|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trondheimstreff?
Man kunne kanskje tatt med litt hver? Jeg synes det høres like koselig ut å være hos noen i steden for å gå ut. Det blir roligere og lettere å kunne kommunisere |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Oslojente i eksil
![]() |
![]() Sv: Trondheimstreff?Jeg kan sikkert mikse et eller annet sammen. Jeg er ingen flink kokk, men kanskje en salat eller ei kake? Eller ost og kjeks? Hvis datoen passer vel og merke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Trondheimstreff?Takk for tilbud om medbragt mat, men jeg tror i utgangspunktet at jeg har lyst til å lage noe selv. (Eller: Teomannen har lovet meg å være kokk, er vel en riktigere variant av historien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Har tro på forbedring
|
Teomenn som lager mat høres mye bedre ut ja!...KJenner jeg gleder meg allerede jeg! - NÅ blir vi jo ganske mange - bør vi sponse litt da?...
![]() |
#86 |
Har tro på forbedring
|
Skal vi ta det før eller etter denne perioden da?
![]() |
#87 |
Oslojente i eksil
![]() |
![]() Sv: Trondheimstreff?Påska er i april: palmesøndag er 1.april (ingen spøk). |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Trondheimstreff?Å finne en dato som passer alle er som regel umulig. Styrer vi unna påsken når vi flest mulig. Jeg kan stort sett hele tiden
![]() |
#91 |
Oslojente i eksil
![]() |
![]() Sv: Trondheimstreff?Da skal jeg være så frekk å komme et forslag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Oslojente i eksil
![]() |
![]() Sv: Trondheimstreff?Torsdag og fredag passer best for meg også. Særlig fredag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trondheimstreff?Jeg tror jeg får mikset det til samme hvilken dag det måtte bli |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Trondheimstreff?Jeg skal snakke med Teomannen i kveld og finne noen datoer som passer, også kommer jeg med noen forslag etterpå. Men uke 13 blir det dessverre ikke, for den uka har Teomannen en ganske heftig deadline, så den uka har jeg verken barnepass eller kokk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Oslojente i eksil
![]() |
![]() Sv: Trondheimstreff?Jeg kan nok skvise inn et treff, hvis det passer inn i nasseheimens timeplan vel og merke. Kan jo ikke la 3 barn bli alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Passiv
|
![]() Sv: Trondheimstreff?Jeg har termin 6. april. Ellers kan jeg når som helst på kveldstid. |
![]() |
![]() |
|
|