Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-11, 12:36   #81
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.914
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jo, men jeg vil bade i japanske spa-anlegg (onsen), og der bader man naken.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 12:37   #82
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.524
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg tror faktisk ikke det er utdatert, Tally – ferske rapporter tyder på at det er sånn på mange badeanlegg fortsatt. :gleder seg til utflukt til varme kilder i fjellene:

Som du ser av linken min, så er det sånn på noen private annlegg, men ikke på de offentlige. Googling viser også at de nekter kvinner med mensen (for øvrig helt greit for meg ), eller også utlendinger generelt en del steder.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 12:37   #83
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.916
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg tror jeg hadde valgt en slik, plassert på overkroppen under klærne:



med undertekst: organdonor.

Dærsken, nå fikk nesten jeg lyst på tatovering også! Kjempekul.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 12:38   #84
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.233
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Hvis jeg skulle hatt en tatovering, skulle den naturligvis vært dekorativ, men jeg ville også hatt et motiv som betydde noe for meg personlig. Og jeg kan ikke komme på noen symboler eller figurer eller bilder som jeg har et så "sikkert" forhold til at jeg ville hatt det permanent på kroppen. Det måtte vært tekst, i så fall. Og i så fall ville jeg brukt mye tid og snakket med folk som er flinke visuelt og fått designet det aktuelle sitatet på en måte som jeg syntes var stilig nok. Og så aner jeg ikke hvor jeg skulle hatt en slik tatovering, så jeg tror nok det blir med tanken. Men i alle fall skulle det åpenbart vært en tekst (og ikke navnet til sønnen min, selv om jeg synes det er en veldig forståelig ting å tatovere på seg, ettersom det er noe man er rimelig sikker på at vil være viktig for en resten av livet).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 12:39   #85
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

:Noterer til hvorfor-jeg-aldri-skal-ha-tattis-listen:

.
.
234. Med tatovering kan man aldri bade naken i Japan. Neverever.
.
.
.



FP, altså.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 12:40   #86
Stompen
Aktiv
 
Stompen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 228
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Man kan jo tatovere noe praktisk? Blodtype, kostholdspreferanse, allergier og sånn?

Gubben har blodtypen på innsiden av håndleddet. En skikkelig gjennomtenkt sak som ble tatt i fylla mens han jobba i forsvaret....

Jeg har forbokstavene til de to eldste øverst på ryggen. Ønsker meg en ny som kan symbolisere alle fire unga. (Forbokstavene til de to eldste er de samme som forbokstavene til meg og gubben, så det gjør liksom ikke noe om den er der lell).

Gode forslag mottas gjerne. (Har vurdert fire småjævler som danser rundt....)

Og så har jeg lyst på en liten en av bilen min. (En bmw isetta som jeg har eid siden jeg var liten).

__________________
Hilsen Stompen

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 12:40   #87
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.524
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

:Noterer til hvorfor-jeg-aldri-skal-ha-tattis-listen:

.
.
234. Med tatovering kan man aldri bade naken i Japan. Neverever.
.
.
.



FP, altså.

Joda. Bare ikke i noen private onsens.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 12:41   #88
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.233
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Eventuelt kunne jeg tatovert på meg FP-avataren min. Den er jo til og med spesialdesignet til meg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 12:42   #89
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jo, men jeg vil bade i japanske spa-anlegg (onsen), og der bader man naken.

Ok, det er helt helt helt uaktuelt for meg å bade naken, så da er jeg safe.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 12:43   #90
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.916
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Ville det isåfall vært første skritt på veien til å erkjenne at man er totalt FP-avhengig?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 12:44   #91
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.233
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ville det isåfall vært første skritt på veien til å erkjenne at man er totalt FP-avhengig?

Jeg trenger ingen spesielle skritt for å erkjenne det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 12:52   #92
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.642
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg tror faktisk ikke det er utdatert, Tally – ferske rapporter tyder på at det er sånn på mange badeanlegg fortsatt. :gleder seg til utflukt til varme kilder i fjellene:

De offentlige er de besteste og ekteste; private (turistpleasende) har visstnok begynt en tendens til å dreie mer mot vestlig SPA og sånn nå, og det er jo boring i forhold.

Jeg har aldri følt meg så beklemt som da jeg skrittet ut i onsen. Og aldri så vel som da jeg var ferdig.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 12:53   #93
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.914
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Dere bryr dere jo ikke om NOE som er viktig!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 12:54   #94
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.914
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Missa, jeg vil på onsen-vertshus oppe i fjellene. De er vel neppe offentlige.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 13:01   #95
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.642
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Husker jeg feil? Var det omvent faktisk?
Hm... vi var på et hotell, og det var lite SPA og mye Onsen. Og fiiint!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 13:02   #96
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.543
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Missa, jeg vil på onsen-vertshus oppe i fjellene. De er vel neppe offentlige.

Skal du bade i vulkaner? (Skjønner ikke hva du gjør her i det hele tatt, burde ikke du spille inn en Jackass film, eller noe?)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 13:03   #97
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.914
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Ooooh!

Vi tenker vel mer på noe sånt som dette.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 13:08   #98
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.524
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Jeg kjenner at å bade naken med bittesmå japanere ikke står særlig høyt på min "must do"-liste, faktisk ikke i det hele tatt. Som normal, skandinavisk kvinne ser man jo ut som et amazonebeist i forhold til japanerne. Når jeg tenker etter, så har jeg ikke lyst til å bade naken med noen. .Prippen:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 13:10   #99
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.916
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg trenger ingen spesielle skritt for å erkjenne det.

Poeng. Jeg er vel ganske langt på utsiden av det skapet jeg også.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 13:14   #100
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.543
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle hatt en tatovering ...

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi tenker vel mer på noe sånt som dette.

Varme kilder er jo nesten vulkaner. (Nei, jeg tok litt av der. Innrømmer det. Men det er jo de samme geologiske prosessene. :fossror: Håper i det miste de er varme kilder og ikke iskalde fjellbekker. )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no