Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Til dere som jeg har tatt oppdrag fra

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-10, 17:45   #81
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til dere som jeg har tatt oppdrag fra

Vil dere se min? nd:

Gammel 25-09-10, 17:49   #82
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir mer og mer stressa for hver gang jeg ser denne tråden, for om jeg skulle ha slumpet til å bestille noe fra Vimsen i fylla ellerno'.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 17:53   #83
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Gammel 25-09-10, 18:39   #84
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Vil dere se min? nd:

Klukkakjole eller mage?

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 18:49   #85
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

JA!

Gammel 25-09-10, 18:52   #86
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg blir mer og mer stressa for hver gang jeg ser denne tråden, for om jeg skulle ha slumpet til å bestille noe fra Vimsen i fylla ellerno'.

Jeg har tenkt på om jeg kan ha bestilt et eller annet og glemte det, men jeg KAN ikke komme på noe. Men så er jeg temmelig distré, så hvem vet?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 19:01   #87
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Klukkakjole eller mage?

Mage.

Gammel 25-09-10, 19:17   #88
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg har tenkt på om jeg kan ha bestilt et eller annet og glemte det, men jeg KAN ikke komme på noe. Men så er jeg temmelig distré, så hvem vet?

Jeg har en vinterjakke her ...

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 19:26   #89
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har en vinterjakke her ...

kan jeg komme i morgen formiddag eller etter barneleggetid?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 19:33   #90
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe, bare kom du. Jeg har lagt den til arveklær til nevø nå, men den kan lett plukkes opp.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 09:27   #91
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

rine: du må bare slappe av. Jeg liker deg ikke, men valgte folk jeg visste ikke kom til å begynne å gråte.

Du kjenner meg ikke godt nok til å vite om a) du liker meg, eller b) hva jeg begynner å gråte av. :infårmerer:

En ting som får meg til å grine (av oppgitthet) er sånne tråder. "Jeg liker deg kjempegodt, Skremmern, men jeg liker ikke rine.." Det sier seg selv at man liker noen bedre enn andre her inne, men det viser man gjennom diskusjoner/ignorering og røde/grønne prikker, ikke gjennom "jeg liker deg/liker deg ikke," med mindre man er seks år da...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 09:28   #92
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere ville at dette skulle utvikle seg til en krangletråd, ja?

Gammel 26-09-10, 09:34   #93
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Du kan bedre enn det der, rine. Litt mer krutt?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 09:41   #94
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Du kan bedre enn det der, rine. Litt mer krutt?

Bra med krutt det der, for å være kl. 9 om morgenen. Dessuten gidder jeg ikke kaste bort kruttet mitt på noen som ikke liker meg.

Gammel 26-09-10, 11:03   #95
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Hva er dette her, egentlig?! En oute-tråd, en mage-tråd, en krangle-tråd eller en jeg-liker-deg-men-ikke-deg-tråd. :fårvirret:

Ikke bare kinderegg, der alle gode ting er tre, men myye mer enn det.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 11:15   #96
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker Surre. Og magen til Mim. (Ja, og resten av Mim.) Og i denne tråden liker jeg rine, men ikke Vimsen. Jeg har lov til å si det, for ingen av de nevnte kommer til å grine av uttalelsene min.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 12:23   #97
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en slik som liker alle. Også de jeg ikke liker. Det gjør ting en smule forvirrende til tider.

Gammel 26-09-10, 17:15   #98
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Hvis vi ikke hadde mislikt noen, så hadde vi ikke visst hvor mye vi egentlig liker de andre.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-10, 17:19   #99
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Hvis vi ikke hadde mislikt noen, så hadde vi ikke visst hvor mye vi egentlig liker de andre.

Gammel 26-09-10, 17:27   #100
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er en slik som liker alle. Også de jeg ikke liker. Det gjør ting en smule forvirrende til tider.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
håvamål, kinderegg, lars monsen, mage, morsomme skøyere, trine rein, øl

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:18.