Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Sukkerslave

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-11, 15:00   #1
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Sukkerslave

Jeg vet ikke hva andre i tråden snakker om, men jeg mener snop og slike ting. Ingen endringer i kostholdet, kun det å ikke spise godteri.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 15:04   #2
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har mer enn nok å ta av, så jeg tenker typisk lørdagssøtt. Cola, sjokolade osv. Men først og fremst brusen. Det har vært min tøffeste last og jeg ser ikke den store krisen i f.eks. en Atkins-sjokoladebar om det blir "nødvendig". Det er bare det at med timetellingen min så står jeg liksom der i butikken, sjekker på mobilen og ser at jeg har klart meg f.eks. 45 av 72 timer uten og da blir det fort litt vanskelig å "ødelegge" timeutfordringen jeg er så godt i gang med.

Altså; Det skal jo ikke være sånn bestandig. Men akkurat nå tar jeg 72 timer av gangen. Tenker jeg lenger enn det får jeg supersøtsug mellom ørene med en gang.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 17:37   #3
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra!

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 19:10   #4
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Høres ut som om du har en bra plan, Krem! Jeg tror det er lurt å ikke være alt for streng hvis en ikke er nødt til å kutte absolutt alt av sukker, da er det nok lettere å holde på det. Det fine er at du etter all sannsynlighet vil få mindre lyst på sukker etterhvert! Stabilt blodsukker er alfa og omega, så det er bra du er bevisst på det.

@Wix: jeg spiser potetgull, ja. Noen laster skal jeg også ha. Men begrenser det til helger siden det ikke akkurat er helsekost det heller.

Gammel 07-03-11, 21:27   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har klart 1 dag.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 21:31   #6
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller. Jeg har drukket juice, men det går ikke under "sukker" for min del. Det er frukt, og det vil jeg spise. Føler ikke at dagen har vært ille heller, for jeg har spist litt hver 3 time.

Er sjokolade som er min last. Sjokolade og iskaffe....

Gammel 07-03-11, 21:31   #7
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg begynner i morra.

Gammel 07-03-11, 21:31   #8
Joika
Pauset

Standard

Jeg lager tråd!!

Gammel 07-03-11, 21:37   #9
Joika
Pauset

Standard

http://www.foreldreportalen.no/forum...30#post2705030

Avvenningstråd for slavene.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.