomstre "Palestina-moten", sist sett på insta der motebloggar Celine hadde en shorts. Eg syns det er kårny og rart. Min snart niåring kan nok finne på å ville ha et sånt skjerf men eg kjem nok til å svare nei for ho er ikkje gammal nok til å skjønne kvifor folk går med det.

Fleire som har sett dette?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-14, 23:28   #94
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Her ser eg at Zara har trukke sin shorts. Skulle berre mangle!!

http://smpalestine.com/2014/06/23/cr...rinted-shorts/

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-14, 23:28   #95
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Min datter har et rosa, fake Palestinaskjerf. Hun får bruke det.

Rart at tråden dukket opp i dag. Jeg leverte nettopp nevnte skjerf til Fretex i dag sammen med annet tøy. Ingen brukte det lenger. # oppdaterer

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-14, 23:33   #96
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Jeg ser at jeg fortsatt er enig med meg selv.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-14, 09:05   #97
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.617
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Minner meg på at jeg skal grave fram palestinaskjerfet mitt i høst.
(Jupp, et ekte fra palestinabutikken).

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-14, 09:07   #98
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.819
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Jeg har fått to ungdommer siden sist jeg svarte i tråden og ville nok bare blitt litt stolt hvis de hadde brukt skjerfet som en politisk ytring nå. Som dekorasjon synes jeg ikke det egner seg. Jeg kjenner imidlertid at det ville sittet lenger inne for meg å godta hvis de viste Israel-sympatier nå, så konklusjonen får være at jeg er mest komfortabel med at de mener det samme som meg. Her har jeg en jobb å gjøre, innser jeg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-14, 09:24   #99
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.637
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har fått to ungdommer siden sist jeg svarte i tråden og ville nok bare blitt litt stolt hvis de hadde brukt skjerfet som en politisk ytring nå. Som dekorasjon synes jeg ikke det egner seg. Jeg kjenner imidlertid at det ville sittet lenger inne for meg å godta hvis de viste Israel-sympatier nå, så konklusjonen får være at jeg er mest komfortabel med at de mener det samme som meg. Her har jeg en jobb å gjøre, innser jeg.

Jeg har små barn, men vet jeg må signere dette om noen år.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-08-14, 12:09   #100
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Som politisk ytring, ja!

Hvor får men egentlig kjøpt palestinaskjerf om dagen? Jeg vil gjerne ha et.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no