|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Hvitt bruker jeg også sjelden. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Jeg er redd for brun, men tror jeg kan komme til å kle det dersom jeg kommer på å kjøpe/kle meg i noe brunt og plagget er riktig.
|
|
|
#83 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Gult, endel grønnfarger, mange jordfarger (de blasse; jeg kan takle en kald, mørk brunfarge med innslag av lilla), eggeskallfarget, korallfarget, marineblått.
|
|
|
#85 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Rødt (særlig de med orange i), orange, gult, beige, noen nyanser av lilla, brunt med rødt i bruker jeg ikke. Ikke burgunder, militærgrønt heller. Neonfarger bruker jeg ikke, men det er ikke nødvendigvis fordi jeg ikke kler det, det er bare ikke min greie
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 12-10-10 kl 00:11. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Lite fersken, gult, beige, lysegrønt, orange, klarblått og vanlig rødt. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Jeg liker mange av de fargene jeg ikke kler. Syns for eksempel både gult, oransj og pudderrosa kan være superflott på folk som kler det - men det er gjerne de som er mørke og har mørk hud syns jeg. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Jeg har fargekoordinert garderobeskapet, og til min overraskelse har jeg bare fire kategorier; sort (og grått og hvitt), rosa, brunt og blått. Så da må mitt svar bli at jeg bruker ingen andre farger. Gult er helt grusomt på meg, og jeg ser helt utvaska ut i rødt og turkis.
|
|
|
#89 |
|
blid
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Jeg eier ingen grønne plagg. Gult finnes heller ikke i klesskapet mitt. Lys beige, lys lilla og skarpe blåfarger utgår også
|
|
|
#90 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Beige, peach og coral :spy:
|
|
|
#91 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Rødt, gult, oransje, marine/mørkeblått og knallgrønt er det lite av i min garderobe.
|
|
|
|
#92 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Jeg kan bruke de fleste farger så lenge de ikke er for blasse. Det er ingen som klarer å si om jeg er varm eller kald i fargene mine, og selv erfarne fargekonsulenter sliter med å si at jeg er typisk "ditt eller datt". |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Jeg har ingen farger som jeg bevisst unngår, men jeg ser veldig an fargenyansen. Jeg kan godt ha noe gult eller oransje (selvom jeg er blond og ikke har særlig sterke farger), men det må være en gulfarge som passer meg. Den riktige oransjefargen kan faktisk få meg til å se brunere ut enn det jeg er.
|
|
|
#94 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Om sommeren går jeg i hva som helst av farger, men på vinteren bruker jeg ikke gult og orange eller turkis. Ikke hvitt heller, tror jeg.
|
|
|
|
#95 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Cerise, gult, neon og pasteller.
|
|
![]() |
|
|