|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?
Hos oss er det svært få innkjøp på over 2000 kroner som ikke først er klarert med partner.
![]() |
![]() |
#82 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg syns det må være greit å bruke vetorett dersom det er noe som vil påvirke familie-økonomien på lang sikt. Og den grensen er jo forskjellig fra familie til familie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
By the Sea
|
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?For oss er den en åpenbar selvfølge at ingen av oss går til innkjøp av noe som er veldig dyrt uten at begge er enige. For vår del går grensen på over noen tusenlapper.
![]() |
#84 |
can-jur
|
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?www.gardsbruk.no
![]() |
![]() |
#85 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?Jeg kan ikke forestille meg at mannen skulle finne på å engang tenke på å kjøpe noe som helst til 100.000 uten at jeg var enig. Ikke til 10.000 heller. Hey, han diskuterte jo universalfjernkontrollen han ønsket seg med meg, den koster ikke 2000 engang. (Og han landet på å ikke kjøpe den, uvisst av hvilken grunn, jeg nektet ikke...)
![]() |
#86 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?Hm... Ikke lett. Men dere ser vel behovet for å blokke finn.no?
![]() |
#87 |
By the Sea
|
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?For å svare seriøst - blokking av internett, som i å fjerne fristelsene, er noe man ville kunne funnet på overfor et lite barn. Det er veldig, veldig fjernt for meg å tenke i slike baner.
![]() |
#88 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?Det er jeg veldig enig i. Problemet her er at han mener bestemt at han trenger den, jeg mener ikke. Så dammå en gi seg. Men det er ingen høylytt diskusjon her i huset km det. Jeg har sagt hva jeg mener, og at snøfres løser problemet. Han mener vimå ha traktor. Så der står vi da.
![]() |
#89 |
ctrl+z
|
Samme her.
Nei. Han er en voksen mann. Da burde han enten forstå at han ikke er alene i dette forholdet eller argumentere så godt for at dere to traktorer at du også synes det er en lur løsning. Han kan ikke ture frem som han vil, han er jo en del av en familie!
![]() |
#90 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?Vi har diskutert saken i Max 20 min til sammen. Jeg har rolig forklart h orgie jeg MMS er han ikke skal ha en traktor til midt i byen (han er bokst opp på gård om det kan forklare traktorinteressen). Han har tilbake sagt at han veldig lyst på en med frontlasser og mener han trenger det. Jeg uenig.
![]() |
#91 |
heimføing
|
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?Jeg er tilhenger av delt økonomi, kjenner jeg. Hvis hver betaler inn til en felles driftskonto slik at man lever godt av den og har til ferie og faste utgifter (inkl klær og utstyr til barn), så får man gjøre som man vil med det man har igjen på egen konto. Om man så kjøper traktor "til lek" (unnskyld, "brøyting") (som mannen) eller flybilletter "til nytte" (som tinkadott som tok studie et annet sted). |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?Kvinnelist er lov, og i dette tilfellet ser jeg mest det komiske i å sperre Finn. Har ledd mye når jeg har lest i denne tråden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?Ja jeg mener og han er et funn, ellers hadde jeg ikke bodd med han
![]() |
#94 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?Jeg synes noen her er ganske frekke. Han kan selvfølgelig være et funn av en mann selvom han har en hangup på traktorer. Jiiiz.
Derimot synes jeg det er noe spesielt, muligens veikt, å ikke gidde å lage styr, eller legge ned veto, men heller blokke Finn.no. Jeg ler godt av blokkingen av Finn, og kunne nok ha funnet på det selv, men da som en spøk. Det er dine penger også, du må selvsagt stå opp for det du mener og lage det styret som trengs til dere er enige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?Men hva skjer om du forteller at du virkelig virkelig trenger deg en helt ny symaskin til 100.000 kroner da? Eller en strikkemaskin (de kan forøvrig fort koste opp i de summene)? Er det da helt greit at du kjøper det selv om han er uenig? Fordi du mener du trenger det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?Gjett hva jeg surfer etter på finn, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?Stakkars deg
![]() |
|