|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ville ungene dine dratt på ferie hvis de fritt kunne velge?Han har i mange år sagt at han drømmer om å dra til Hawaii. Det har faktiskt jeg også alltid drømt om.
|
|
|
#82 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvor ville ungene dine dratt på ferie hvis de fritt kunne velge?5-åringen min drømmer om Legoland. Hun er også deppa fordi hun aldri har vært i Syden.
|
|
|
#84 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor ville ungene dine dratt på ferie hvis de fritt kunne velge?Jeg spurte akkurat hun på 14 år, for hun er den eneste som er her nå. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ville ungene dine dratt på ferie hvis de fritt kunne velge?Snart-16-åringen vil helst til London, 13 åringen har ingen formening og 8 åringen vil til Syden. Og så vil alle til Fauske for å besøke søskenbarn og annen slekt.
|
|
|
#86 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvor ville ungene dine dratt på ferie hvis de fritt kunne velge?Storebror snakker om Tyrkia, aner ikke hvorfor, vi har aldri vært der, og heller aldri snakket om å dra dit. Han har også lyst på legoland, og dyreparken i Kristiansand.
|
|
|
|
#89 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvor ville ungene dine dratt på ferie hvis de fritt kunne velge?Junior har en veldig ide om at han skal til Spania. Han har aldri vært i "syden" og det er visst noe innmari synd i han av den grunn.
|
|
|
#90 |
|
nygift
|
Sv: Hvor ville ungene dine dratt på ferie hvis de fritt kunne velge?Mine 6,5 åringer vil helst tilbake til Kreta, Hellas.
|
|
|
|
#91 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor ville ungene dine dratt på ferie hvis de fritt kunne velge?De vil gjerne til Italia igjen og det oppfyller vi. Og da ville eldsten gjerne at vi skulle til Venezia, så da gjør vi det også.
|
|
|
#92 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ville ungene dine dratt på ferie hvis de fritt kunne velge?Jeg spurte eldste og hun ville gjerne til London for å se steder med tilknytning til Harry Potter. Da viste jeg henne fornøyelsesparken i Florida.
|
|
|
#93 |
|
|
Sv: Hvor ville ungene dine dratt på ferie hvis de fritt kunne velge?Junior på tre snakker mye om Italia. Der var vi tidligere i år. Han storkoste seg. Pasta og is i lange baner. Høydepunktet var nok allikevel nattoget fra Oslo til Trondheim på vei hjem. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ville ungene dine dratt på ferie hvis de fritt kunne velge?Uten tvil Kypros. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvor ville ungene dine dratt på ferie hvis de fritt kunne velge?Frøkna vil til USA - spiller ingen rolle hvor, bare det er i Ammmerikka.
|
|
|
#96 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor ville ungene dine dratt på ferie hvis de fritt kunne velge?Ungene mine har foreløpig ikke evne til å ønske seg andre steder enn det de har opplevd. Jeg tror Sunwing Resort på Alcudia, Mallorca står aller øverst på lista deres.
|
|
|
|
#97 |
|
anglofil
Sv: Hvor ville ungene dine dratt på ferie hvis de fritt kunne velge?"Syden", for der har alle vært utenom hun
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett) Sist redigert av Lisa : 11-06-11 kl 00:54. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor ville ungene dine dratt på ferie hvis de fritt kunne velge?Spurte min 6-åring for et par timer siden: Kristiansand var svaret.
|
|
|
#99 |
|
utfordrer ikke
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ville ungene dine dratt på ferie hvis de fritt kunne velge?Lillesøster har ikke noe begrep om hva steder heter eller hva ferie er ennå. Hun er dessuten fornøyd bare storebror er med.
|
|
|
#100 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ville ungene dine dratt på ferie hvis de fritt kunne velge?Spurte og svaret er Mallorca, Alcudia som nr en og Island som en god toer. Alcudia skal vi til i sommer, og der har vi vært flere ganger. Island har vi ikke vært på, men hun er veldig interesser i vulkaner, så hvis interessen holder i seg så tenker vi på å dra dit en tur neste år. Hun er syv. |
|
|
|
![]() |
|
|