|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Har du gjort noen interiørtabber?Denne tråden var bare priceless!
![]() |
#2 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Har du gjort noen interiørtabber?"Sklisikre" fliser ute.
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gjort noen interiørtabber?Liten tabbe: vi glemte å sette en dekkside inntil veggen først før vi monterte benkskapet i kjøkkenet. Kjøkkenskapet fungerer helt fint, men det ble litt ekstra dekkside på andre langsiden av den kjøkkenbenken. Sist redigert av Vind : 20-03-11 kl 07:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gjort noen interiørtabber?! 1998 pusset vi opp leiligheten og malte hvert rom i en farge: gul stue og kjøkken, blå tv-stue, grønn gang, oker soverom. Jaja, ble fort lei, kan man si. Nå er gang og tv-stue hvit, resten i farger *grøss*
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du gjort noen interiørtabber?Vi la vinylbelegg på trinnene i trappa vi. Det skjulte det meste det altså. Også er det trapp med sånne lister som er bygget fast i trinnet i forkant så vi måtte ha noe som bygget litt for å unngå høydeforskjell. Tror det kom på 800 spenn jeg. Og vinylen kan man jo klippe til med saks omtrent så selv vi greide det der. |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gjort noen interiørtabber?Tror jeg skal beholde furutrappen vår litt til.
![]() |
#7 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Har du gjort noen interiørtabber?Vel, vi helsparklet nesten strietapet på vaskerommet, og hadde så dårlig arbeidslys at vi ikke ble påminnet om at det bør pusses jevnt før man maler.
![]() |
#8 |
Off the map.
|
![]() Sv: Har du gjort noen interiørtabber?Jeg har malt kjøkkeninnredning i en veldig knall limegrønn farge. Det var ikke pent. Men det var et gammelt gammelt kjøkken da, og jeg var ung - så det kan vel i beste fall gå under kategorien 'artig'
![]() |
#9 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Har du gjort noen interiørtabber?
Nå gidder jeg ikke, for nå skal vi skifte vinduet. Noe vi har sagt i 3 år... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Har du gjort noen interiørtabber?Vi har også lagt belegg i trappa vår og malt alt av furu hvitt. Isteden for furutrapp med slitt teppe fikk vi hvit trapp med mørkgrått belegg. En vestentlig forbedring, gikk greit å ordene og langt billigere enn 100 000.
![]() |
#12 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Har du gjort noen interiørtabber?Jeg gråt meg til merbau-parkett i spisestua med en plan om at jeg skulle ha det i stua også. Det er det verste jeg har vært med på. Absolutt alt var synlig på den parketten og den stjal absolutt alt lyset. I tillegg malte jeg spisestua i en farge jeg mener het Bast (lys beige). Den var også en lys-tyv så det rommet gjorde faktisk fysisk vondt. Nå er parketten borte og jeg har eik i stedet. Takk & Lov!!
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du gjort noen interiørtabber?Øy! |
![]() |
![]() |
#14 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Har du gjort noen interiørtabber?
Not my cup of tea.... Og i alle fall ikke i mitt hus. Jeg følte at jeg bodde i et gravkammer som måtte støvsuges/vaskes to ganger for dag. Det ble alt for mørkt for meg.
![]() |
#15 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Har du gjort noen interiørtabber?Jeg regner det ikke som tabber at jeg malte ting gule og grønne og blå i 1991, det får en stå for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Har du gjort noen interiørtabber?Jeg er så glad for at vi rev alle de gamle veggplatene i huset vårt og satte opp gipsvegger i stedet for å prøve oss på helsparkling eller veggfornyer.
![]() |
#19 |
Leser
|
![]() Sv: Har du gjort noen interiørtabber?Vi trodde at alle dører hadde samme størrelse, dro på Obs og kjøpte noen billige, da vi oppdaget at de var for korte prøvde vi å bøte på skaden ved å fylle åpningen med byggskum. Er litt usikker på om jeg burde ha et smilefjes som ler eller gråter her. 5 år til så ler jeg. (Da har jeg sikkert glemt prisen på de spesialbestilte dørene også. ca 6000 pr styk, tre av de)
![]() |
#20 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Har du gjort noen interiørtabber?Min største interiørtabbe var da jeg i et anfall av beslutningvegring sendte mannen avgårde for å finne maling til soverommet i det nye huset vårt lovde å godta det han kom hjem med uten å klage. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|