|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hurtigruten minutt for minuttJeg bor i byen den var innom i kveld, og har ikke hørt noe. Viste ikke det var direkte, men viste det skulle sendes en hurtigrute tur på tv. Ikke lokalt mediaopøslag her.
![]() |
#82 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hurtigruten minutt for minuttJeg vil tippe at folk finner på det selv, uten NRKs innblanding. Mange er jo linselus i flere sammenhenger. På den annen side så har jeg jo tatt Hurtigruta selv, og liv og røre på kaia er det jo uansett flere steder uansett.
![]() |
#83 |
heimføing
|
![]() Sv: Hurtigruten minutt for minuttJeg ser at f.eks. mine venner i Bodø linker til egen blæstgruppe på fb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hurtigruten minutt for minuttDa jeg tok Kiel-ferga var det er baugkamera som filmet hele veien, og man kunne se dette på en av tv-kanalene. Noe sier meg at produksjonsteamet har hatt julebordet sitt der.
![]() |
#85 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hurtigruten minutt for minuttMe like. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hurtigruten minutt for minuttLitt pausefisk, ja, men vakker pausefisk! Har stått på i bakgrunnen her store deler av kvelden.
![]() |
#87 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hurtigruten minutt for minuttVi så akkurat barndomshjemmet til min mann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hurtigruten minutt for minutt
Takk for link. Jeg hadde ikke sett det før.
![]() |
#89 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Hurtigruten minutt for minuttAkkurat nå er det helt fantastisk altså. Ingen kommentatorer, ingen musikk, kun suset fra bølgene som slår.
![]() |
#90 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hurtigruten minutt for minuttKlumpen i halsen under innseilingen til Kristiansund i natt! Fineste småbyen badet i magisk lys
![]() |
#91 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Hurtigruten minutt for minuttDette er definitivt Norgesreklame på høyt nivå!
![]() |
#92 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hurtigruten minutt for minuttDet er genialt å ta hurtigruten på vinterstid. Som regel har de tilbud på bilfrakten også så det blir ikke så dyrt heller.
![]() |
#93 |
heimføing
|
![]() Sv: Hurtigruten minutt for minuttOm vinteren har de pleid å ha tilbud om å ha bilen med gratis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hurtigruten minutt for minuttJeg også tar visst hurtigruten nå. Påtar meg selvfølgelig litt indignert skuffelse over at kameraet henger igjen på den mindre pene kaia i Trondheim mens alle turistene er på tidligsightseeing på museum og i Nidarosdomen.
![]() |
#97 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hurtigruten minutt for minuttEn verden av nei, faktisk. kunne rett og slett ikke falt meg inn.
![]() |
#98 |
Pauset
|
![]() Sv: Hurtigruten minutt for minutt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hurtigruten minutt for minuttJeg skal kikke på igjen om en halvtimes tid, da går båten forbi feriehuset vårt. Artlig å se kjente steder fra sjøsida!
![]() |
|
|