Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-10, 17:39   #1
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man blokke enkelte sider på finn.no?

Jeg er tilhenger av delt økonomi, kjenner jeg. Hvis hver betaler inn til en felles driftskonto slik at man lever godt av den og har til ferie og faste utgifter (inkl klær og utstyr til barn), så får man gjøre som man vil med det man har igjen på egen konto. Om man så kjøper traktor "til lek" (unnskyld, "brøyting") (som mannen) eller flybilletter "til nytte" (som tinkadott som tok studie et annet sted).

Om man har felles økonomi så synes jeg det er ille om ene parten bruker hundretusen på noe den andre ikke er enig i.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 20:30   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Ja jeg mener og han er et funn, ellers hadde jeg ikke bodd med han

Altså. Han er ikke sånn i hverdagen. Men Akkuratt nå er han besatt på traktor og da er det enkleste å begrense mulightene litt for å titte på. Mener jeg. For jeg har sagt hva jeg mener men gidder ikke lage kjempestyr og legge ned veto osv.

Gammel 15-12-10, 21:48   #3
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes noen her er ganske frekke. Han kan selvfølgelig være et funn av en mann selvom han har en hangup på traktorer. Jiiiz.

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Ja jeg mener og han er et funn, ellers hadde jeg ikke bodd med han

Altså. Han er ikke sånn i hverdagen. Men Akkuratt nå er han besatt på traktor og da er det enkleste å begrense mulightene litt for å titte på. Mener jeg. For jeg har sagt hva jeg mener men gidder ikke lage kjempestyr og legge ned veto osv.

Derimot synes jeg det er noe spesielt, muligens veikt, å ikke gidde å lage styr, eller legge ned veto, men heller blokke Finn.no. Jeg ler godt av blokkingen av Finn, og kunne nok ha funnet på det selv, men da som en spøk. Det er dine penger også, du må selvsagt stå opp for det du mener og lage det styret som trengs til dere er enige.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 20:00   #4
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Kvinnelist er lov, og i dette tilfellet ser jeg mest det komiske i å sperre Finn. Har ledd mye når jeg har lest i denne tråden!

En annen sak er om man orker å ha det sånn i lengden. Denne traktorelskeren må jo være et funn at en mann på alle andre måter, siden HI orker å bo sammen med ham.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 22:01   #5
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Men hva skjer om du forteller at du virkelig virkelig trenger deg en helt ny symaskin til 100.000 kroner da? Eller en strikkemaskin (de kan forøvrig fort koste opp i de summene)? Er det da helt greit at du kjøper det selv om han er uenig? Fordi du mener du trenger det?

Kanskje en slik speiling kunne fungert? Eller kanskje det gjør alt mye mye verre - nå tror han at fordi du kjøper noe sinnssykt til rundt 50.000/100.000, så kan han gjøre det samme. Og før du vet ordet av det står det to traktorer utenfor.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 22:09   #6
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Gjett hva jeg surfer etter på finn, da. De strikkemaskinene er virkelig fine, altså!

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 22:16   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Stakkars deg Vet hvordan du har det, men min man er ikke så gærn nå lengre heldigvis.

Vi har en hage bil
Og så har vi veeeeeldig mange pc ting.. Pc ting er nesten dyrere en biler...

Men venninna mi sin "mann" er på den måten, de har en traktor som er puslespill, den kjøpte han for 30 000 kr og den kom i en plastpose
De har 4 bil vrak, for at en skal bli bane bil en skal være dele bil og en sommerbil.
Og ikke har de rå til å ha skilt å bruke den sikkelige bilen så de kjører med en pitteliten bil så er du en gang i autovernet ned fra fjellet her så er du flat
hadde det der vært minn mann så hadde han ikke vært min mann lengre

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.