|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
Tankefull
|
Sv: Hva har barnet i nisteboksen i dag?Kanskje ikke så veldig inspirerende i dag.
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har barnet i nisteboksen i dag?Lillegutt har smøremat i lunsjboksen hver dag, idag: |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har barnet i nisteboksen i dag?Her var det visst kjedelig skiver med salami og en liten "jeg elsker deg" lapp oppi. Lillesøster var stolt over lappen og hadde spist hele nisten sin til frokost.
|
|
|
|
#86 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva har barnet i nisteboksen i dag?I dag fikk storebror en skive med leverpostei og en med salami og en youghurt. Lillebror fikk en skive med leverpostei og en med prim og en youghurt.
|
|
|
|
#87 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har barnet i nisteboksen i dag?Kjedelig matboks i dag, mor noe preget av at Knerten startet dagen 5.30, så han fikk akkurat det han ba om, og ikke noe mer. Brødskive med gulost, skåret i litt mindre biter (ellers er erfaringen at det blir så mye rester, akkurat med gulost) og agurkskiver. Jeg hadde planer om noe mer furkt/grønt, men det kom jeg på i det jeg putta matboksen i sekken når begge ungene var kledd på, så han klarer seg.
|
|
|
#88 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har barnet i nisteboksen i dag?Vetle hadde med seg fullkornsmakaroni med amerikansk blanding i dag og en babybell ost |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har barnet i nisteboksen i dag?Vi var tom for sunt pålegg (og andre aktuelle nisteting) så begge hadde med seg Nugatti. Ga dem streng beskjed om å ikke spre ryktet på skolen. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har barnet i nisteboksen i dag?3 skiver. En med penøttsmør, en med leverpostei og en med kremost. Knaskeagurk, cherrytomat og vannmelon. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva har barnet i nisteboksen i dag?To brødskiver, en med makrell i tomat, og en med brunost. Jeg tipper sistnevnte kommer i retur, uten osten.
|
|
|
#93 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hva har barnet i nisteboksen i dag?I dag haddde snuppa 3 skiver med smøreost(bacon og pepper) og paprika, og leverpostei og agurk. Ved siden av hadde hun agurkstaver, babygulrøtter, og grissini-kjeks.
|
|
|
#94 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva har barnet i nisteboksen i dag?Knerten har resten av sommerfestmaten fra i går.
|
|
|
#96 |
|
nygift
|
Sv: Hva har barnet i nisteboksen i dag?Grovt tebriks med ost og skinke, og et spyd med vannmelon, druer og jordbær.
|
|
|
|
#97 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: oslo
![]() |
Sv: Hva har barnet i nisteboksen i dag?I dag laget jeg fin og grønn nisteboks til nevøen min siden lille pia ikke er gammel nok for niste enda. Men det var en paprika delt i to med cous cous inni og gullerot pinner. så fikk han med seg noen nøtter å knaske på og en brødskive med ost.
Mother is the name for God in the lips and hearts of little children. Sist redigert av Aqua : 28-07-11 kl 13:10. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har barnet i nisteboksen i dag?Tuppen hadde med to skiver i dag, en med ost og skinke og den andre med brunost. En matmuffis, smøre ost og grove speltkjeks som hun smørrer selv og noen gullerøtter og agrurkbiter
|
|
|
#100 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hva har barnet i nisteboksen i dag?To brødskiver med baconost
|
|
![]() |
|