|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
er her
|
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Det er jo Ole Brumm selvfølgelig, akkurat nå er det en "snoke i skapet Brumm" som er det jeg gjør så ofte jeg har muligheten. :matvrak: og :snopesjuk: døgnet rundt.
|
|
|
|
#82 |
|
Borte
|
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Ronja.
|
|
|
#83 |
|
En Som Trener
|
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Fordi jeg googlet rainbow når det var en tråd om det her. Og når jeg fant denne med en rosa sløyfe (pink ribbon) i, så ble det nettopp den siden jeg bare dager i forveien fikk vite at en god venninne hadde fått brystkreft.
|
|
|
#84 |
|
nju nja njo
|
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Jeg er ikke noen stor tilhenger av Windows og syntes denne passet bra.
|
|
|
#85 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?En Dronning - litt tøsete, men dog dronning. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Jeg har jo akkurat skiftet nick, og nå er både avatar og nick Candy Darling, en transvesitt som levde i Andy Warhols entourage. Hun er udødeliggjort i den vakre, sarte sangen fra Velvet Underground, Candy says. :benytter enhver anledning: (Kilde: youtube.com) Candy levde et kort og intenst liv, og er antagelig så langt fra meg som man kan komme. :WASP: ![]()
|
|
|
#87 |
|
Hertuginne
|
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Jeg veksler mellom ulike avatarer i samme sjanger, inspirasjon hentet fra Humor Magnets. På denne står det Ask me about my fabolous career in bitching, og ble valgt på en litt mer enn gjennomsnittet bitchete dag.
|
![]() |
|
|