|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Bursdag - kresne unger?Jeg synes heller ikke det er krise om et barn ikke spiser noe særlig i løpet de få timene et bursdagsselskap varer.
![]() |
![]() |
#82 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bursdag - kresne unger?
Vi pleier å kun ha ett middagsalternativ, og kanskje et par kakealternativer. Disse serveres ikke ved samme bordsetting, så jeg syns ikke det er så veldig pesete å tilby meg å smøre en brødskive eller hente et glass vann fra springen. Hva andre gjør, er deres sak. Jeg tror heller ikke at barna vil lide sultedøden i løpet av de to timene selskapet varer, men i likhet med når jeg har voksenbesøk, så vil jeg gjerne være en god vertinne og sørge for at gjestene har det bra. Innen rimelighetens grenser, selvfølgelig.
![]() |
#83 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes det bare er bra jeg, kresenheten er synd da selvfølgelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fint innlegg egentlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Bursdag - kresne unger?Jeg har aldri tilbudt alternativ mat i en fødselsdag. Vanligvis har jeg mer enn nok å gjøre, sist selskap var det 24 barn og to voksne og innimellom pølseservering og brussjenking var det ikke mye tid til å smøre skiver. Jeg har selvsagt latt barn spise pølsebrød med ketchup og pølser uten brød og halve kakestykker, for så å få noe annet, etc. Jeg insisterer ikke på formelle bordmanerer. Men jeg har aldri opplevd at noen ikke ville spise noe av det som var på bordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|