Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Heia DnB NOR!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-11, 09:54   #81
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heia DnB NOR!!!

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Synes det er rart du ikke har fått sms, Joika. Hvis du bruker sms-tjenesten,har du jo registrert riktig mobilnummer. Frister nesten å sjekke når jeg kommer på jobb over helga, ettersom det har blitt en laaang tråd ut av dette

Frister det å sjekke om jeg er registrert? Jeg sjekker det selv jeg.
Det er også en viss mulighet for at feilen ikke ligger verken hos meg eller hos DnbNor, så å sjekke det ut den ene eller den andre veien betyr ikke nødvendigvis at noen får rett. Jeg har sjekket telefonen min og det er ikke noen oversett sms. DnbNor kan likevel ha sendt den, uten at jeg har mottatt den.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 11:04   #82
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Heia DnB NOR!!!

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Frister det å sjekke om jeg er registrert? Jeg sjekker det selv jeg.

Slik i en spøkefull tone :glemte tydeligvis en smiley for å vise det:

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 15:33   #83
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Heia DnB NOR!

Jeg har ikke fått sms.

Men jeg har ikke registrert nummeret mitt heller.

Til de kyndige damene - betyr dette at de som satt på postbanken - altså postbankansatte og postkontoransatte, fra og med nå kan snoke i folks DnBNor-konti også? Jeg har et problem med dette serri, så da må vi kvitte oss med DnB asap.

Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 15:38   #84
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det vil jeg tro de skal kunne nå.

Gammel 23-04-11, 17:31   #85
Slettet bruker
Passiv

Standard

Da får vi bytte bankforbindelser igjen da. Fanden steike.

Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 17:42   #86
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smilefjes: jeg har jobbet i bank tidligere. Det er mulig å sperre kundeforholdet ditt slik at ikke alle har tilgang til å se alt. Jeg hadde en kjendiskunde en gang som hadde dette. Litt plunder for meg som satt i kassa, men det lot seg fikse. Du er vel ikke i banken så innmari ofte, og fikser det meste selv gjennom nettbanken.

Gammel 24-04-11, 09:22   #87
elg
Superduperaktiv

elg sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
elg er litt kulelg er litt kulelg er litt kul
Standard

Ansatte har ikke lov til å se på andre kontoer og kunder enn det de har behov for i jobbsammenheng. All aktivitet logges. Dersom man har mistanke om at noen snoker, bør man melde fra til banken om dette.

elg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.