Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vårens joggesko

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-10, 20:34   #81
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.702
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårens joggesko

Jeg har kjøpt noen viking goretex på salg nå. De er ganske høye, men joggesko like vel. Blir overgangsko og dritt vær på sommeren sko.

Tenker jeg kjøper noen veldig lette joggesko til sommeren.

Frem til nå har han ikke hatt joggesko. Sandaler og "første sko" på sommeren. I fjor hadde han 24, men i år må han opp i 27 og da er ikke "første sko" mulig lenger.

Jeg er veldig nøye på at sålen skal være god og at skoen skal sitte godt på foten. Av den grunn bruker vi mer eller mindre ikke støvler heller.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 20:47   #82
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vårens joggesko

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg er veldig nøye på at sålen skal være god og at skoen skal sitte godt på foten. Av den grunn bruker vi mer eller mindre ikke støvler heller.

Men hva bruker du i "sommersesongen" når det pøser?
Greit at gore-texjoggesko er vanntette, men det hjelper jo ikke når de står i en 10 cm høy dam.

Jeg sverger til Viking GoreTex joggesko til gutten min. Er på andre paret nå og de holder seg så lenge str passer.

Er usikker på hva jeg skal kjøpe til jenta! Sikkert Viking der også.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 11:32   #83
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.702
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårens joggesko

Første året da han gikk i en barnehage med normale dammer brukte han goretex joggesko. Nå går han i en barnehage hvor halve lekeplassen er en stor dam når det høljer. Så jeg har måtte kjøpe vadebukse.

Men er det ikke den 20cm dype dammen går han i goretex. Men har faktisk bestilt grønne froske støvler til han nå. De vil bli perfekt sammen med den grønne dressen. Ihvertfall på bildene *fotogal for tiden*

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 09:43   #84
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.874
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårens joggesko

Det finnes støvler som er bra nok for beina, altså. Viking har for eksempel en variant som er veldig god.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 11:18   #85
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vårens joggesko

Ja jeg kan ikke helt se hvordan vi skal klare oss uten støvler i sommerhalvåret, uansett hvor mye goretexjoggesko.

Fikk anbefalt SUPERFIT i går til den nette sum av 649 til veslejenta i går. Erfaring?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 11:58   #86
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Vårens joggesko

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Ja jeg kan ikke helt se hvordan vi skal klare oss uten støvler i sommerhalvåret, uansett hvor mye goretexjoggesko.

Fikk anbefalt SUPERFIT i går til den nette sum av 649 til veslejenta i går. Erfaring?

Vi har hatt superfit goretex, de er supre! Jeg er ihvertfall strålende fornøyd!

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 12:03   #87
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.874
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårens joggesko

Jeg vet veldig mange skryter av superfit, men jeg synes mange av dem ser litt "skjøre" ut. Hvertfall for min åtteåring som "spiser" sko.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 12:17   #88
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårens joggesko

Storebror har stort sett hatt superfit. De sitter kjempegodt på foten (hans iallefall), er lette og holdbare - er min erfaring. jeg elsker superfit, faktisk.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 14:43   #89
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vårens joggesko

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg vet veldig mange skryter av superfit, men jeg synes mange av dem ser litt "skjøre" ut. Hvertfall for min åtteåring som "spiser" sko.


Hun som skal bruke de blir to år om 3 uker, så jeg er ikke redd for slitasje.
De ser forresten veldig solide ut, her er de fra Brandos, hmm, 50 kr dyrere faktisk.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 16:34   #90
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.702
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårens joggesko

Jeg har kjempegod erfaring med superfit. Har hatt 4 par på sine 2år. Både første sko, sandaler og goretex.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 18:12   #91
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vårens joggesko

Ok jeg sverger ellers til Ecco og See Kai run sandaler, Ecco vintersko og Viking joggesko. Men 649..... ikke mulig å finne noe på salg? :-D

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no