|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ari og Per starter i kveld
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Hvorfor har det skjedd noe spektakulert med alle i tidligere liv? Ari hadde tydeligvis ikke nok med å bli prinsegemal i dette livet.
|
|
|
#3 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ari og Per starter i kveldJepp, heng med, him!
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Sv: Ari og Per starter i kveldJeg tror jeg har blitt litt forelska i Ari.
|
|
|
#5 |
|
rakkarpus
|
Sv: Ari og Per starter i kveldProgrammet der de besøker sirkus-folk har ikke gått?
|
|
|
#6 |
|
Whatever, never mind
|
Nei. Det som er sendt tidligere er nattklubben i Japan og besøk hos irske sigøynere. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Ari og Per starter i kveldJeg synes Per var fin jeg. Midt i hypnosen så bare åpnet han øynene og sa at sorry, jeg merker ikke en damned ting jeg altså. Knallbra! |
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg er en slik som kan finne på å bli litt trist fordi Ari ikke er kompisen min. Han og Jack Nickolson (skrives vel ikke sånn, men dere skjønner.)
Jeg er også der. Jeg ser omtrent ikke på TV, og jeg ser ikke mer eller mindre selv om jeg liker folk som er der.
Per er kul. Men jeg har ikke noe veldig kjennskap til ham, egentlig.
|
|
|
#10 |
|
By the Sea
|
Jeg ser nesten aldri på TV selv og kan med lett hjerte gå glipp av noe som sendes - men hvorfor får du ikke med deg Ari når du er så stor fan at du er lei deg for at han ikke er bestevennen din?!
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Han blir jo ikke mer vennen min av at jeg ser ham på TV'en.
|
|
|
#12 |
|
By the Sea
|
Nei, men det er jo en GLEDE å se på TV-programmer med folk man virkelig har sansen for.
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Ari og Per starter i kveldJeg syns TV er litt kjedelig.
|
|
|
#15 |
|
By the Sea
|
Nei, men nå forteller vi jo at det er et godt program! Sett av en halvtime neste fredag, Kirsebær!
|
|
|
#16 |
|
heimføing
|
Sv: Ari og Per starter i kveldHvem av dem var det som lå og joiket? Pratet i tlf så fikk ikke fulgt med, så mulig jeg blander med noe helt annet. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ari og Per starter i kveldJeg likte Ari veldig godt fra før, men hadde lite kjennskap til Per. Må si jeg virkelig har fått sansen for ham også. Likte ham spesielt godt i programmet hvor de var i Japan.
|
|
|
#19 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Ari og Per starter i kveldJeg er nok sær. Jeg ser svært lite på TV, men har fått med meg de to første episodene av dette (og har planer om å få med meg de andre med tid og stunder også). Jeg synes faktisk det jeg har sett har vært veldig bra. Jeg liker definitivt ikke alle sidene til Ari, men han har da en egne evne til å få god kontakt med andre mennesker? Jeg synes det er fascinerende med folk som tilsynelatende har få fordommer til folk som er grunnleggende forskjellig fra dem selv.
|
|
|
#20 |
|
By the Sea
|
Der satte du ord på hvorfor jeg nå er Ari-fan!
|
![]() |
|
|