Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mange av mennene lager middag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Lager mannen i huset middag?
ALDRI 19 11,31%
1-3 ganger i måneden 35 20,83%
1-3 ganger i uken 41 24,40%
Lager middag stort sett hver dag 17 10,12%
Vi deler ganske likt på middagslagingen 34 20,24%
Mannen lager middag oftest 22 13,10%
Deltakere: 168. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-07, 19:59   #1
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange av mennene lager middag?

Jeg stemte at vi deler på det, men mannen mener han lager middag oftest.

Det er ungene og jeg som baker her i huset, det holder mannen seg langt unna.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 20:11   #2
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg bestemmer hva vi skal spise, jeg handler inn maten og han lager maten. En meget god fordeling Jeg hater å lage mat. Hvorfor bruke masse tid på noe som er borte på en brøkdel av tiden det tar å gjøre det? Kjedelig. Når jeg lager mat står alltid min kjære å ser på meg og kommenterer, "ikke snu kjøttet sånn", gjør ditt og datt. Derfor avtalte vi ganske fort at han skulle lage maten. Ellers spørs det om forholdet hadde holdt

Gammel 17-02-07, 21:36   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ganske enkelt ikke fordra å lage mat, så min kjære lærte fort at om han ville ha middag, fikk han lage den selv...

Gammel 17-02-07, 21:42   #4
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Svarte 1-3 ganger i uken, men det varierer veldig. Som regel han som lager søndagsmiddagen og når vi skal ha fisk. Ellers så er det stort seg jeg som iallefall begynner på middagen. Men det har litt med at jeg slutter jobb kl 15.30 og har hjemmekontor. Så da begynner jeg på middagen med den gang, slik at vi slipper å spise så seint.

Gammel 18-02-07, 18:52   #5
Robina
Aktiv

Robina sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Robina er litt kul
Standard

Nå er min samboer borte det meste av dagen i uka, men i helgene er det som regel han som lager middag.

Gammel 19-02-07, 22:19   #6
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Uff, jeg begynner å synes at jeg selv er fryktelig kjip som omtrent aldri lager middag! Men jeg kan rett og slett ikke lage god mat... Heldigvis er mannen kjempeflink, ellers ville det nok vært dårlig stelt her i huset.

Gammel 20-02-07, 02:02   #7
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Uff, jeg begynner å synes at jeg selv er fryktelig kjip som omtrent aldri lager middag! Men jeg kan rett og slett ikke lage god mat... Heldigvis er mannen kjempeflink, ellers ville det nok vært dårlig stelt her i huset.

Det synes jeg ikke du skal føle, man er ikke forpliktet til å like å lage mat fordi man er dame. Jeg har aldri vært så veldig glad i å lage mat, men nå som jeg er hjemmeværende med barn i barnehage føler jeg meg forpliktet til å stå for det meste av matlagingen. Men det er fordi jeg har et hav av tid, og litt fordi jeg elsker god mat og egentlig lenge har hatt lyst til å bli flinkere til å lage mat. Da vi jobbet begge to laget han middag minst like ofte som meg, gjerne oftere. Hvis menn har mest interesse for og anledning til å lage middag, synes jeg de bare skal få lov til det.

Gammel 17-02-07, 21:50   #8
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er sjeldent gitt Kanskje 2-3 ganger i mnden

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 13:45   #9
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

En sjelden gang trår han til..

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 14:20   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte 1-3 ganger i måneden. Jeg er hjemmeværende for tiden, så det faller seg naturlig at jeg lager middag. Han kommer ganske sent hjem fra jobb, så det hadde blitt kvelds om han skulle laget den. I helgene lager vi mye middag sammen.

Når jeg begynner på jobb igjen, så blir det nok mer veksling på middagslagingen. Alt etter hvem som er hjemme først.

Gammel 19-02-07, 22:27   #11
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Mannen min lager aldri middag.

Gammel 19-02-07, 23:11   #12
Tusenogtredve
Klar til innsats

Tusenogtredve sin avatar

Hvor: Trøndelag
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Tror det er mannen som lager mest middag her i huset. Jeg har ammefri når det gjelder middagslaging for tida.

Tusenogtredve er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 23:13   #13
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Mannen her lager middag omlag 3 ganger/uke.

Gammel 19-02-07, 23:15   #14
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lager stort sett maten mens hans tar seg av ungene. Etterpå rydder han av bordet mens jeg tar meg av ungene.

Meget fornøyd med den ordningen.

Gammel 19-02-07, 23:19   #15
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg syntes det er veldig kjedelig å lage mat, men det gjør ikke mannen.

Jeg syntes det er helt greit å vaske klær, men det kan gjerne mannen min stå over. Så mannen min har ansvaret for kjøkken og jeg for klesvasken.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 23:53   #16
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Han lager middag innimellom.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 23:55   #17
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vi deler likt. Jeg lager oftere på hverdager og han lager oftere de gangene vi har gjester.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 02:25   #18
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Mannen min lager mat så ofte jeg vil. Men siden jeg er glad i å lage mat, så er det ikke så ofte. Han rydder etterpå i stedet.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 09:21   #19
Corona
Superaktiv

Corona sin avatar

Corona er litt kulCorona er litt kulCorona er litt kul
Standard

Han lager spagetti og kjøttdeig annenhver mandag, da er han hjemme og jeg på jobb..

Corona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 01:10   #20
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Mannen mekker middag stort sett hver dag. Han er veldig flink, og jeg veldig bortskjemt. Men vi har en grei deal ang husarbeid, så ingen klager.

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.