|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Trolleri, trollera
Det er vel ingen stor sak? Det finnes jo en slik moderatorpresentasjonstråd, i tillegg til at moddenes nick er i uthevet skrift osv. De er jo så å si overalt.
|
|
|
#82 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trolleri, trollerafeite og i bold, not to be missed mao
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det har jeg ikke lagt merke til i det hele tatt. Synes kanskje det burde markeres bedre, men det er nå så.
|
|
|
|
#84 |
|
Pauset
|
Tja, det er jo et eget underforum som heter "informasjon", og det står ganske tydelig der. Jeg tror man finner dem om man vil egentlig. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Trolleri, trolleraJada jada jada. Var det bare jeg som fikk med meg at ferskingen safran ikke hadde fått med seg torske-moderatoren? Eller er jeg for fersk
|
|
|
#87 |
|
flisespikker
|
Sv: Trolleri, trolleraDet er ikke så rart om man ikke har fått med seg hvem som er moderatorer hvis man aldri har prøvd å finne det ut. Ganske mange brukere har vel aldri behov for å vite det. Men hvis man faktisk lurer på hvem som er moderator, og hverken kommer på å spørre noen, å søke i forumet (etter f. eks. "moderator"), eller å kikke innom Informasjon, der en av trådene på forsiden heter "Hvem er moderator", så har man ikke prøvd så veldig hardt.
|
|
|
#88 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er helt sant, jeg har ikke akkurat lagt ned noen innsats i å finne det ut.
|
|
|
|
#89 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sier du at moderatorene er feite?
|
|
|
#90 |
|
flisespikker
|
Og nettopp sånn er det meningen at det skal være. Det er viktig for oss å kunne være privatbrukere på lik linje med alle andre, det er jo tross alt hovedsaken for oss - eller i alle fall er det det for meg, men jeg tror det samme gjelder de fleste andre i forumledelsen også. Jeg har ikke noe ønske om å bli identifisert som moderator i alt jeg skriver, og det er ikke meningen at noen skal (måtte) forholde seg annerledes til det f.eks. jeg eller Toffskij skriver enn til det f.eks. Teofelia og Polyanna skriver. Unntatt altså når vi kommer med offisielle pålegg eller irettesettelser, og i de tilfellene signaliserer vi alltid, som du sier, at det er som moderator eller admin vi uttaler oss.
|
![]() |
|
|