Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trondheimstreff?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-07, 15:10   #81
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trondheimstreff?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det hadde vært superdupert. Jeg kan også stille med mat altså!

Hvis det blir en dato jeg kan da.

Man kunne kanskje tatt med litt hver? Jeg synes det høres like koselig ut å være hos noen i steden for å gå ut. Det blir roligere og lettere å kunne kommunisere Hmmm....høres nesten ut som jeg begynner å bestemme meg for å bli med....forutsatt at datoen passer da og at motet ikke svikter

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 15:15   #82
Nasse Nøff
Oslojente i eksil

Nasse Nøff sin avatar

Nasse Nøff er litt kul
Standard

Jeg kan sikkert mikse et eller annet sammen. Jeg er ingen flink kokk, men kanskje en salat eller ei kake? Eller ost og kjeks? Hvis datoen passer vel og merke.

Nasse Nøff er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 15:29   #83
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tilbud om medbragt mat, men jeg tror i utgangspunktet at jeg har lyst til å lage noe selv. (Eller: Teomannen har lovet meg å være kokk, er vel en riktigere variant av historien. )

Fnatten: Da blir det ikke i den perioden, da.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 15:52   #84
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Takk for tilbud om medbragt mat, men jeg tror i utgangspunktet at jeg har lyst til å lage noe selv. (Eller: Teomannen har lovet meg å være kokk, er vel en riktigere variant av historien. )

Fnatten: Da blir det ikke i den perioden, da.

Teomenn som lager mat høres mye bedre ut ja!...KJenner jeg gleder meg allerede jeg! - NÅ blir vi jo ganske mange - bør vi sponse litt da?...

Gammel 18-02-07, 15:54   #85
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nam! Jeg har veldig lyst til å spise Teomat! Sporty gjort, Teofelia!

Gammel 18-02-07, 16:00   #86
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg er forresten bortreist fra 5- 20 mars.

Skal vi ta det før eller etter denne perioden da?

1.mars er vel på en torsdag..Og når begynner påska? *totalt uten kontroll*

Gammel 18-02-07, 16:31   #87
Nasse Nøff
Oslojente i eksil

Nasse Nøff sin avatar

Nasse Nøff er litt kul
Standard

Påska er i april: palmesøndag er 1.april (ingen spøk).

Men den første helgen (1.-5.) i mars kan ikke jeg. Da er mannen borte. Han skal til sin familie fordi svigerfar blir 70.

Gammel 18-02-07, 16:32   #88
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:glede seg til Teomat:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 16:32   #89
Nasse Nøff
Oslojente i eksil

Nasse Nøff sin avatar

Nasse Nøff er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Nam! Jeg har veldig lyst til å spise Teomat! Sporty gjort, Teofelia!

Kan ikke annet å signere. Kjedelig men sant.

Gammel 18-02-07, 16:33   #90
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å finne en dato som passer alle er som regel umulig. Styrer vi unna påsken når vi flest mulig. Jeg kan stort sett hele tiden :ikke noe liv:

Gammel 18-02-07, 16:35   #91
Nasse Nøff
Oslojente i eksil

Nasse Nøff sin avatar

Nasse Nøff er litt kul
Standard

Da skal jeg være så frekk å komme et forslag:

Hva med en dag i uke 13 (26.3-30.3)?

Gammel 18-02-07, 16:37   #92
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Onsdager fine dager

Gammel 18-02-07, 16:50   #93
Nasse Nøff
Oslojente i eksil

Nasse Nøff sin avatar

Nasse Nøff er litt kul
Standard

Torsdag og fredag passer best for meg også. Særlig fredag.

Gammel 18-02-07, 16:54   #94
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Liker best ukedager jeg, så da stemmer jeg for torsdag.

Gammel 18-02-07, 17:16   #95
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Liker best ukedager jeg, så da stemmer jeg for torsdag.

Ja, torsdag er fine dager! - Eller alle hverdager er gode dager.

Gammel 18-02-07, 17:32   #96
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror jeg får mikset det til samme hvilken dag det måtte bli

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 17:36   #97
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal snakke med Teomannen i kveld og finne noen datoer som passer, også kommer jeg med noen forslag etterpå. Men uke 13 blir det dessverre ikke, for den uka har Teomannen en ganske heftig deadline, så den uka har jeg verken barnepass eller kokk.

Dette var jo genialt av meg. Vi ganske enkelt finne en dag som passer for meg. :lur:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 17:52   #98
Nasse Nøff
Oslojente i eksil

Nasse Nøff sin avatar

Nasse Nøff er litt kul
Standard

Jeg kan nok skvise inn et treff, hvis det passer inn i nasseheimens timeplan vel og merke. Kan jo ikke la 3 barn bli alene.

Gammel 18-02-07, 19:10   #99
Albertine
Passiv

Standard

Jeg har termin 6. april. Ellers kan jeg når som helst på kveldstid.

Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 20:04   #100
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kult Teofelia!

Må sjekke datoene og krysser fingrene for at jeg har anledning til å delta

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.