|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
både her og der
|
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Sjokoladekalender til alle tre her i heimen. Å kjøpe og pakke inn 72 smågaver er bare ikke aktuelt lenger. :btdt:
![]() |
#82 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?
Men atte, Lego er jo ikke ræl for en skikkelig Lego-unge! Lego og Mc Donalds er liksom to forskjellige verdener i mine øyne.
![]() |
#84 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er det i mine øyne også. Men jeg synes ærlig at den legoen som var i legokalenderen i fjor bare var ræl. Det var noen få ok ting men resten var i mine øyne søppel.
![]() |
#85 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Lego er absolutt ikke ræl! Ikke Playmo heller. Det er jo kvalitet og lekes masse med her i huset. Så jeg er glad ungene vil ha det. Nå ville jo eldste ha LPS-kalender i år da, men det er jo heller ikke så veldig ræl (i hvert fall ikke selve figurene), da de ikke går fort i stykker og eldste samler på dem og leker med dem hver eneste dag.
![]() |
#86 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Legokalenderen inneholder bare microskopiske biter. Mennene er sikkert ok, men økser, spyd og små bøtter og andre mini duppeditter bare flyter her i huset.
![]() |
#87 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Åja sånn ja. Jeg har ikke vært borti den kalenderen før. I dag fikk minsten en snømann som jeg bygget, den var jo kjekk den. Blir spennende å se hva han får de neste dagene, men utenpå kalenderen ser det ut til at det er kjekke ting. Juletre, nisseslede osv.
![]() |
#88 |
Drømmer
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?MIkroskopiske duppetditter blir behørig tatt vare på av nevnte Lego-unge. Ingenting som flyter. Hadde det gjort det, hadde jeg nok kalt det ræl jeg også, for her er jammen nok som flyter.
![]() |
#90 |
Blekksprut
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Jammen godt å høre det er flere unger som lider samme skjebne som mine, på forum, fb og ellers i rl synes jeg det er så mye pakkekalenderprat at jeg har lurt på om ungene her i huset kommer til å få varige traumer av manglende pakkekalender. Stakkarne har fått Lego-kalender og sjokoladekalender så nedtellingen er tatt godt vare på den, og de er faktisk fornøyde også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Blekksprut
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Apropos Legokalender; her fikk de 2 eldste Legokalender i fjor også og den hadde de stor glede av. Leker masse med det de fikk, og etter hva jeg skjønner er det tatt godt vare på. Det er vel strengt talt kun Lego de leker med, lite annet. Synes den kalenderen er fin jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Teller ned
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Ungene har Pet shop og Playmokalender i år, mannen og jeg har Flax. Alle er fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Gutta her er strålende fornøyd med Legokalendre og jeg ser for meg at når de vokser fra Lego så må jeg vel trå til med pakkekalender så jeg er glad nå så lenge de liker legokalenderen.
![]() |
#94 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Jeg er så gammeldags at jeg holder på adventskalender med bilder inni. En slager i fjor, og forhåpentligvis populært i år også. Det var pinadø ikke lett å få tak i, måtte reise inn til byen og handle på Riktige Leker. Antakelig blir det pakkekalender om noen år, men neppe før hun spør om det selv.
![]() |
#95 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en Postman Pat bildekalender (gave fra apoteket) hver til ungene i tillegg til Playmobilkalendrene. Storebror sto og så på den litt, etter at han hadde åpnet første luken og sett bildet og sa; "Men hvor er lekepakken på denne??" |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?PetShop-kalender til attpåklatten. Punktum.
![]() |
#97 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Petshop og Lego + Haribo. Kommer ikke til å lage pakkekalender før det blir etterspurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Dragedytteren
|
Jeg vurderte pakkekalender, da det ikke så ut som jeg fikk tak i bildekalender. Men det ante meg at da hadde jeg lagt føringer for de neste 20 åra...
![]() |
#99 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig, sønnen min er skikkelig legogutt, og har utrolig mye lego. Han elsker de små duppedittene, og har fortsatt alle delene fra kalenderen i fjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Finnes det flere som meg der ute?Svigermor ordner pakkekalender til alle barnebarna (og våre hadde hun med da de var her i august.
![]() |
|
|