Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-12, 10:30   #81
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.854
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Nå fant jeg hva den jeg har via jobben dekker:


Det er vel ikke strålende, kanskje? 2 år er lenge, da lever man vel på redusert lønn en god stund før man evt får noe fra forsikringen?

8 G ville vært alt for lite for oss. Vi har akkurat kjøpt hus og har ganske høyt lån. 8 G tilsvarer omtrent 632 000 kr. Dere må selvsagt selv vurdere om det er nok.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 10:34   #82
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Vi har 22G på uføreforsikring, det samme på dødsfallforsikring.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 10:34   #83
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.854
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg har på jobb, og den er ganske ok tror jeg. Men den faller vel bort om jeg slutter hos arbeidsgiver, og dermed kommer vel samme problemstilling opp ift helsen på det tidspunktet jeg slutter?

Burde jeg hatt en privat i stedet på grunn av det?

Jeg mener du har krav på å få videreført den forsikringen du har. (Men ta for all del ikke mitt ord for det.)

Jeg hadde en utrolig god forsikring der jeg jobbet før, men jeg valgte å avslutte den da jeg sluttet, for årsavgiften var helt usannsynlig høy for å videreføre den privat. Det var slik jeg endte opp med avkorting for svangerskap på min nye forsikring.

Hvis man antar at man alltid skal være medlem av det samme fagforbundet, er det et veldig lurt sted å sette uføreforsikringen sin: Det er ofte veldig gunstige forsikringer, og man bytter ikke nødvendigvis fagforening når man bytter jobb, så det er gjerne en forsikring som kan videreføres gjennom mange jobber.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 10:42   #84
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Takk for tipset, Teofelia. Jeg tror jeg skal ta en runde på alle forsikringene mine.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 10:42   #85
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.961
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

En helt annen ting, forresten;

veldig mange tror de har "ordentlig" forsikring på barna sine, mange har ulykkesforsikring men mangler den "ufør ved sykdom"-biten som egentlig er vel så viktig. Og mange tror kanskje det er jevnlige utbetalinger der det er en større (eller mindre) enkeltutbetaling. Greit å sjekke det

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 10:45   #86
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 7.020
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Vi har uføreforsikring som dette uførhet ved både ulykke og som følge av sykdom.

Dette er et viktig poeng. Mange forsikringer som dekker uførhet dekker egentlig bare uførhet som følge av ulykke. Da er man like langt om man blir syk.

Jeg lærte "the hard way", men en kronisk diagnose da jeg var 25 år var forsikringsverdenen lukket for meg hva dekning for uførhet pga. sykdom angår. At den i tillegg ble lukket for barna mine for et par år siden kom som en bombe. I siste versjon av helseerklæringsskjemaet for barneforsikring spørres det om foreldrene har hatt visse sykdommer før fylte 25 år. Hvis jeg sender inn det skjemaet for mine barn hefter min diagnose ved dem resten av livet. Det tar jeg ikke sjansen på. Jeg har skrevet om dette før her å FP, det er en nokså fortvilet situasjon.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 10:52   #87
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.131
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Jeg har ja. Det koster skjorta, men jeg kan ikke gjøre noe med den. Jeg får garantert ikke flyttet den fra der jeg har den nå siden jeg har diverse på journalen min etter at jeg tegnet forsikringa da jeg var 18.
Mener jeg har både ved sykdom og ulykke.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 10:58   #88
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 29.283
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Men hvis du finleser vilkårene nå, så ser du mest sannsynlig at dette kun gjelder utbetaling opp til 1 g. Og da må vi se, er det en en gangs utbetaling, eller er det årlig. Er på mobil nå, skal sjekke dette senere.

Kan finlese en gang når den tid kommre, men i alle fall, krysser strekt fingrene for at vi aldri, aldri trenger dem. Men tørr ikke la være å forskre, hus, bil, og folk.
(Hunden er jeg mer usikker på, den er formelt sett svigerfar sin, så jeg tror han har noe forsikring på henne, men det dekker ikke den sykdommen hun har. Så hun er kostbar. Men i det minste mister vi ikke inntekten hverdnge baserer seg på, av henne. Det gjør vi om noe slikt rammer oss selv, derav gode forsikringer på liv, helse, uføre, og det som måtte være.)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 10:59   #89
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.267
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Jeg har, men den er så full av klausuler at det skulle forbause meg om jeg fikk utbetalt noe den dagen det måtte bli aktuelt.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 11:16   #90
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.972
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Jeg har vært ut for det samme som deg (blodpropp i ung alder) og fått avslag.

Men nå har jeg tegnet en gjennom Fagforbundet (LO Favør)som ikke krever et årelangt egenerklæringsskjema. Ble medlem der i fjor.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 11:17   #91
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.749
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Tok opp i utdanningsforbundet når jeg var 19. Må nok bare holde på den for får nok ikke ny nå etter 2 graviditeter med bekkenløsning og 9mnd sykemelding for muskelplager.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 11:24   #92
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.307
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Jeg har vært ut for det samme som deg (blodpropp i ung alder) og fått avslag.

Men nå har jeg tegnet en gjennom Fagforbundet (LO Favør)som ikke krever et årelangt egenerklæringsskjema. Ble medlem der i fjor.

De skal ringe meg på mandag. Hva ber de om? Jeg lurer spesielt ifht mannen, han er under utredning for et par ting nå. Ikke noe som på kort sikt kan føre til uførhet, men det er ikke godt å si hva det betyr om noen år.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 11:25   #93
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.249
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Vi har jo gjennom legeforeningen mulighet til gruppelivsforsikring som er veldig bra, både uførepensjon og uførekapital på vilkår som ellers koster 10 x så mye i premie.

Hvis den er bra, er jeg dekket. Det er den jeg har.

Det som er litt skummelt med forsikringer som arbeidsgiver betaler/gruppeliv gjennom jobb er at de ikke nødvendigvis er greie å få videreført hvis man bytter jobb og det har skjedd noe småplukk i mellomtiden.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 11:28   #94
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.972
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

De skal ringe meg på mandag. Hva ber de om? Jeg lurer spesielt ifht mannen, han er under utredning for et par ting nå. Ikke noe som på kort sikt kan føre til uførhet, men det er ikke godt å si hva det betyr om noen år.

Kan ikke huske at de krevde noen ting. Annet enn at du betaler inn giroen.
Du finner informasjon på http://www.lofavor.no/id/1305.0

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 11:29   #95
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Jeg tegnet uføreforsikring mens jeg studerte, kostet meg ikke mange kronene. Prøvde for noen år siden å flytte den pga forsikring med bedre dekning, men får ikke ny, ettersom jeg har operert skuldra. Har derfor beholdt den gamle, selv om den ikke har så god dekning.

Nå er jeg så heldig å ha fått ny livs og uføreforsikring gjennom ny arbeidsgiver. Det kreves her ikke helseerklæring, men dersom det skulle skje noe ila de to første årene jeg jobber, kan jeg få avkortning dersom skade/sykdom var kjent ved tidspunktet jeg begynte her. Men, dersom jeg holder meg i jobb i to år, får jeg full dekning, og vi har virkelig gode vilkår

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 11:29   #96
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.307
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Kan ikke huske at de krevde noen ting. Annet enn at du betaler inn giroen.
Du finner informasjon på http://www.lofavor.no/id/1305.0

Det er jo genialt. Blir sikkert dyrt nok, men alternativet kan bli mye dyrere.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 12:35   #97
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.519
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Noen gruppelivsforsikringer krever ikke helseattest for uføredekninger. Det kan være greit å tenke på i forbindelse med jobbsøking, evt. innmeldelse i fagforbund. Så dere som ikke får privat uføreforsikring kan jo undersøke om det er noe fagforbund som dere kan melde dere inn i, hvor man kan få uføreforsikring gjennom dette, uten at det kreves helseattest.

Edit: Ser at Venla er inne på det samme som meg.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli

Sist redigert av sindrome : 20-01-12 kl 12:40.
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 12:40   #98
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.519
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg mener du har krav på å få videreført den forsikringen du har. (Men ta for all del ikke mitt ord for det.)

Hvis den du har gruppelivsforsikring gjennom endrer på betingelsene på din forsikring (f.eks går fra 40G til 30G) så har du krav på fortsettelsesforsikring på differansen. Men hvis du slutter selv så tror jeg ikke du har noe krav på noe, for det er du som velger å slutte.

Sånn har jeg forstått det.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 13:08   #99
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Takk for påminning!
Har sendt spørsmål til gjensidige i dag, montro om det er for sent for meg... Jeg har vært sykemeldt et halvt år nå.
Jeg er også spent på hva pris det blir. (Jeg er Tekna-medlem og skulle visst få bra pris pga det)


Sist redigert av bønna : 20-01-12 kl 13:21.
bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 13:59   #100
Urie
Superaktiv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 446
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: Dere har uføreforsikring, sant? Hvis ikke - skaff dere det!

Både jeg og mannen har.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no