Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Rhodos/Sunwing Resort, Kallithea

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-09, 22:08   #81
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Og meg. Vi kommer den 9.


9 august? Da er vi reist hjem, desverre. Ellers tror jeg at jeg skulle kjent deg igjen.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 20:44   #82
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Dobbelt.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 20:44   #83
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea


Me skal hit i mai.
15.000 kr for alle oss fem syns eg ikkje var så gale. 1 veke.
Er alle leilegheitene i Athena pussa opp?. Skal bu i type E mot hagen (baksida).

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 07:50   #84
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Ja, de skal være pusset opp tror jeg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 13:15   #85
tormu
er i sommer***us
 
tormu sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 161
tormu har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.


Me skal hit i mai.
15.000 kr for alle oss fem syns eg ikkje var så gale. 1 veke.
Er alle leilegheitene i Athena pussa opp?. Skal bu i type E mot hagen (baksida).

Ser ut som type E leilighetene er ekstra store? Blir nok supert!

__________________
Even 04, Kari 08
tormu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 16:58   #86
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Ja såg ut som det var god plass i E leilegheitene.
Supert om dei er pussa opp og.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-09, 10:31   #87
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Er inne og kikker på bestillingen nå, jeg har valgt frokost, men jeg ser at vi også ligger inne med Sunwing Inclusive, som er;
Sunwing Inclusive: 7 frokoster, 5 lunsjer, 5 middager pr. uke(1/2 vin el. 1/2 l. øl el. brus til lunsj og middag) Gratis for barn kun i selskap med betalende voksne. Lunsj og middag på SunGarden.

Er dette noe som ligger inne som standard på resortsene? Og hvorfor betaler jeg så fall en pris for frokost og en annen pris for denne inclusive-greien som jo også inneholder frokost?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-09, 11:44   #88
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Er inne og kikker på bestillingen nå, jeg har valgt frokost, men jeg ser at vi også ligger inne med Sunwing Inclusive, som er;
Sunwing Inclusive: 7 frokoster, 5 lunsjer, 5 middager pr. uke(1/2 vin el. 1/2 l. øl el. brus til lunsj og middag) Gratis for barn kun i selskap med betalende voksne. Lunsj og middag på SunGarden.

Er dette noe som ligger inne som standard på resortsene? Og hvorfor betaler jeg så fall en pris for frokost og en annen pris for denne inclusive-greien som jo også inneholder frokost?

Jeg har tatt Sunwing Inclusive første uken, men ikke siste uken. Dette var noe vi betalte ekstra for, og ble spurt om vi ønsket å ha det. Vi betalte da ca 1600 pr voksne pers. Siste uken vil vi gå andre steder å spise.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-09, 15:53   #89
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Så dette er noe man må velge, ja? Mulig det kun ligger inne fordi jeg har betalt hele summen for ferien, at det ikke er mulig å legge til sånt da?

I reisedokumentene mine står det at jeg har betalt for frokost, som jo var meningen. Men under der man kan bestille tillegg, står det at jeg har valgt all inclusive, noe jeg ikke har gjort.

Jeg får ringe de på mandag og dobbeltsjekke om ingen har en lur forklaring.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-09, 17:51   #90
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Det hørtes merkelig ut Sitron. Ring på mandag ja.



Me fikk endra rommet på fredag så no har me type E (stor 2 roms) med havutsikt, det blir supert.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 21:32   #91
tormu
er i sommer***us
 
tormu sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 161
tormu har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Det hørtes merkelig ut Sitron. Ring på mandag ja.



Me fikk endra rommet på fredag så no har me type E (stor 2 roms) med havutsikt, det blir supert.

Så bra! Dere hadde E- mot hage først? Ble det mye dyrere?

__________________
Even 04, Kari 08
tormu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 21:45   #92
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av tormu, her.

Så bra! Dere hadde E- mot hage først? Ble det mye dyrere?

Betalte ingenting ekstra.
Vi bestilte først på Happy Hour og klaget på at det ikke ble særlig mye billigere for barna pga lite ekstrasengsrabatt for barn på Happy Hour så da fikk vi endre til havutsikt uten noe ekstra.
Hadde E mot hage først ja.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 21:49   #93
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.703
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Jeg har nesten fått med mannen på at vi skal reise her i slutten av mai.

Når jeg var der i 1997 så kjørte vi taxi med min lillebror på Gnomen sin alder løst hoppende rundt i bilen. Dette er IKKE interessant for meg. Hvordan har dere som har små barn med løst dette problemet? Har veldig lyst på noen kvelder i gamlebyen. Nesten sånn at jeg vurderer et mindre hotell i sentrum for å minke transporten veldig. Har smålig angst for biltrafikk.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 22:03   #94
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Vi har kun kjørt buss før. Skal vi ta taxi nå regner jeg med at alle sitter med bilbelte. Er vel dårlig med puter og seter der. Men går det buss tar vi heller det.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 22:07   #95
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.703
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Er bussen like trang sånn at alle må gå forsatt? Husker vi tok den 1 gang når vi var der sist. Var helt forferdelig.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 22:09   #96
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Bussene varierte veldig. Det var alt fra turbusser, til vanlige busser med en del ståplasser. Stort sett var de vel så gode som bussene jeg ser her hjemme, men for oss som sjelden busser i det hele tatt så blir det hele veldig uvant... Men nå var det uanset så varmt da vi var på Rhodos at det kun var stranden som fristet. Stort sett.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 22:15   #97
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.703
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Vi kommer til å reise i slutten av Mai. Da er det ca 25 grader der nede og bare 20 grader i vannet.. Så tror det blir "fin" temperatur til hva som helst. Eneste uken vi har mulighet.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 22:18   #98
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Ja, vi hadde 27 i sjøen, og sikkert 10 grader mer i luften.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 22:26   #99
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.703
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Jeg er litt redd for at det blir for kaldt for meg , men mannen og 2 åringen blir nok veldig fornøyd. Er nok ihvertfall norsk sommer uansett.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 13:15   #100
tormu
er i sommer***us
 
tormu sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 161
tormu har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Vi reiser 7.juni men hører det er fint på Sunwing Rhodos i forhold til å avkjøle seg i skyggen. Vi tenkte først på Mallorca i juni, men ble advart av reisebyrået om at det ofte kunne være dårlig vær der så tidlig. Rhodos var et mye tryggere valg da været ofte er stabilt.

__________________
Even 04, Kari 08
tormu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no