|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboer som ser alt!
Mannen din er glad i store dyr som løper fort, eller?
![]() |
#82 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboer som ser alt!Jeg kom til å tenke på denne når jeg observerte ei eldre dame i dag. Jeg sto ikke akkurat og så etter henne, men var på trilletur, og stoppet litt opp i en avkjørsel sånn for å slippe å møte ei anna vogn på et smalt fortau. (fortauet har knapt plass til å møtes to vogner, slett ikke når den ene (meg) har hund på ene siden, og selvgående treåring på andre siden...)
![]() |
#83 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Naboer som ser alt!
Du får observere henne når hun henter posten noen dager, og så spørre henne selv når det nærmer seg helg.
![]() |
#84 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Naboer som ser alt!Jeg synes ikke det mest graverende her er at Darth ikke gadd kildesortere den ene gangen, eller at naboen sa ifra om det. Det som hadde fått meg til å steile i samme situasjon er det å ha en nabo som ikke ser noe galt med å gjennomgå søpla mi
![]() |
![]() |
#85 |
![]() Sv: Naboer som ser alt!Det gidder jeg ikke, det er jo ikke som om jeg ser henne fra mitt eget hjem engang, og jeg gidder jo ikke stå utenfor en annen blokk, hvor hverken hun eller jeg bor, for å se om hun kommer med flere plastposer med aviser og brettede kartonger.
![]() |
#87 |
![]() Sv: Naboer som ser alt!**Rapporterer pliktskyldisk*: Hun var der ikke i dag når vi trillet.
![]() |
#88 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboer som ser alt!Jeg er hjemme alene nå en stund og har benyttet det til å rydde og pusse opp. Glad jeg ikke har naboer som følger med på hva jeg kaster i bosset |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
By the Sea
|
![]() Sv: Naboer som ser alt!En gang for lenge siden startet jeg en tråd om at jeg ikke har sansen for folk som er glade i å irettesette andre. Det ble det mye diskusjon rundt - mange var enige, men mange mente også at det å irettesette andre er en Fin Ting. Selv synes jeg at det av og til dukker opp situasjoner der det er tvingende nødvendig å gjøre andre oppmerksomme på at de gjør noe feil (det kan man dog gjøre på en hødlig måte), men stort sett vil jeg si at jeg sjelden finner grunn til irettesette andre, selv om de ikke gjør ting på min måte eller ikke strengt etterlever alle normer og regler til enhver tid. Jeg kan ofte irritere meg, men det skal jammen mye til før jeg irettesetter/griper inn. Jeg setter selv pris på generøse mennesker som gir andre slack, og vil gjerne være en sånn person selv også.
![]() |
|
|