Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mange rødprikker har du fått? (ca.)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvor mange rødprikker (ca.) har du fått på FP?
Jeg har selvsagt aldri blitt rødprikket 87 36,55%
Har ingen røde, men prøver å få noen 6 2,52%
Har bare fått èn 34 14,29%
1-5 68 28,57%
5-10 28 11,76%
10-20 8 3,36%
20-30 2 0,84%
30-40 3 1,26%
40-60 1 0,42%
60-80 1 0,42%
80-100 1 0,42%
100-150 2 0,84%
150-200 1 0,42%
200-250 1 0,42%
250-300 1 0,42%
300-400 1 0,42%
Mer enn 400 1 0,42%
Jeg har fått så mange at jeg har mistet oversikten 5 2,10%
Kakkmaddafakka 14 5,88%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 238. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-11, 21:00   #1
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange rødprikker har du fått? (ca.)

Neida, Ullmor, det er bare cutoff som er himmelvid forskjellig på rød- og grønnprikking.

Gammel 02-06-11, 21:44   #2
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Neida, Ullmor, det er bare cutoff som er himmelvid forskjellig på rød- og grønnprikking.

Terskelen for rødprikking er tydelig ganske forskjellig fra person til person her inne, tipper at en god del aldri har rødprikket. Spørs om det er en sammenheng med engasjement eller personlighet. Er jo litt synd dersom folk ikke kaster seg ut i en diskusjon av rødredsel, men kan iblant kjenne litt på det selv. Eller: Kjenner nok heller på at hjernen streiker når jeg trenger den til å fullføre et resonnement eller forklare noe jeg har skrevet. Når jeg ikke klarer det, kommer det iblant en rød. Jeg liker det ikke når det skyldes at jeg ikke har blitt forstått (fordi jeg ikke klarte å forklare/fremstille det slik jeg mente det).

Gammel 02-06-11, 21:46   #3
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror ikke jeg helt er del av rødprikkelivet på FP. Men jeg fikk én, en gang. For lenge siden.

Gammel 02-06-11, 21:01   #4
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg føler meg brått litt unormal.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 21:06   #5
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg husker ikke hvem jeg har fått røde prikker fra, men jeg husker at jeg har stusset på iallefall en. Da valgte jeg å svare i en tråd på samme måte som vedkommende selv pleide å svare, det taklet h*n tydeligvis ikke. Men jeg husker ikke hvilken tråd eller hvem det er.

Gammel 02-06-11, 21:43   #6
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Da valgte jeg å svare i en tråd på samme måte som vedkommende selv pleide å svare, det taklet h*n tydeligvis ikke.

Ah. Folk som går hardt ut mot andre, men som ikke tåler en støyt selv - my favourite kind of people.

Gammel 02-06-11, 21:21   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått ca 5, tror jeg?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 21:34   #8
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Har en på panelet nå, men tror jeg har fått en eller to før også. Så jeg stemte 1-5.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 21:45   #9
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har fått ca 5, tror jeg?

Nå kom jeg på at jeg har fått en rød en av Candy. Uten grunn og greier.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 23:49   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nå kom jeg på at jeg har fått en rød en av Candy. Uten grunn og greier.

Har jeg? Det husker jeg ikke. Ble jeg hevnprikket, da? Jeg husker ikke det heller. Kanskje jeg har fått langt mer enn 5.

Jeg har definitivt gitt flere enn jeg har fått, i hvert fall. Terskelen for å rødprikke har gått drastisk nedover med forumårene.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 23:55   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Har jeg? Det husker jeg ikke. Ble jeg hevnprikket, da? Jeg husker ikke det heller.

Du gav meg en tulleprikk i en tråd om prikker, en rød en. Og nei, jeg hevnprikket ikke, jeg har da litt klasse. (Eller kanskje ikke, i og med at jeg hevnprikker lett som en plett. Men ikke den gangen.)

Gammel 03-06-11, 00:04   #12
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

1-5

Nei, det tror jeg ingenting på.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

I følge mitt regnskap stemmer nok det.

Jeg har fått ca 10 totalt tror jeg. Jeg innbiller meg at halvparten er fra Safran og jeg tror bare jeg har gitt 1 eller 2 i motsatt retning.

Totalt har jeg nok gitt mellom 10 og 15 røde. Veldig lenge siden sist. Kanskje på tide med noen saftige diskusjoner.

Hæ? Har jeg rødprikket deg her inne? Det må være lenge siden, for jeg syns alltid du sier bare lure ting.

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Jeg har vel fortrengt det, men jeg tror ikke jeg har fått fler enn 5. Hadde garantert fortjent fler enn 5, tror jeg...

Du må da ha flere enn 5! Jeg har jo gitt deg minst 3!

Gammel 03-06-11, 00:18   #13
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tror ikke jeg har fått noen, har i alle fall ingen som vises på kontrollpanelet nå.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 21:33   #14
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Tre setninger som begynner med jeg. :miljøskadd etter retting av 15 norsktentamener:

Gammel 02-06-11, 21:34   #15
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

har ikke telt.. men regner med mellom 20 og 30 i mitt liv her inne.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 21:40   #16
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Mellom 5 og 10 vil jeg tro.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 22:31   #17
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke holdt telling. Men etter å ha gått gjennom den heteste debatten, så fikk jeg visst ca 12 røde der. Tipper det er toppnotering - trådmessig. Ellers fikk jeg visst 6 røde (og en grønn ) for ett innlegg i en annen tråd. Da er jeg oppe i 18. Tipper jeg har fått noen røde "slengere" i andre tråder også. Så jeg har sikkert passert 20.

Men er usikker på om jeg har passert 30?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 22:31   #18
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått 3, tror jeg. Men det var bare pga. fjas og tull. Og så fikk jeg tilbake enn grønn en senere fra alle tre, fordi de fikk dårlig samvittighet. Men det skjønner jeg veldig godt, for jeg er jo så snill.

Gammel 02-06-11, 22:38   #19
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

400? Særlig.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 22:44   #20
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Har fått en og gitt en. Begge var ment som grønne.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:07.