|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?Når det gjelder lukeparkering er det (etter min mening) mye enklere å lukeparkere en bil som går nogenlunde rett ned bak fra bakvindu, slik som et stasjonsvogn f.eks. gjør. Jeg hater intenst å lukeparkere sedaner, for jeg aner jo ikke hvor stor ræva er.
![]() |
#83 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?Det kan du ha rett i, Kokos. Vi har en lang sedan nå, og selv om jeg har lært meg knepene og triksene med denne, så er det vanskelig å vite hvor lang den er bak.
![]() |
#84 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?Men selvsagt, på nymotens biler finnes det jo ryggesensorer om man vil ha det. Jeg har ikke nymotens bil.
![]() |
#85 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?
Ikke vi heller.
![]() |
#86 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?Jeg har ABS da.
![]() |
#87 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?Vi har sensorer både foran og bak. Nå som vi har ny bil er det UTROLIG deilig. Tidligere hadde vi bare ryggesensor, og det er letter virkelig jobben når man lukeparkerer på jevnlig basis.
![]() |
![]() |
#88 |
Erfaren nok
|
Hvilken Peugeot kjøpte dere igjen?
![]() |
#89 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?Den bilen jeg har her er ekstremt enkel å lukeparkere og jeg imponerer som regel enhver mann i nærheten (om det er trangt). Den har ryggekamera og jeg ser på millimeteren hvor nær jeg er bilen bak. Det skulle dere ha! Til tross for at jeg var flink på å lukeparkere tidligere og kom inn med liten klaring så må jeg innrømme at jeg nå klarer det med enda mindre klaring og jeg har kjempegod oversikt over baken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
ej ikke møjkets heije
|
5008.
![]() |
![]() |
|
|