Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-07, 10:34   #81
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

I Italia hadde de noen rare kinderegg. Jeg likte dem ikke, men vesla og mannen elsket dem. De lignet på vanlige kinderegg utenpå, men når du tok av papiret (som var mer plast-aktig) så var egget i to deler og plast over hver halvdel. I den ene lå en leke (uten boks) og i den andre var det hvit kremete masse med 2 mørkebrune "sjokoladeboller" oppå. Så fulgte det med en liten skje.
Ugh jeg blir kvalm bare jeg tenker på det, men mannen savner dem. Har ikke sett dem her i Norge. Der hadde de ikke vanlige kinderegg i løssalg, kun disse. Overalt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 11:20   #82
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

Jada, jeg er herved med på bølgen. Sambo måtte nesten kjefte på meg da jeg lurte med en hjem fra butikken i går.

Men han drikker jo øl og akevitt selv om det ikke er helg - det kan jo ikke jeg, ikke i helga en gang. Kan tilføye at det er temmelig små mengder som går ned i uka altså, dersom noen lar seg skremme.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 13:24   #83
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.934
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

Jeg trekker tilbake det jeg sa - i går smakte de mye bedre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 21:34   #84
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.860
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

Jeg har smakt to sorter, den mørke trøffelsaken og den trippelsjokoladen. Begge var gode, men likte trøffelsjokoladen best Jeg som ikke liker mørk sjokolade engang!

Men noe på Nidar som måtte lage alle tre variantene med nøtter! Jeg er allergisk og måtte smake med Zyrtec

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 21:40   #85
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

Jeg smakte den mørke trøffelsjokoladen på lørdag, og syntes den var omtrent i kategori med Dajm med cappuchino *blærk*

  Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 09:53   #86
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

I Italia hadde de noen rare kinderegg. Jeg likte dem ikke, men vesla og mannen elsket dem. De lignet på vanlige kinderegg utenpå, men når du tok av papiret (som var mer plast-aktig) så var egget i to deler og plast over hver halvdel. I den ene lå en leke (uten boks) og i den andre var det hvit kremete masse med 2 mørkebrune "sjokoladeboller" oppå. Så fulgte det med en liten skje.
Ugh jeg blir kvalm bare jeg tenker på det, men mannen savner dem. Har ikke sett dem her i Norge. Der hadde de ikke vanlige kinderegg i løssalg, kun disse. Overalt.


Slike var det på Kreta også.

Og ja, jeg har desverre smakt på den med hvitsjokolade :avhengighetsskapende:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 10:14   #87
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

De har ikke kakaotrøffel her.

Men de andre var snacks.

Sier dere forresten "Djeid" eller "Jaade"?

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 10:23   #88
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

Jeg sier jade.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 15:27   #89
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

Syntes de har bommet skikkelig med designet på sjokoladene. Det ser ut som import fra Russland eller noe. Ikke akkurat fresht og trendy.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 15:28   #90
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.172
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

Veldig enig i det med designet. Jeg fant dem ikke i hyllen først, blikket bare gled rett forbi. Jeg ville antagelig ikke funnet på å kjøpe dem om jeg ikke hadde lest om dem her. :lettpåvirkelig:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 15:29   #91
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Veldig enig i det med designet. Jeg fant dem ikke i hyllen først, blikket bare gled rett forbi. Jeg ville antagelig ikke funnet på å kjøpe dem om jeg ikke hadde lest om dem her. :lettpåvirkelig:

De burde ansette meg.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 15:33   #92
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

Oi... Jeg kjøpte en av hver plate i går. For å ha sjokolade til helga... ha,ha.

Nå er det tomt. Den trippelsjokoladen var best. Og den med nøtter. Og den med vanilje uten vanilje.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 16:57   #93
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

Også enig når det gjelder designet. De så veldig billige ut, og jeg hadde ikke heller kjøpt dem hvis ikke noen hadde fristet meg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 18:27   #94
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

Jeg er også enig i designet. Det virker som om de har prøvd å få til noe lekkert, men bommet skikkelig. Det ser veldig billig ut, litt sånn Europris/Lidl. Men det er jo det som er inni som teller, og DET har de iallfall ikke bommet med.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 15:07   #95
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

litt med dere angående design.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 18:02   #96
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.934
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

Jeg synes den burde hatt gullpapir.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 18:16   #97
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg synes den burde hatt gullpapir.


Enig, og jeg har bittelitt lyst til å rødprikke Iset for at hun fikk meg til å smake :ironisk og avhengig:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 18:18   #98
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

Kan vi ikke slutte å snakke om dette nå. Prøver slutte.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 18:20   #99
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Kan vi ikke slutte å snakke om dette nå. Prøver slutte.

Ja, dette er en diskusjon man skulle ønske man ikke hadde blandet seg inn i.
Skulle ønske jeg hadde gått rett forbi hylla med sjokoladen som ser så billig ut, og fortsatt levd i den troen at billig utseende= ekkel smak.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 22:16   #100
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere smakt den nye sjokoladen fra Nidar?

Jeg smakte de på jobben i forrige uke, og de var ikke noe for meg.

Vi hadde de som smaksprøver fordi et flyselskap skal begynne å selge de ombord i flyene.
Tror det bare var 2 av typene jeg smakte på.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no