Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bøker lest i 2010

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-10, 16:02   #81
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

1. Tore Rem - "Sin egen herre. En biografi om Jens Bjørneboe". Jeg likte denne biografien veldig godt, og kommer til å lese del 2 når den kommer ut. (Ble litt sjokkert da jeg fant ut at dette bare var begynnelsen, en bok på rundt 600 sider. ) Det ble litt for mye detaljer rundt det antroposofiske miljøet synes jeg, men det er vel litt av cluet med boka. At det er biografien over alle biografier. Det kunne sikkert vært lurt å lese flere av Bjørneboes bøker i forkant. Samtidig kan det være fint å lese flere bøker av ham med mer kunnskap om hva som ligger bak hver enkelt bok.
2. Roy Jacobsen - "Seierherrene". En godt skrevet generasjonsroman.
3. Victoria Hislop - "Øya". Jeg synes boka og historien var fin. Samtidig kjente jeg innimellom at jeg syntes innholdet ble litt for forutsigbart, det kom sjelden noen store overraskelser. Avslutningsvis tenkte jeg litt på at jeg syntes det var rart at Fotini hadde såpass god engelskkunnskap at hun kunne fortelle denne historien såpass detaljert til Alexis, siden hennes venninne Maria ikke skjønte engelsk overhode. Men; detaljer, detaljer. Fin historie.
4. Tove Myhre - "Tivolireise". En generasjons-prosa-roman. Har lest den en gang før, og jeg tror jeg kommer til å lese den en gang til for å se om det dukker opp noen flere "lys". Den er litt krevende og krever full tilstedeværelse når jeg leser. Nynorsk.
5. Gabriel Kureishi - "Gabriels gave". Ikke så mye å skrive hjem om synes jeg. Jeg leste denne anmeldelsen etter å ha lest boka, og må si at jeg er på linje med anmelderen.
6. Tore Renberg - "Charlotte Isabel Hansen". Denne boka likte jeg!
7. Haruki Murakami - "After Dark". Forventningene var høye etter å ha lest Norwegian Wood, men denne boka fenget dessverre ikke.
8. Are Kalvø - "Absolutt Oslo" Kalvø blir aldri feil. Et smil og litt humring ligger jevnt på lur.
9. Tore Renberg - "Farmor har kabel-tv". Denne likte jeg!
10. Tore Renberg - "Videogutten". Mnjaei. Denne fikk jeg ikke taket på.
11. Marianne Fredriksson - "Anna, Hanna og Johanna". Generasjonsroman. Jeg likte veldig godt "Simon og eiketrærne" av samme forfatter, men denne boka var ikke like godt skrevet, og den var preget av litt dårlig oversettelse fra svensk til norsk.
12. Are Kalvø - "Kunsten å være neger"
13. Tore Renberg - "Pixley Mapogo" Litt skuffende etter oppturen med "Charlotte Isabel Hansen".

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008

Sist redigert av Irma : 26-01-10 kl 16:08.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 21:00   #82
Ullsokk
Aktiv
 
Ullsokk sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Innlegg: 260
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

1. Drømmehjerte - Cecilia Samartin
2. Evighetens kyss - Stephenie Meyer. Fantastisk bok. Ble helt fortapt!
3. Under en ny måne - Stephenie Meyer. Avsluttet denne i kveld og ønsker sterkt at det fantes en døgnåpen bokhandel. Jeg er hekta!
4. Formørkelsen - Stephenie Meyer.
5. Ved daggry - Stephenie Meyer. Da kan jeg kanskje få gjort litt husarbeid igjen. Likte disse bøkene veldig godt.

__________________
2005 - 2008
Ullsokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 15:28   #83
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

1. Trude Teige: Noen vet
2. Hanne-Vibeke Holst: Kongemordet
3. Maggie O'Farell: Hva skjedde med Esme Lennox?
4. Arto Paasilinna: Den elskelige giftblandersken
5. Hanne-Vibeke Holst: Dronningofferet
6. Kristopher Schau: På vegne av venner
7. Kjetil Try: La de små barn komme til meg
8. Gunnar Staalesen: Kalde hjerter
9. Kristian Kristiansen: Adrian Posepilt
10. Kristian Kristiansen: Vårherres blindebukk
11. Kristian Kristiansen: I den sorte gryte


Sist redigert av Ina : 29-01-10 kl 23:04.
Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 15:52   #84
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

1. Trude Teige - Noen vet. Bra krimbok det, lettlest. Ikke genial, men god underholdning.
2. Monica Kristensen - Kullunge. Min første bok av henne, og den var helt ok. Hverken mer eller mindre.
3. Gunnhild Corwin - Idas dans. En mors beretning. En rørende og sterk bok. Ida på 18 får AML, samme som pappa. Og det var spesielt å lese hennes historie.
4. Audrey Niffenegger - Den tidsreisendes kvinne. En spesiell, nydelig og vakker historie. En storslagen kjærlighetshistorie.
5. Karen Marie Moning - Mørk feber. Litt sonn keltisk fantasy bok. Helt grei. Det jeg ikke viste var at det var en serie.. så neste bok kommer i mars.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 19:53   #85
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

1. Jeffery Deaver: Sovedukken. Spennende. Denne gang med Kathy Dance som etterforsker. Foretrekker nok bøkene der Lincoln Rhyme er hovedpersonen. Men spennende, altså!
2. Jane Fallon: Elsker? Elsker ikke! Chick lit. Helt ok tidtrøyte.
3. Jo Nesbø: Panserhjerte. Krim. Nok en god bok fra hans hånd.
4. Judith O'Reilly: Wife in the North. Blogg i bokform, litt sånn chick-lit-aktig, men ikke helt likevel. Grei nok, lå lenge mellom de andre bøkene lengre opp på listen her.
5. Karin Alvtegen: Skygge. Krim. Sånn passelig. Treig i begynnelsen, men tok seg godt opp etter hvert.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 22:45   #86
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

1. Camilla Läckberg: Fyrvaktaren - Jeg liker bøkene hennes godt og denne var også spennende.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 23:37   #87
Kathy
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sentralt
Innlegg: 36
Kathy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

1. Diamonds are a girls best friend, Jenny Colgan.
Helt grei chick lit-bok, men kommer nok ikke til å huskes for sitt intrikate plott akkurat
2. A Spring Affair, Milly Johnson
Faktisk en av de bedre "chick lit"-bøkene jeg har lest i det siste! Kan også anbefale en annen av henne "The Yorkshire Pudding Club", som er et must for leseglade damer i "gravid-modus".
3. Millie's Fling, Jill Mansell
Min første Jill Mansell bok, men det kommer til å bli fler! Hurra for Amazon som er flinke til å forslå bøker til meg ;o)
4. The Kalahari Typing School for Men, Alexander McCall Smith
Bok nr. 4 i serien No. 1 Ladies Detective Agency. Har nr. 5 liggende og, men tror kanskje jeg skal ta meg en liten pause etter denne?

__________________
Kathy, Turbotrollet 05, Lillesøster 08 og Bonusbabyen April 2010
Kathy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 11:00   #88
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.787
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

1. Haruki Murakami: Kafka på stranden. Du hændæls for ei bok! Jeg klarer ikke å slutte å tenke på den og tenke "jammen, jammen???".
2. Pondus. Nummer 9: Morsomt, som vanlig. Holdt på å le meg fillete av leger uten genser og stormen Roar.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 10:59   #89
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

1. Tore Rem - Sin egen egen herre. En biografi om Jens Bjørneboe. Jeg likte denne biografien veldig godt, og kommer til å lese del 2 når den kommer ut.
2. Roy Jacobsen - Seierherrene En godt skrevet generasjonsroman.
3. Victoria Hislop - Øya Fin historie.
4. Tove Myhre - Tivolireise. En generasjons-prosa-roman.
5. Gabriel Kureishi - Gabriels gave Ikke så mye å skrive hjem om synes jeg.
6. Tore Renberg - Charlotte Isabel Hansen Denne boka likte jeg! Veldig!
7. Haruki Murakami - After Dark Forventningene var høye etter å ha lest Norwegian Wood, men denne boka fenget dessverre ikke.
8. Are Kalvø - Absolutt Oslo Kalvø blir aldri feil. Et smil og litt humring ligger jevnt på lur.
9. Tore Renberg - Farmor har kabel-tv Denne likte jeg!
10. Tore Renberg - Videogutten Mnjaei. Denne fikk jeg ikke taket på.
11. Marianne Fredriksson - Anna, Hanna og Johanna Generasjonsroman. Jeg likte veldig godt "Simon og eiketrærne" av samme forfatter, men denne boka var ikke like godt skrevet, og den var preget av litt dårlig oversettelse fra svensk til norsk.
12. Are Kalvø - Kunsten å være neger
13. Tore Renberg - Pixley Mapogo Litt skuffende etter oppturen med "Charlotte Isabel Hansen".
14. Daj Sijie - Balzac og den lille kinesiske syersken En nydelig bok om to gutter på omskolering under kulturrevolusjonen i Kina.
15. Bernhard Schlink - Høytleseren Veldig sterk bok! Har lyst til å få sett filmen også; "The Reader"
16. Erlend Loe - Muleum Mnja. Ikke det dårligeste jeg har lest av Loe, men heller ikke det beste.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008

Sist redigert av Irma : 31-01-10 kl 19:33.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 11:14   #90
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

1. Jo Nesbø: Flaggermusmannen (lydbok). Jeg får litt mark av sånne "the making of"-bøker (og -filmer), men til tross for det, var det spennende lesning. Marekors, som jeg i min uvitenhet leste først, var mye mer spennende.
2. Marina Lewycka: A short history of tractors in Ukrainian (lydbok). Morsomt nok, men jeg kan ikke si jeg ser hvorfor den er blitt så populær.

3. Ingrid Z. Aanestad: I dag er ein fin dag. Det er dårlig gjort å være slem med debutanter, men jeg kan ikke dy meg. Dette er en bok av den typen som får folk til å si at kvinner skriver om uendelig små og uviktige ting. I denne boka skjer det ingenting, og man sitter igjen med svært lite, annet enn et behov for å ta på jenta ullsokker. Riktig nok hilste jeg flau på mitt 21-årige jeg i en døråpning nå og da, men utover det var det mye tedrikking og lite substans, om enn vel formulert.
4. Anne Lindmo og Helle Vaagland: Heia mamma! Morsomt og velformulert, og en ordentlig feel-good-bok for en overarbeidet mamma på en dag hvor alt går galt.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 18:19   #91
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

1. Jeffery Deaver: Sovedukken. Spennende. Denne gang med Kathy Dance som etterforsker. Foretrekker nok bøkene der Lincoln Rhyme er hovedpersonen. Men spennende, altså!
2. Jane Fallon: Elsker? Elsker ikke! Chick lit. Helt ok tidtrøyte.
3. Jo Nesbø: Panserhjerte. Krim. Nok en god bok fra hans hånd.
4. Judith O'Reilly: Wife in the North. Blogg i bokform, litt sånn chick-lit-aktig, men ikke helt likevel. Grei nok, lå lenge mellom de andre bøkene lengre opp på listen her.
5. Karin Alvtegen: Skygge. Krim. Sånn passelig. Treig i begynnelsen, men tok seg godt opp etter hvert.
6. Juan Gómez-Jurado: Guds spion. Spenning fra Vatikanstaten. Denne likte jeg godt!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 22:29   #92
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.129
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

1. Drømmehjerte av Cecilia Samartin.
2. Senor Peregrino av Cecilia Samartin.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 22:37   #93
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

1. Panserhjerte av Jo Nesbø. Litt treg innimellom, men Jo er jo Jo.
2. Hjemkomsten av Victoria Hislop. Denne var nydelig!
3. Spilt blod av Åsa Larsson. Heilt grei krim. Ingen pageturner.
4. Salvadoreña av Cecilia Samartin. Sukk.
5. Kjærlighetens historie av Nicole Krauss. Denne fikk eg ikkje teken på. Muligens fordi eg hørte den på lydbok og mista litt oversikt over persongalleriet.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 22:41   #94
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

1. Philippa Gregory; Søstrene Boleyn. Likte den, til tross for at jeg bare rasket den med meg fra biblioteket mens jeg stresset over å ha fått øye på en person jeg ikke ville treffe
2. Stephenie Meyer; Twilight. Endelig skjønner jeg hvem denne "Edward" er.
3. Stephenie Meyer; New Moon
4. Stephenie Meyer; Eclipse
4. Stephenie Meyer; Breaking Dawn. Ferdig. Glad for det. Men glad jeg har lest de også!

Leser nå: Mengele Zoo. Lydbok i bilen. Er egentlig en grotesk lidelse som blir verre og verre.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 12:00   #95
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

1. Camilla Läckberg: Fyrvaktaren - Jeg liker bøkene hennes godt og denne var også spennende.
2. Tom Egeland: Skyggelandet - Egeland er en av mine favorittforfattere. Denne boka var helt annerledes enn de andre jeg har lest. Dette er en grøsser og er skrevet i en litt spesiell stil. Det tok litt tid før jeg kom meg inn i boka, men siste halvdelen gikk unna i rekordfart.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 12:02   #96
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

Panserhjerte av Jo Nesbø -Spennende og i absolutt god Nesbø stil !
Pengemannen av Anne Holt - Spennende, men litt nedtur etter akkurat å ha lest Nesbø syns jeg. Tregere "gange" men absolutt fin bok

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 12:27   #97
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

1. Uten ekko av Anne Holt. Har lest den før, men i mangel av noe annet så...
2. Ut og stjæle hester av Per Petterson. Likte den veldig godt, men satt igjen med ein følelse av å ville veta meir. Men det er jo det som gjer det til ei god bok og.
3. Thunder Road av Erling Kaasa Veldig god debutbok, om å vera ungdom, hemmeleghetar og livet generelt.


Sist redigert av Puslingen : 08-02-10 kl 19:40.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 15:04   #98
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

1.Terry Pratchett: Guards! Guards! Første gang jeg leser Discworld bok, og jeg brukte lang tid før jeg fant flyten i den. Jeg kommer nok til å en til i serien, men..jeg har ikke forstått hva all skrytet bøkene får er om, ennå.
2. Stephanie Meyer: The Host. Denne koste jeg meg veldig med!

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 23:20   #99
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.129
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

1. Drømmehjerte av Cecilia Samartin.
2. Senor Peregrino av Cecilia Samartin.
3. Salvadorena av Cecilie Samartin.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 21:18   #100
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Bøker lest i 2010

1. Berglijot Hobæk Haff - Skammen
2. Helene Uri - Engel av nylon
3. Line Blikstad - New Frontier hotel
4. Cecilia Samartin - Drømmehjerte

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no