|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan lager du den kaffen du drikker hjemme?Trakter. Får tilsendt latin amerikanske bønner fra USA. Organic shade grown espresso type Trader Joe, er for øyeblikket tom
|
|
|
|
#2 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan lager du den kaffen du drikker hjemme?Vi - det vil si jeg - har gjenoppdaget presskanna.
|
|
|
#3 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hvordan lager du den kaffen du drikker hjemme?Vi har en intergrert Siemens kaffemaskin på nykjøkkenet. Mannen og gjestene elsker den. Jeg lurer på om jeg skal prøve å drikke kaffe igjen, for det ser jo godt ut og det lukter godt.
|
|
|
#4 |
|
*_*
|
Sv: Hvordan lager du den kaffen du drikker hjemme?Vi bruker kaffetrakter, og stort sett alltid Friele, Evergood eller Cafe Noir (mener jeg at den heter). Skikkelig dølle, med andre ord. Men jeg synes presskannekaffe blir litt skvipete, nesten som pulverkaffe. Og nespresso eller annen kapselkaffe likeså. Espressokanne har jeg, og det synes jeg er skikkelig godt. Men jeg er litt avhengig av store kopper som varer lenge, og da er ikke espresso tingen.
|
|
![]() |
|
|