|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?De er større enn på Bugaboo, de kan låses, og vestlandsvinteren har så langt ikke medført problemer ut over det alle vogner møter på når de må forsere ubrøytede fortauer. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
villende
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Du vil ha en TFK joggster twist. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
maler
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Er det bare jeg som synes TFK er vinglete, tung og ustabil, forhjulet er for lite og at de glidelåsene er noe herk?
|
|
|
#84 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Jeg er imponert over hvor mye barnevognvalg engasjerer.
|
|
|
#85 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?
Jeg syns ikke den er vinglete og ikke tung eller ustabil. Glidelåsene er geniale og så lenge man sørger for nok luft i dekkene er den lett å trille.
|
|
|
#86 |
|
Ekvilist
|
Jeg har vært overlykkelig over glidelåsene framfor de tungvinne stroppene på OTH. Jeg synes heller ikke den er vinglete, så lenge vi er flinke til å fylle luft i hjulene. Men smaken er som baken, heldigvis.
|
|
|
#87 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Jeg er av de som ikke vil ha små babyer vendt fra meg når jeg er på tur. Vi kjøpte en brukt oth, og den ble brukt til og fra barnehage samt som sovevogn i barnehagen, men jeg likte ikke at jeg mistet blikkontakten med barnet.
|
|
|
|
#88 |
|
Tatt på
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Jeg synes Teutonia er en super vogn, har både S3 og Fun. Begge to kan du ha barnet både vendt fra deg og mot deg som var et viktig kriterie for meg. Luke på kalesjen holder ikke.
|
|
|
#89 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Amen. Jeg synes også ryggen på OTH er noe herk, og glidelåser er da MYE bedre enn de helsikes stroppene? Urk.
|
|
|
#90 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?En OTH som babyvogn, en simo sportsvogn e.l. som mellomperiodevogn(baby på vinteren?) og som du kan ha som barnehagevogn siden også kan du bruke oth igjen da hjemme. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Øyboer
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?TFK kan jo også brukes med multi X bagen som kan brukes mot deg opp til 13kg som sittedel. Men jeg synes ikke den er like fin som den andre bagen. Men hadde nok vurdert den istedenfor en mellomvogn om det var for å ha barnet mot seg noen ekstra måneder. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?SF: Jeg skal sjekke tilstanden til vognen og hoste opp en pris. For å si det sånn så skal vi alltids klare å komme til en enighet.
|
|
|
#93 |
|
Epikur
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Du er like lang som mannen og lillebror er mindre enn meg. OTH er perfekt, den har justerbart håndtak, er lett (letteste på markedet), samtidig veldig stødig, tåler en støyt, tåler å bli dratt opp trapper, lett å legge sammen og tar liten plass i bagasjerom, kjempeenkel å ta av bag, overraskende god plass i bagen gjennom vinteren for høstbabyer av en viss størrelse også når de ligger i skinnpose som tar plass i seg selv, osv.osv. Jeg kan ikke få fullrost denne vogna og vi har nå to av den, en til minstesøster (2) og en til lillebror (0). Jeg elsker vogna, den tåler turer på grus, sti, bratte bakker og all slags vær. Du har jo vært hos meg og vet hvordan jeg bor.
|
|
|
#94 |
|
Har bakt søte kaker
|
Forskjell ja. Vår funker ikke i minusgrader, litt kjedelig når snuppa sover ute på terrassen.
|
|
|
#95 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Easywalker har ganske mye større bag enn OTH, sånn hvis babyen din vil ligge i bagen til våren. Ellers er OTH og Easywalker veldig like i sportsdelen.
|
|
|
#96 |
|
I mål
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Du har sikkert fått nok vognråd her, vi bruker jo Emmaljungaen fra 2005, så jeg skal ikke si noe. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Koppholder fås vel til alle vogner ja, jeg har i hvert fall til OTHen min. Den er uunnværlig. Fikk den gratis på Kiwi.
|
|
|
#98 |
|
Passiv
|
Det er ikke bare du |
|
|
|
#99 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Jeg ville også hatt ei klassisk Simovogn duo i starten, og så gått over til BJCE når avkommet var klar for sportsvogn. |
|
|
|
#100 |
|
Weeeee
|
(Har ikke fått lest så mye den siste tiden, så dette har gått meg hus forbi.)
|
![]() |
|
|