|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ekvilist
|
Sv: Vet din partner ...Jeg må innrømme at jeg lar meg overraske over nei-drysset her, og blir litt nysgjerrig på årsaken til at en del ikke vet hva slags klær som tilhører barna. Kler de aldri på barna? Vasker de aldri tøy eller legger klær på riktig plass?
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 29-09-10 kl 19:01. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
bits and pieces
|
Sv: Vet din partner ...
Fordi han ikke gidder tror jeg.
|
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#4 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hjemme hos oss har vi en helt klar arbeidsdeling som vi har diskutert oss fram til for å minimere konfliktpotensialet i en travel hverdag. Blant annet holder han orden på kjøkkenet, vasker, har kontroll på matvarer og slikt, mens mitt hovedansvarsområde er klær og klesvask. Avtalen er at vi ikke legger oss opp i det som er den andres ansvar, og vi valgte det vi syntes var mest lystbetont og som bø på minst motstand. Sambo har rett og slett ikke øye for klær: han bryr seg katta om ting er hullete eller skittent, for stort eller for lite, så lenge man ikke fryser eller er for varm. Derfor falt klær på meg. Jeg hater å rydde og vaske opp mens han synes det er helt greit, og dermed falt det på ham.
|
|
|
#5 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Vet din partner ...Ja
|
|
|
#6 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Vet din partner ...Nei til alt, med unntak av navnet mitt på en god dag. Også greier han å kjøpe klær som er merket med alder da, flinkingen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet din partner ...Nei. Ok, han klarer kanskje komme på hva jeg heter om han får tenkt seg om, og gjerne blir gitt et hint i form av første bokstaven, eller noe.
|
|
|
|
#10 |
|
can-jur
|
Sv: Vet din partner ...Nei, men han husker når vi giftet oss
|
|
|
|
#13 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet din partner ...Ja, og det tar jeg faktisk som en selvfølge.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Vet din partner ...Nei, nei, ja (stort sett), nei, ja. |
|
|
|
#15 |
|
nju nja njo
|
Sv: Vet din partner ...Ja
|
|
|
#16 |
|
Drømmer
|
Sv: Vet din partner ...hvilken størrelse barna dine bruker i klær?Ja |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Travelt opptatt
|
Dette området og økonomi er det eneste som er mitt ansvar her i huset. Så det plager meg overhodet ikke at han ikke vet størrelser og slikt. Han har ansvar for alt annet av vasking og rydding. Helt grei arbeidsfordeling, spør du meg.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet din partner ...- hvilken størrelse barna dine bruker i klær? Nei |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Vet din partner ...Nå kom han nettopp hjem her med nye pysjer til minstemann, som jeg ikke visste at han trengte. Samt buffer til begge barna, og det visste jeg i alle fall ikke at de trengte.
|
|
|
#20 |
|
Søt og rar
|
Sv: Vet din partner ...- hvilken størrelse barna dine bruker i klær?
|
![]() |
|
|