Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Naboer som ser alt!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-11, 12:50   #1
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Naboer som ser alt!

Vi har ryddet i kjelleren, og selv om vi vanligvis er flinke til å sortere søpla til hverdags så blir vi litt motløse når vi skal finsortere kasser med to klinkekuler, en halvdød dorullnisse, fjorten binderser, en knust bilderamme etc. etc. Da regner vi alt som restavfall.

Vel - vi samlet to hauger - en som vi skulle ta på fyllinga (en gammel madrass f.eks.), og en som vi tenkte var greit nok å kaste i restavfallet her. Min samboer vandret av gårde med fem ringpermer på armen - og nei, jeg hadde ikke tatt ut papiret, fjernet binderser, tatt ut plastmapper, skilleark, etc. etc. Derfor var planen å hive hele spetakkelet i restavfallet. Men slik skulle det ikke gå. Naboen var nemlig ute, og da han speidet at noen hadde tenkt til å kaste permer i søpla måtte han gripe inn . Papir skal for seg, plast skal for seg, selve permene måtte vi kjøre på fyllinga selv for det kunne man ikke hive i kontaineren her. Sambo kom gretten tilbake og slengte fra seg det hele på gulvet, og jeg kjente irritasjonen føk opp i meg og satte meg til å røske ut papir og plast og binderser og alt som var. Ringpermer ER restavfall, det sjekket jeg nøye. Da innholdet var behørig sortert sendte jeg min kjære av gårde igjen - med en høy bunke papirer - i håp om at naboen var ute så han kunne se hvor eksemplariske vi er. Det var han ikke, men min kjære gikk opp til naboen, ringte på døra og spurte: "Vil du gjerne sjekke at alt dette bare er papir før jeg kaster det?" - selv sto jeg bak gardina og lo så jeg skreik .

Folk skal nå henge seg opp i alt . Borettslag ja - om noen skulle være i tvil .

Sist redigert av Darth : 10-07-11 kl 13:08.
Darth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.