Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Dere som har det så ryddig...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-06, 21:43   #81
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.233
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Litt morsom digresjon Skilpadda; her har vi egentlig for mye plass. Har masse tomme skap og skuffer.

Jeg tar kontakt hvis vi trenger litt fjernlagring, jeg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 21:55   #82
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tar kontakt hvis vi trenger litt fjernlagring, jeg.

Jeg tar ikke imot elektroniske dippedutter, da jeg har en mann som meget vel kan bli påvirket.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 22:03   #83
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Kastet sikkert 227 ting og har ryddet alle skuffer i et digert skap.



(er forøvrig ei kastedame selv.. Liker å hive i poser og esker for å kaste, men hater å få det ut av døra )

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 22:18   #84
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.338
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

signerer!
Blir skremt da jeg kommer hjem til folk noen ganger

Blir ikke skremt, nei. Bare glad for at ikke jeg må bo der. Så lenge jeg finner sofaen og noen gir meg mat og hyggelig selskap så er jeg fornøyd.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 22:24   #85
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

(For eksempel har dere kanskje ikke 4 fjernkontroller, 4 vanlige spill-håndkontrollere, 2 Guitar Hero-gitarer, 2 Singstar-mikrofoner og 4 Buzz-kontrollere, pluss ladere til mobiltelefoner, iPod, og to ulike kamerabatterier, liggende ved og under TV-en, som for øvrig står på en hylle sammen med forsterker, midthøyttaler, Gamecube, Playstation (med en liten bunke minnekort), DVD-spiller og shuttle-PC (med tilhørende trådløst tastatur og mus), alt med tilhørende kabler og ledninger? )

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

(Og det inkluderer de elleve overfylte bok-, film- og platehyllene.)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

(...)men veldig mye bøker, filmer, plater og tidsskrifter, (...) et par laptoper, (...)

Kan jeg flytte inn hos dere?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 22:26   #86
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.338
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du har veldig fine systemer og en veldig fin innstilling til det hele, og en flink og ryddende mann. Og omtrent tre ganger så mye plass som vi har. Det hjelper litt, det også.

Plass hjelper voldsomt. I hvert fall når man LIKER tingene sine og slett ikke liker å kaste. Jeg hemningsløst imponert over min svigerinne, som altid har det strøkent, selv i en liten leilighet med to unger. Men hun LIKER å smårydde, og gjør det jevnt og trutt. Og hun syns det er greit at ting hun skal ha er gjemt litt unna. Hun har masse klær, og jeg SKJØNNER ikke hvor hun gjør av dem - de har omtrent ikke skapplass! Men jeg tror hun hele tiden setter ting til loft og kjeller, og orker å ta bryet med å hente det der.

Vi er fæle til å misbruke mellomlagringene våre. Ting som skal på loftes settes i loftstrappa, for eksempel, til en gang senere. Den trappa er bra full nå!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 22:39   #87
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Kan jeg flytte inn hos dere?

Er du flink til å rydde og holde orden?

Ben "og tar du med deg noen kule ting?" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 22:45   #88
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.915
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Flytting er faktisk veldig effektiv ryddemetode


Ikke hvis man ender opp med å putte ting i esker og poser i stedet, og sette det i kjelleren i det nye huset.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 22:49   #89
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Huff, skap til klær har vi lite av. Jeg bruker 3 kurver i mitt skap til gaveoppbevaring... (Potensielle jule- og bursdagsgaver.) Jeg har IKKE plass til alle klærne mine, og ikke har jeg mye klær heller.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 22:54   #90
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy

Er du flink til å rydde og holde orden?

Ben "og tar du med deg noen kule ting?" Murphy

Flink og flink. Jeg tar med meg noe når jeg går til neste rom.
Kule ting? Har funnet meg en anti-duppeditt-mann, så jeg har måtte beherske meg de siste årene. (Også på grunn av økonomien da.) Men jeg har en fin-fin Nintendo64 med 4 stikker. 2 laptop'er og flere fine esker med fine ledninger, datakomponenter og ifølge kjæresten min "ainna mainnskjit". (Og flere esker med bøker som jeg må godta at er stablet bort. )
Men jeg er veldig snill.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 23:04   #91
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.093
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

: jeg er ikke i denne tråden :

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 13:40   #92
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.823
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Du och jag , Alfred! Du och jag!

Spesielt det der med bunker kjenner jeg veldig godt til.

Och jag Her flyter det, konstant. Jeg prøver og prøver, men det er ikke nok steder å putte ting. Vi er "samlomane" og jeg gleeeeder meg vilt og uhemmet til vi skal flytte (forhåpentligvis i løpet av 1. halvår 2007). Da skal det bli kastet MASSE og ting skal komme i system!

I mellomtiden klatere vi over bunkene og koser oss i blant papirer/aviser, ledninger, og klær i den lille leiligheten vår.....

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 20:12   #93
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Litt morsom digresjon Skilpadda; her har vi egentlig for mye plass. Har masse tomme skap og skuffer.

Vi og
Har rundt 23 skuffer paa kjoekkenet (er i praha, saa sliter litt med tastaturet).. og har enda ikke klart fylle de opp. Ikke boksene fra ikea som staar i romdeleren heller

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 20:44   #94
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.338
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Jeg kan forresten varmt anbefale boken "Ditt ryddige jeg". Den tar utgangspunkt i folk som ikke egentlig ER ryddige av seg - som meg. En veldig realistisk og sympatisk innstilt bok!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 21:29   #95
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Som sagt før: teorien strander hos oss primært fordi det ikke finnes mange nok plasser i forhold til ting. Legg til at ingen av oss er flinke til å rydde "etter hvert", og at ingen av oss egentlig orker å bruke verdifull kveldstid på husarbeid, så blir resultatet deretter. Det plager meg riktignok ikke så veldig. (På listen over ting jeg skulle ønske jeg var flinkere til, kommer "holde det ryddig" ganske langt ned.)

:dunker Skilpadda overende:

Hos oss er det så å si alltid uryddig. Jeg prøver å rydde en gang annenhver dag, men det tar ca. tre timer med alle oss fire hjemme før det ser ut som et bomba ****hus igjen. Når barna har lagt seg så har vi voksentid, og det ville ikke falt oss inn å bruke den tiden til å rydde. Det hender vi tar et skikkelig sjau i helgene, eller på dagtid. Merkelig nok er vi flinkest til å rydde når begge barna er hjemme, nemlig.

Men rotet plager meg lite. Jeg har vært rotete i hele mitt liv, allerede som toåring merket mammaen min at jeg viste slike tendenser, og de har ikke forsvunnet med årene, til mine foreldres store fortvilelse. Det hender jeg blir flau når jeg får uanmeldt besøk, men til syvende og sist er det bare min familie som må trives her. Og det gjør vi.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 21:32   #96
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Ja, da kan jeg snike meg ut av tråden igjen. Leste faktisk bare enkelte svar her inne, uten å se på tittelen til tråden. Hadde jeg gjort det, hadde jeg skjønnt at jeg ikke har noe her å gjøre.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 22:14   #97
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kan forresten varmt anbefale boken "Ditt ryddige jeg". Den tar utgangspunkt i folk som ikke egentlig ER ryddige av seg - som meg. En veldig realistisk og sympatisk innstilt bok!

Den har jeg, men her hjemme ser det ikke ut som om jeg har lest den. Tror jeg skal finne den fram igjen.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 22:18   #98
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Den har jeg, men her hjemme ser det ikke ut som om jeg har lest den. Tror jeg skal finne den fram igjen.

Signerer.

Vi har fått oss vaskehjelp nå da. Hver 14 dag.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 23:06   #99
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.568
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Kan jeg flytte inn hos dere?

Du skjønner vel at de ikke har plass?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 23:10   #100
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.568
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Er du flink til å rydde og holde orden?

Ben "og tar du med deg noen kule ting?" Murphy

Det høres ut som dere har et koselig hjem!
(jeg kan ta med en imac, en splitter ny printer og et par esker med kabler som jeg ikke aner hva er til)






Og du har kledd av deg i anledning jula?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no