Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Trolleri, trollera

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-11, 23:47   #81
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trolleri, trollera

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jada - hvis man lett kunne vite hvem det var som var moderatorer.

Det er vel ingen stor sak? Det finnes jo en slik moderatorpresentasjonstråd, i tillegg til at moddenes nick er i uthevet skrift osv. De er jo så å si overalt.

Gammel 17-02-11, 23:48   #82
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

feite og i bold, not to be missed mao

Gammel 17-02-11, 23:55   #83
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

De har feit font i nicket sitt. Som i bold.

Det har jeg ikke lagt merke til i det hele tatt. Synes kanskje det burde markeres bedre, men det er nå så.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 23:57   #84
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det har jeg ikke lagt merke til i det hele tatt. Synes kanskje det burde markeres bedre, men det er nå så.

Tja, det er jo et eget underforum som heter "informasjon", og det står ganske tydelig der. Jeg tror man finner dem om man vil egentlig.

http://www.foreldreportalen.no/forum...splay.php?f=36

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 00:19   #85
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jada jada jada. Var det bare jeg som fikk med meg at ferskingen safran ikke hadde fått med seg torske-moderatoren? Eller er jeg for fersk til at jeg kan harselere litt med det?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 00:22   #86
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er ikke for fersk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 08:19   #87
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke så rart om man ikke har fått med seg hvem som er moderatorer hvis man aldri har prøvd å finne det ut. Ganske mange brukere har vel aldri behov for å vite det. Men hvis man faktisk lurer på hvem som er moderator, og hverken kommer på å spørre noen, å søke i forumet (etter f. eks. "moderator"), eller å kikke innom Informasjon, der en av trådene på forsiden heter "Hvem er moderator", så har man ikke prøvd så veldig hardt.

Gammel 18-02-11, 09:04   #88
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er ikke så rart om man ikke har fått med seg hvem som er moderatorer hvis man aldri har prøvd å finne det ut. Ganske mange brukere har vel aldri behov for å vite det. Men hvis man faktisk lurer på hvem som er moderator, og hverken kommer på å spørre noen, å søke i forumet (etter f. eks. "moderator"), eller å kikke innom Informasjon, der en av trådene på forsiden heter "Hvem er moderator", så har man ikke prøvd så veldig hardt.

Det er helt sant, jeg har ikke akkurat lagt ned noen innsats i å finne det ut. Poenget mitt var ikke heller hvor lett det er å finne det ut, men hvor synlig det er i trådene. Der synes jeg det burde være mer synlig. Men moderatorene (?) er veldig flinke til å skrive at de snakker som moderator når de gjør det, så det er på ingen måte noe problem.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 09:10   #89
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

feite og i bold, not to be missed mao

Sier du at moderatorene er feite?

Kanskje de hadde vært mer synlige med nicket sitt i blod.

Gammel 18-02-11, 09:32   #90
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Poenget mitt var ikke heller hvor lett det er å finne det ut, men hvor synlig det er i trådene. Der synes jeg det burde være mer synlig. Men moderatorene (?) er veldig flinke til å skrive at de snakker som moderator når de gjør det, så det er på ingen måte noe problem.

Og nettopp sånn er det meningen at det skal være. Det er viktig for oss å kunne være privatbrukere på lik linje med alle andre, det er jo tross alt hovedsaken for oss - eller i alle fall er det det for meg, men jeg tror det samme gjelder de fleste andre i forumledelsen også. Jeg har ikke noe ønske om å bli identifisert som moderator i alt jeg skriver, og det er ikke meningen at noen skal (måtte) forholde seg annerledes til det f.eks. jeg eller Toffskij skriver enn til det f.eks. Teofelia og Polyanna skriver. Unntatt altså når vi kommer med offisielle pålegg eller irettesettelser, og i de tilfellene signaliserer vi alltid, som du sier, at det er som moderator eller admin vi uttaler oss.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.