|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
Se resultatene: Kjenner du en fallskjermhopper? | |||
Såklart jeg har minst en PJS (Parajumpers) jakke/kåpe |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 1,48% |
Ja, jeg og min bedre halvdel har hver vår |
1 | 0,74% |
Koma, du er i koma, PJS is so lastyear. (Jeg har solgt min) |
1 | 0,74% |
Jeg har lyst på en PJS jakke |
12 | 8,89% |
Jeg har ikke lyst på en PJS jakke |
21 | 15,56% |
Jeg aner ikke hva du snakker om |
76 | 56,30% |
Jeg har sett en fallskjermhopper |
22 | 16,30% |
Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#83 |
Pauset
|
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Noe så latterlig. Jeg har ikke sett disse jakkene, her i Gokk vet man tydeligvis ikke at man skal bruke sånne. Det kunne ikke falt meg inn å bruke så mye penger på en jakke, uansett hvor mye penger jeg hadde hatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
maler
|
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Jeg har sett veldig mange kanadagjess, men ikke så mange her i byen. Men i Oslo krydde det av dem, også på tenåringer. Fallskjermjegere har jeg sett noen av både her og der, men jeg blir litt forvirret fordi mange billigkjeder har laget jakker som ligner med ganske likt merke. Og jeg må ærlig si at jeg ikke ser forskjell på avstand.
![]() |
#88 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Forresten har jeg to gjess og to falskjermhoppere i den ene klassen min. De går i 8. klasse. (Men falskjermhopperene har tatt av de orange båndene.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Seriøst? Om jeg hadde tjent grosse mye penger, så hadde jeg glatt kjøpt en Canada Goose for lenge siden. Den er varm, tidløs og akkurat sånn som jeg vil den skal se ut! Nå leter jeg etter en god erstatning, siden jeg synes det er litt utenfor mitt budsjett og kjøpe jakke til 6.700,-. Jeg vil ha Fjällreven Nuuk, men den er pokker ikke å få tak i i min størrelse og farge her i Gokk.
![]() |
#90 |
Princess Skids and Scars
|
Tidløs? Hva skal til for at det kvalifiseres som tidløs for deg? For meg er det ihvertfall ikke opphypet og allemannseie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Glamorøs
|
Jeg er enig med D'Arcy her. Det er en helt klassisk parkas, uten fashiondetaljer. At noe er opphypet og allemannseie gjør den jo ikke mindre tidløs. Arne Jacobsen-stoler er også tidløse og klassiske, selv om de både er opphypet og allemannseie.
![]() |
#92 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Den er svart, relativt enkel og er en parkas. Punktum. Som en duffelcoat som liksom alltid duger. Jeg har hatt flere svarte parkas'er, av ymse kvalitet. Utseendemessig så er de ganske så lik CG, men kvaliteten har ikke akkurat vært noe å rope hurra for. Opphypet, kanskje. Men like fullt klassisk i utseendet. Faktisk.
![]() |
#93 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Jeg har ikke lagt merke til de. Det er ikke de fineste jakkene jeg har sett utifra bildene. Den gule tingen gjorde de ikke lekrere akkurat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Hm, ikke enig. Merket på armen gjør at den for meg ihvertfall skiller seg fra andre tidløse parkaser. Det blir som SNC vesten, den er jo ikke mye tidløs selvom det er en vanlig vest. (Nå kan det vel diskuteres hvor tidløs en vest er i seg selv dog.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Hadde hele armen vært et digert merke, så hadde jeg vært enig med deg i at den ikke er tidløs, men at et rundt, 5 cm stort merke på armen tar vekk tidløsheten når resten av designet er helt klassisk, uten dikkedarer, syns jeg er feil.
![]() |
#97 |
heimføing
|
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Parahvafforno?
![]() |
#99 |
Glamorøs
|
For å nyansere litt, og ikke bare erte: Motefenomener som Ilse Jacobsen, Odd Molly, Shabby Chic og ting med pels på har helt klart startet på vestkanten. Det er det jeg mener med voksen mote. Mesteparten av sportsrelatert mote starter også på vestkanten. Dette henger selvsagt sammen med hvor pengesterk man er, fritidsinteresser og hvor man henter inspirasjon fra. Reiser man mye på ferie til Frankrike, er det kanskje ikke så rart at man faller for fransk landstil.
![]() |
#100 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)Hva er Art School-uttrykket? Og Stureplan-looken?
![]() |
|
|