|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Jeg har for øvrig vært med på et litt annet, men tilsvarende dilemma, der det var en kompliserende faktor til. Hva hvis Lille-John ikke bare forsvarte Marion, men bruste seg skikkelig opp og gav Robin en på trynet? Hvor langt ned raser han på listen? Er han da verre enn Robin?
![]() |
#82 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!De rike stjal jo fra de fattige i utgangspunktet. Robin Hood tok jo bare litt tilbake igjen. En tidlig demokrat mot tyranniet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Hvis man stjeler fra de som stjeler, er man da en tyv? :silofof:
![]() |
#84 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!
Ja. Men det er vel ikke en straffbar handling så lenge det ikke kan påvises at den første tyven hadde tingen i utgangspunktet.
![]() |
#85 |
Pauset
Mja. Han "hentet" det vel bare tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
En som trener
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Vi mangler jo en hel masse informasjon her. Hva var forbrytelsen til Robin, og hvor lenge skulle han sone? Hadde han fått dødsstraff? Hvor tydelig var det at Robin aldri kunne tilgi det Marion hadde gjort? Hvor kjapt på pletten var Lille John egentlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Håkkei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Jeg kom til følgende liste før jeg leste gjennom tråden:
![]() |
#90 |
I menneskeham
Hvor: Santa Cruz
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Marian -redder sin kjære og venn med alle tilgjengelige midler og risiko for eget liv (barseldødeligheten på 1100-tallet spøker du ikke med!)
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Sist redigert av Ulvefar : 03-11-10 kl 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Sheriffen
![]() |
#94 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Men var Robin jomfru? :viktig:
![]() |
#98 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Skal vi se, her er min liste:
![]() |
#99 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Lille-Jon og Robin er revolusjonære som er dømt til døden for å kjempe mot det illegale terrorregimet som Sheriffen er en representant for. Marion gjør det hun kan for å redde de dødsdømte, selv om hun må ty til umoralske bestikkelser for å få det til. Sheriffen holder løftet sitt, men er både korrupt og terrorregimerepresentant, så han havner nederst på lista. Robin viser sin svake karakter ved å ikke stå ved Marions side etter hun har reddet dem (eller muligens vil distansere seg fra henne så hun skal slippe å havne i lignende situasjoner i framtiden? Det er jo en mulighet). Lille-Jon tilbyr Marion å bli sammen med ham først etter at Robin har gitt henne på båten, og er den moralske seierherren her.
![]() |
#100 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Sherwoodskogens personlighetstest!Herregud, jeg glemte å tenke på at Robin var umoralsk fordi han var i fengsel. Kanskje. Jeg kan ikke denne historien...
![]() |
|
|