Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikke

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-10, 11:55   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikke

Ja, det er flott når det funker. De aller, aller fleste som lever sunt og holder vekten, bruker for øvrig ikke lavkarbo, men måtehold og sunn fornuft. Det er også greit å ha i mente.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 11:57   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, det er flott når det funker. De aller, aller fleste som lever sunt og holder vekten, bruker for øvrig ikke lavkarbo, men måtehold og sunn fornuft. Det er også greit å ha i mente.

Ikke sant - det blir litt sånn så lenge man klarer å gjøre noe gjennomført, så funker det. For meg er det helt åpenbart at lavkarbo har noe å si, men jeg holdt jo vekta da jeg spiste "normalt" også. Bare at grunnvekta var 20-30kg høyere.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 11:59   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er vel det denne måten å spise på gjør for meg. Den holde blodsukkeret såpass i vater at jeg uten en evig kraftanstrengelse kan bedrive måtehold og sunn fornuft.

Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 12:23   #4
Erasmus
Fullverdig medlem

Medlem siden: Aug 2010
Erasmus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kari sier det alle vet, men ingen feite liker å høre. Jeg synes det er flott at det finnes noen som drar de overvektige opp av stolen og fillerister dem litt. Det er kanskje ubevisst fra Karis side, men jeg overbevist om at alle som disser henne i denne tråden forbrenner noen kalorier der de hamrer over tastaturet i vrede.

Takke henne, burde dere!

Erasmus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 12:59   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Erasmus, her.

Kari sier det alle vet, men ingen feite liker å høre. Jeg synes det er flott at det finnes noen som drar de overvektige opp av stolen og fillerister dem litt. Det er kanskje ubevisst fra Karis side, men jeg overbevist om at alle som disser henne i denne tråden forbrenner noen kalorier der de hamrer over tastaturet i vrede.

Takke henne, burde dere!

Erasmus var det nicket jeg ikke kom på forrige dagen da jeg skulle si eksempel på en av de få jeg med god samvittighet omtaler med personkarakteristikker.

Forbanna dust.

Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 13:10   #6
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Erasmus var det nicket jeg ikke kom på forrige dagen da jeg skulle si eksempel på en av de få jeg med god samvittighet omtaler med personkarakteristikker.

Forbanna dust.

Jeg kjenner at jeg blir sjempeinspirert til å få den såkalt feite rumpa opp av stolen når jeg leser den slags! Fortsetter Erasmus, KJ og regjeringen på det viset så kommer vi snart til å ha en undervektig befolkning! :bekymret:

Gammel 21-10-10, 14:01   #7
Erasmus
Fullverdig medlem

Medlem siden: Aug 2010
Erasmus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Forbanna dust.

Du er rett og slett fantastisk, smilefjes!

Jeg vet ikke om noen som lettere biter på åpenbare provokasjoner eller som snerrer mer i alle retninger, enn det du gjør. Hvis du har like stor selvinnsikt som jeg tror du har, har nicket ditt en ironisk bunn.

Erasmus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 14:23   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Erasmus, her.

Du er rett og slett fantastisk, smilefjes!

Jeg vet ikke om noen som lettere biter på åpenbare provokasjoner eller som snerrer mer i alle retninger, enn det du gjør. Hvis du har like stor selvinnsikt som jeg tror du har, har nicket ditt en ironisk bunn.

Ja, du kan jo bare lure.

Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 12:26   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere, hvem da? Er alle som synes KJ er et brødhøl hjelpeløse og eh, var det feite det het?

Snakk for deg selv.

- No. 4 -
Gammel 21-10-10, 12:41   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nice, Erasmus.

Jeg går på Candys diett. Ikke noe pasta, potet, ris og brød, men koser litt for ofte meg med sjokolade eller hjemmelaget pizza-dietten. Virker ikke det?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 12:45   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Jojo, hvis du ikke skal gå ned. Det gjør underverker for kozen.

- No. 4 -
Gammel 22-10-10, 00:12   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Du løper fremdeles, Poly.

- No. 4 -
Gammel 22-10-10, 00:16   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke nok.

Gammel 22-10-10, 09:47   #14
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Kom det snø eller kom det ikke snø? Hæ?

Gammel 22-10-10, 10:05   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Jeg tror lavkarbo virker, jeg, SF. Jeg tror lavfett virker også. Hvis man følger dem. Poenget mitt, som det har vært hele tiden, er at alle dietter som medfører at man ikke kan spise alt man vil, det vil si absolutt alle, er vanskelig å innføre som livsstil. Ikke umulig, men vanskelig. Og relapseraten er ekstremt høy.

Det viser all forskning, også vår høyst private svigermorsforskning. Mennesker er generelt hedonistiske og nokså viljesvake - og det kommer da utenom alle andre kompliserte spiseissues som ble diskutert i den andre tråden.

- No. 4 -
Gammel 22-10-10, 10:07   #16
Albertine
Passiv

Standard

Helt enig med CD.

Uansett, man kan ikke skylde på at dietten ikke virker når man ikke følger dietten - samme hvilken diett det er snakk om.

Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 10:12   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Helt enig med CD.

Uansett, man kan ikke skylde på at dietten ikke virker når man ikke følger dietten - samme hvilken diett det er snakk om.

Du er tilbake på KJ nå? Ja, det er jeg helt enig i. Hvis hun hadde sagt det jeg sier; nemlig at Fedon får folk ned i vekt, men det er mye vanskeligere å holde dem der, så hadde jeg vært helt enig med henne.

Pussig nok.

- No. 4 -
Gammel 22-10-10, 10:09   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er det med å følge dem ja.

For en som elsker brød så er jo lavkarbo ikke tingen. Det lavkarbo gjør for min del er jo bare å gi meg en kroppskjemi som gir hodet mitt ro og fred nok til at jeg ikke syns det er noe vanskelig å leve på litt mindre mat enn det kroppen trenger. Jeg blir veldig sulten og går fort tom på samme mengde kalorier med raske karber. Mens når jeg slenger de samme ingrediensene omtrent og de samme kaloriene på bordet med sammensetningen jeg bruker så er jeg mett og går ikke tom - og da er det lettere for meg å ikke rote det til siden jeg da ikke trigger overspising. Det hører vel med at stoffskiftesykdommen ser ut til å gjøre at jeg ikke er like sårbar mer - jeg takler faktisk et kakestykke uten å få sug nå. Men jeg skal jo ikke ha kake så jeg ligger stort sett unna likevel.

For andre vil det å få lov å spise den ene vaffelen være så motiverende at de glatt skjerper seg hele dagen.

Jeg må understreke en gang til at jeg altså spiser det meste. Jeg har prøvd ut de ekstreme ketogene diettene og det funker ikke i det hele tatt - jeg blir faktisk gal av dem. Men sånn som nå - fornuftig og helt normal mat, alt er lov men ikke hverdagsmat - det er jo veldig greit.

Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 10:11   #19
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Måtte bare kopiere denne fra ett annet forum:

Man har kommet frem til at fedme ikke skyldes for lite mosjon og for mye mat.
Det skyldes ganske enkelt en konstruksjonsfeil; for stor i kjeften og for lite rumpehull.

Konklusjon: jo tynnere du er -jo større rasshøl er du...

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 10:38   #20
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanskeligere enn hva?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:03.