|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva er greia med Nespresso?Her er vi helt rå på sortering, og vi er flink på mye innenfor miljø. Så der gidder jeg ikke å ha dårlig samvittighet faktisk.
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva er greia med Nespresso?
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Hvis du kjøper små poser med kaffesjappekvernet kaffe og oppbevarer dem i fryseren så holder det seg helt fint, hvertfall om sammenlikningsgrunnlaget er nespressokapsler. Særlig om du drikker kaffe hver dag. Men det er godt mulig det økonomiske regnestykket ikke går opp i opp.
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Ikke i følge min dealer, han mener kvernet kaffe ikke holder i fryseren mer enn maks to uker. Maks. Og han har vunnet noen kåringer, han også.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Men om du drikker kaffe hver dag så holder jo ikke en pose i 2 uker.
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Jeg eide en slik i et par måneder, men solgte den igjen. Jeg klarte aldri å lage annet enn skvip i den, og det ble fantastisk mye oppvask pr. kopp kaffe. Det første kan meget vel være jeg som aldri fant ut hvordan det egentlig skulle gjøres, men det siste er udiskutabelt, og da utgår den uansett for min del. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Er du sikker? To espressos for dagen? Vi klarte i hvert fall aldri å bruke det opp før vi syntes det ble tamt og beskt, men vi drakk nok ikke hver morgen da. Det er flere år siden vi gikk over til å kverne hele bønner.
|
|
|
#9 |
|
By the Sea
|
Sv: Hva er greia med Nespresso?Alt det Candy sa.
|
|
|
#12 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva er greia med Nespresso?Å lage i Nespresso går langt kjappere, jo, det er nemlig bare å sette den på og be Sneipen lage to stk.
|
|
|
#13 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva er greia med Nespresso?Og i tillegg kommer så klart det logistiske med å kjøpe nye bønner hver uke eller så, da, når man hverken jobber eller bor i urbane strøk. :snev av bitterhet:
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva er greia med Nespresso?Den metoden hørtes unektelig temmelig styrete ut. Om det er vanskeligere å legge om vanene enn å kjøpe en ny dings, så skjønner jeg selvsagt at dere velger nespresso.
|
|
|
#15 |
|
Prettiest mess ever seen
|
|
|
|
#16 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hva er greia med Nespresso?Candy: jeg skjønner at dere velger en annen løsning da. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Shake it out!
|
Alle skal få, M, alle skal få!
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva er greia med Nespresso?Brutus, jeg kan forsikre deg om at kaffen i kapslene ikke er pulverkaffe, men av veldig mye bedre kvalitet enn det man ellers får tak i hvis man bor i - helt tilfeldig valgte eksempler - i Norhordland eller Innbygda.
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
|
![]() |
|
|