|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Adventstakegalleri 2010Jeg må endre på lysfatet jeg laget i dag. To hvite kubbelys og to små telysholdere står klin inntil en svibel som jeg surret med mose. Filler og. Det som var så pent. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Adventstakegalleri 2010Her er vår. Lite spennende. Sist redigert av Chanett : 04-01-11 kl 09:19. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Adventstakegalleri 2010
Ynnsjyll!
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Neida, jeg er i grunnen takknemlig, for nå står det en mye tryggere utgave på bordet. Og det passer fint, siden vi skal ha befaring av brannvesenet på onsdag. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
I endring
|
Sv: Adventstakegalleri 2010Jeg fikk også komponert meg en adventsstake i går, med god hjelp av guttungen når vi var på butikken. Er ganske så fornøyd og min alltid skeptiske mann klaget ikke så da må den være godkjent
|
|
|
#9 |
|
www.bomulls.no
|
Helt elendig. Forsøkte meg på disse i fjor, men kastet rælet. Et par stod igjen i skapet og har fått ny sjanse i år, i andre lysestaker, men de er bare så dårlige at jeg ikke har sett maken!!! Brenner rett ned og spruter ut stearin som en vulkan ...
|
|
|
#12 |
|
Fortynnet
|
Sv: Adventstakegalleri 2010Jeg har god erfaring med lys fra IKEA. Både de store hvite kubbelysene jeg har som adventslys, og de store pakkene med hvite kronelys. Førstnevnte har vi brent i flere timer hver dag hele uka, og det lyset oppfører seg veldig pent. Renner ikke og spruter ikke. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Adventstakegalleri 2010De lilal er syke eller noe. De brenner ikke her i huset, bare gløder såvidt.
|
|
|
|
#18 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Adventstakegalleri 2010Her er vår
|
|
|
#19 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Adventstakegalleri 2010Vi har Georg Jensen sin i krom. Med hvite lys. Selv om jeg er vokst opp med at alt i adventstiden skal være lilla, foretrekker jeg hvite lys selv.
|
![]() |
|
|